;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی صاحب قایق: بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک معما و آزمون جالب دیگر با شما همراه است. این آزمون، معمایی برای تست ضریب هوشی شماست.آیا می توانید در عرض 7 ثانیه صاحب قایق را شناسایی کنید. همانطور که بارها اشاره شده است انواع مختلفی از پازل ها وجود دارد که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. مهمترین عنصر در این پازل ها اسکن سریع مشکل برای رسیدن به پاسخ در زمان تعیین شده است.

از آنجایی که این تست‌های IQ سرگرم‌کننده با تفکر خلاق حل می‌شوند، باید خارج از چارچوب فکر کنید تا به پاسخ برسید زیرا سرنخ‌ها در جایی از تصویر پنهان می‌شوند. برای حل این مشکلات باید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی خود استفاده کنید. بنابراین، ما به یک معمای جالب رسیده ایم که در آن باید صاحب قایق تفریحی را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی صاحب قایق همراه شوید.

شاید بپسندید: بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی صاحب قایق

در تصویر بالا باید مشخص کنید که صاحب قایق کیست؟ در این پازل دو پسر در مقابل دختری که ادعا می کند صاحب قایق تفریحی است ایستاده اند. این پازل بینندگان را برای یافتن صاحب قایق تفریحی با پرسیدن « مالک واقعی قایق تفریحی کیست؟» مخاطبان خود را به چالش می‌کشد.

قبل از رسیدن باید با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. این پازل یک تست ساده از سطح مشاهده و هوش شما بود. برای حل این معما در زمان تعیین شده، باید تفکر جانبی را پیاده سازی کنید. بنابراین، اگر این معما را در عرض 7 ثانیه حل کنید، به این معنی است که سطح هوشی بالاتر از متوسط دارید. به یاد داشته باشید، این نوع پازل ها فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش IQ شما هستند. بنابراین انجام یک تست هوش واقعی راه بهتری برای شناخت سطح هوش شماست.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

آزمون شناسایی صاحب قایق

برایتان جالب خواهد بود: افراد تصویر چه ارتباطی با هم دارند | افراد کمی پاسخ درست دادند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

پاسخ آزمون شناسایی صاحب قایق

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. آیا صاحب قایق را در 7 ثانیه تشخیص دادید؟

شاید بپسندید: پادشاه در کجای تصویر مخفی شده است | توانائی های شناختی خود را ارزیابی کنید!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

آزمون شناسایی صاحب قایق

 

 

.

.

.

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

اگر به دو پسری که مدعی مالکیت قایق هستند دقت کنید، می توانید صاحب واقعی قایق را شناسایی کنید. پسری با پیراهن قرمز سمت راست مدعی است که صاحب قایق تفریحی است. با این حال، قایق تفریحی متعلق به پسر سمت چپ است. یک کت آبی روی صندلی قایق وجود دارد که با شلوار مرد سمت چپ مطابقت دارد. بنابراین، قایق تفریحی قطعا متعلق به اوست.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

پاسخ آزمون شناسایی صاحب قایق

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از آزمون شناسایی صاحب قایق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

چالش تصویری: آیا می توانید حیوان پنهان را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. اگه به شلوار مرد سمت چپی نگاه کنید مدل دوخت و طرحش مثل شلوار اسلش هست پس نمیتونه کت ماله اون باشه و از طرفی کت وشلوار همرنگ مال کت و شلوار کلاسیکه نه اسپرت،پس همرنگ بودنه کت و شلوار اینجا ملاک نیست،معمولا کت و شلوار اسپرت رنگش با هم فرق میکنه،به نظر من قایق ماله مرد سمت راستیه نه سمت چپی

    1. با نظر دوستان موافقم
      درضمن مرد سمت چپی در حال فکر کردن به توضیحات مرد وسطی است که در مورد قایق توضیحاتی میده پس مرد وسطی صاحب قایق است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا