;
تفریح و سرگرمی

یک خفاش را انتخاب کنید تا به شما بگوئیم که سنتی هستی یا مدرن!؟

تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی: یک تست جالب دیگر در مجله خبری چشمک منتشر شده است. در این تست شما خواهید فهمید که آیا یک سنت گرا هستید یا یک آدم مدرن و مبتکر؟ در توضیحات تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی  آمده است که این تست می تواند شما را شگفت زده کند. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی  همراه باشید.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی

آیا شما یک سنت گرا هستید که به چیزهای آزموده شده و واقعی پایبند هستید یا یک مبتکر هستید که همیشه به دنبال چیز های جدید و کشف تجربه های جدید!؟ تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی را انجام دهید. ممکن است از آنچه در مورد خودتان کشف می کنید شگفت زده شوید!

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی کاج و بابانوئل و عصا، مجموع عددی معادله آخر را پیدا کن!

تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی ملانصرالدین و دزد کفش!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر دخترک را پیدا کردی، حتماً برا خودت اسپند دود کن!

تفسیر تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی

برای این که این تست درست پاسخ دهد، باید یکی از خفاش ها را انتخاب کنید. نیاز نیست زیاد فکر کنید. فقط یکی از خفاش ها را که در نگاه اول به سمت آن جذب شدید را انتخاب کنید. ما اطمینان داریم که از نتایج شگفت زده خواهید شد. بدون فکر کردن، خفاشی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند. اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه شما را از این طریق راهنمایی کند. به یاد داشته باشید، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط آنچه برای شما مناسب است وجود دارد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی

اگر خفاش شماره 1 را انتخاب کردید

انتخاب اولین خفاش نشان می دهد که شما قلباً یک سنت گرا هستید. به ارزش ها و هنجارهایی اعتقاد دارید که امتحان خود را پس داده اند. شما به گذشته احترام می گذارید و از آن درس می گیرید. از جمله افرادی هستید که روش ثابت انجام کارها را ترجیح می دهید و کاملاً قابل اعتماد هستید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما برای تغییر آماده نیستید. شما فقط محتاط تر هستید و یک مسیر روشن را به یک مسیر نامطمئن ترجیح می دهید. از جنبه منفی، ممکن است شما را در مقابل تغییر مقاوم یا بیش از حد در مسیر خود توسط دیگران تصور کنند.

بیشتر بخوانید: اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

اگر خفاش شماره 2 را انتخاب کردید

انتخاب خفاش دوم نشان می دهد که شما یک انسان مدرن و مبتکر هستید. همیشه به دنبال راه های جدیدی برای انجام کارها هستید و از شکستن هنجارها نمی ترسید.

شما خلاق، انعطاف پذیر و دارای ذهن باز هستید. در محیط های پویا رشد می کنید و عاشق کاوش در قلمروهای ناشناخته هستید. با این حال، جستجوی مداوم شما برای چیز جدید ممکن است شما را برای برخی افراد بی قرار یا نامنظم جلوه دهد.

اگر خفاش شماره 3 را انتخاب کردید

اگر خفاش سوم انتخاب شما بود، شما ترکیبی از هر دو هستید، یک سنت گرا و یک مدرن مبتکر. برای سنت ها احترام عمیقی قائل هستید اما به آنها مقید نیستید.

شما پذیرای ایده های جدید هستید و مایل به پذیرش تغییراتی هستید که برای شما منطقی است. از سوی دیگر فردی متعادل هستید که می توانید به راحتی با موقعیت های مختلف سازگار شوید. اما، به یاد داشته باشید که این تعادل را حفظ کنید، زیرا خم شدن بیش از حد به یک طرف ممکن است باعث شود دیدگاه منحصر به فرد خود را از دست بدهید.

امیدوارم از تست شخصیت سنت گرایی یا مدرن گرایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی بی عقل و با عقل !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا