;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

آزمون قدرت دید با عدد 7 : زندگی مدرن، نوعی کم تحرکی را برای بیشتر ما ایجاد کرده است. کار پشت میز و یا خیره شدن به صفحه نمایشگر، می تواند هر چه بیشتر تمرکز، دقت و حتی بینایی ما را تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس برای جلوگیری از رکود حسی، ضروری است که هم چشم ها و هم مسیرهای عصبی را ورزش کنیم. پازل ها، بازی های فکری، و توهمات نوری فرصت مناسبی را فراهم می کنند تا لحظه ای از روز کاری خود را صرف حواس خود کنیم.

پازل هایی که حروف و اعداد را با هم ترکیب می کنند، بسیار مفید هستند. زیرا مغز ما به طور طبیعی داده های الفبایی عددی را با هم گروه بندی می کند. بنابراین، نیاز به استخراج اعداد از دریایی از حروف در یک پازل نوری، بهشتی برای تربیت مغز است. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با عدد 7 همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی کاج و بابانوئل و عصا، مجموع عددی معادله آخر را پیدا کن!

آزمون قدرت دید با عدد 7

در مطلب امروز، یک پازل تصویری جذاب برای شما داریم. در آزمون قدرت دید با عدد 7، شما متوجه مجموعه‌ای از کاراکترها خواهید شد که در الگوی مشخص چیده شده‌ است، اما به‌گونه‌ای چیده شده‌ است که مشاهده تفاوت‌های ظریف را دشوار می‌سازد. بر همین اساس شناسایی این چالش یا آزمون قدرت دید با عدد 7 می تواند، برای مغز شما بسیار مفید باشد.

آنچه که شما در این چالش باید انجام دهید، شمارش تمام اعداد هفتی است که باید بشمارید. برای اینکه آن را کمی چالش برانگیزتر شود، فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. البته اول چشمان خود را ببندید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

هنگامی که 15 ثانیه شما تمام شد، باید متوقف شوید، و ببینید چند عدد 7 شناسایی کرده اید. سپس، به پایین بروید تا تلاش های خود را با پاسخ واقعی مقایسه کنید. ممکن است پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7، شما را شگفت زده کند!

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

آزمون قدرت دید با عدد 7

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی ملانصرالدین و دزد کفش!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7

ظاهراً، تنها 10 درصد ار کاربران موفق به انجام این پازل شده اند. بنابراین هرکسی که به پاسخ صحیح دست یابد، از قدرت بینایی و تمرکز عالی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک خفاش را انتخاب کنید تا به شما بگوئیم که سنتی هستی یا مدرن!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7: در اینجا همه آنها به رنگ قرمز در نمودار زیر علامتگذاری شده اند: بسیاری از کاربران اینترنتی بر این باورند که تصویر فقط شامل شش عدد 7 است. اما هفتمین عدد 7 در واقع الگوی کلی خود کاراکترها است، عدد بزرگ 7 شامل حروف و اعداد است. آیا آن را تشخیص دادید؟

شاید بپسندید: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7

امیدوارم از آزمون قدرت دید با عدد 7 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی بی عقل و با عقل !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا