;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آزمون شناخت تفنگ مخفی: طرفداران سوالات هوش تصویری در شبکه های اجتماعی و فضای ایننرنت،علاقه زیادی به محک زدن توانائیهای شناختی خود دارند. معماهای تصویری وتصاویر جذاب آن می توانند برای لحظه ای، ذهن درگیر ما را در یک امر مشخص متمرکز کند که این خود برای هر کسی یک استراحت محسوب می شود. از سوی دیگر با انجام مستمر این بازی های خود به خود سطح توانائیهای شناختی افزایش پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش می توانند علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام کنند، توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه می بخشند، لذا یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت هستند. مجله خبری چشمک با آزمون شناخت تفنگ مخفی با شماست. شما در این معمای تصویری با یک سوال چالش برانگیز روبرو هستید که باید آن را در کمتر از 3 ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

آزمون شناخت تفنگ مخفی

برای ارئه پاسخ به آزمون شناخت تفنگ مخفی، به دنبال نشانه باشید. یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از3 ثانیه به راحتی تفنگ مخفی در این تصویر را شناسایی کند. تصویر آزمون شناخت تفنگ مخفی یک ایستگاه اتوبوس را نشان می دهد. 4 نفر در ایستگاه حضور دارند. یکی از مسافران با خود یک سلاح یا تفنگ واقعی حمل می کند. اما کدامیک؟ آیا می توانید این فرد را شناسایی کنید!؟ احتمالا تصمیمات بدی دارد! قبل از آنکه تصمیم های خود را عملی کند به پلیس در شناسایی این فرد کمک کنید.

به دقت به تمام زوایای تصویر معمایی دقت کنید. از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (3 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که چالش برانگیز می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفنگ مخفی همراه باشید.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

آزمون شناخت تفنگ مخفی

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

پاسخ آزمون شناخت تفنگ مخفی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا پاسخ آزمون را پیدا کرده اید. اگر هنوزسردرگم هستید و تمایل دارید بیشتر تصویر را نگاه کنید، اشکالی به بالا برگردید و با دقت بیشتر به تصویرنگاه کنید. متوجه چیزی شدید!؟

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

از مرد سمت راست شروع می کنیم. زیر گرمکن او یک برجستگی دیده می شود، گویا چیزی مخفی کرده است. اما خوب فکرنمی کنیم او اینقدر ناشی باشد که اسلحه را با این صورت مخفی کند. ممکن است به راحتی شناسایی شد. لذا احتمال ضعیف است که او اسلحه مخفی داشته باشد.

کودک در دستان خود یک تفنگ اسباب بازی دارد. زنی هم که مشغول تماشای صفحه گوشی خود است به نظرمی رسد اسلحه مخفی نداشته باشد. یک شی در کیف او دیده می شود. اما گمان نمی رود که این شی یک تفنگ باشد. به پیرزن نگاه کنید. هیچ کسی شک نمی کند که او یک اسلحه مخفی داشته باشد. اما دقت کنید به عصای این پیرزن. بیشتر از اینکه یک عصا باشد، یک اسلحه قدرتمند است که او برای اینکه کسی متوجه نشود به شکل عصا از آن استفاده می کند.

شاید بپسندید:هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

جواب آزمون شناخت تفنگ مخفی

وارم از آزمون شناخت تفنگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه در 10 ثانیه پروانه های متفاوت را پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

سنجاب های تصویر را تو نگاه اول ندیدی،بدون معطلی برو پیش چشم پزشک!

چشم عقابی داری تو 3 ثانیه گربه مخفی را بین جغدها پیدا می کنی!

 اگه تفاوت های دو تصویر دیو و دلبر رو تو 10 ثانیه پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا