;
تفریح و سرگرمی

سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم: در تصویر یک سرباز جنگ جهانی اول را در تصویر می بینید. می توان به وضوح ترس را در چهره او دید. او می ترسد که سربازان دشمن به او و همرزمانش شبیخون بزنند. یک سرباز دشمن در کمین اوست و به خوبی توانسته است خود را از چشم دید او پنهان کند. تنها یک چشم تیزبین این سرباز مخفی شده را در تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم مجله خبری چشمک می بیند. آیا می توانید سرباز مخفی شده را پیدا کنید؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

همه چیز در جزئیات است. شما فقط باید سرباز مخفی را پیدا کنید که به روشی استادانه پنهان شده و به این راحتی دیده نمی شود. پس تمام دقت و توجه خود را معطوف کنید.  حالا اگر بتوانید در این چالش تصویری یا تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم به سرباز اول کمک کنید، او از شما سپاسگزار خواهد بود. برای پیدا کردن این سرباز تنها 5 ثانیه وقت خواهید داشت.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم

این چالش تصویری مهارت های شناختی شما را به حداکثر می رساند. برای حل تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم، باید حواس پنج گانه خود را آماده کنید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

فراموش نکنید که این تصاویر به ما کمک می‌کنند در هر جنبه ای پیشرفت کنیم. علاوه بر این، این تست ها ما را از نظر ذهنی قوی و سریع می‌کنند تا محرک‌های خاصی را روز به روز جذب کنیم. اگر در این چالش ها تجربه داشته باشید، می دانید که چالشی که امروز با آن روبرو هستید، یکی از پیچیده ترین چالش هاست. لذا با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم همراه باشید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم

 

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

.

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

 

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم

اگر نتوانستید تتست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم را حل کنید، مشکلی نیست. شما بخشی از گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که در این چالش به موفقیت رسیدند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم: نگران نباشید. از شما دعوت می کنیم راه حل این چالش باورنکردنی ویروسی را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی سرباز دوم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه در 10 ثانیه پروانه های متفاوت را پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا