;
تفریح و سرگرمی

آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

تست شخصیت شناخت پرحرف بودن: یک مترسک را انتخاب کنید تا ماهیت شما را آشکار کند! آیا بیشتر ساکت هستید یا پرحرف؟ جرات کرده و جنبه های پنهان شخصیت خود را با تست شخصیت شناخت پرحرف بودن آشکار کنید! این کاوش منحصر به فرد درون خود را در آغوش بگیرید. آیا مترسک تنها و ساکت خواهید بود یا آن آدم پرحرف و معاشرتی؟ فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد. همین حالا قدم بردارید و تست شخصیت شناخت پرحرف بودن مجله خبری چشمک را انجام دهید!

شاید بپسندید: کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

تست شخصیت شناخت پرحرف بودن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا بیشتر به سمت ساکت بودن تمایل دارید یا پرحرف بودن؟ انسان ها موجوداتی پیچیده با شخصیت هایی هستند که رمزگشایی از آنها دشوار است. ضمیر ناخودآگاه ما اغلب کلید درک بیشتر در مورد ماهیت و ویژگی های شخصیتی ما را در اختیار دارد. تست شخصیت شناخت پرحرف بودن سرگرم‌کننده و تخیلی از نمادهای مترسک‌ها استفاده می‌کند تا تکه‌ای از شخصیت شما را آشکار کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناخت پرحرف بودن همراه باشید.

شاید بپسندید: آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

تست شخصیت شناخت پرحرف بودن

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

پاسخ تست شخصیت شناخت پرحرف بودن

با انتخاب یکی از سه مترسک، به ناخودآگاه خود اجازه می دهید تا در مورد شخصیت شما صحبت کند. زیاد به آن فکر نکنید، فقط با احساس درونی خود پیش بروید!

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

تست شخصیت شناخت پرحرف بودن

مترسک شماره 1

اگر اولین مترسک را انتخاب کردید، احتمالاً ذاتاً فردی ساکت هستید. با این حال، سکوت خود را با ضعف اشتباه نگیرید. شما مراقب، متفکر و درون نگر هستید، اغلب گوش دادن و یادگیری را به جای تسلط بر مکالمه ترجیح می دهید.

گاهی اوقات ممکن است رفتار آرام شما با گوشه گیری اشتباه گرفته شود، اما در واقعیت، شما فقط از سکوت قدردانی می کنید و تمایل دارید قبل از صحبت فکر کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

مترسک شماره 2

برای کسانی که مترسک دوم را انتخاب کرده‌اند، انتخاب شما به شما پیشنهاد می‌کند بین ساکت بودن و پرحرف بودن تعادل داشته باشید.

شما می دانید چه زمانی باید صحبت کنید و چه زمانی باید خودداری کنید. شما انعطاف پذیر، سازگار و فهمیده هستید. این شما را به یک دوست عالی تبدیل می‌کند، زیرا می‌دانید چگونه گوش دهید و توصیه‌های معناداری ارائه دهید. فقط مراقب باشید احساسات و افکار خود را در حالی که دیگران را کنار می گذارید سرکوب نکنید.

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

مترسک شماره 3

اگر مترسک سوم توجه شما را جلب کرد، پس شما فردی پرحرف هستید. شما برون گرا، برونگرا هستید و دوست دارید با مردم ارتباط برقرار کنید.

توانایی شما در برقراری ارتباط موثر شما را به یک رهبر و بازیکن تیم بزرگ تبدیل می کند. با این حال، مراقب مکالمات مسلط باشید و به یاد داشته باشید که به همان اندازه که صحبت می کنید گوش کنید.

امیدوارم از تست شخصیت شناخت پرحرف بودن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه در 10 ثانیه پروانه های متفاوت را پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

سنجاب های تصویر را تو نگاه اول ندیدی،بدون معطلی برو پیش چشم پزشک!

چشم عقابی داری تو 3 ثانیه گربه مخفی را بین جغدها پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا