;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ فانتزی، قدرت دید و میزان دقت‌ات را ارزیابی کن!

آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی: با کمک این آزمون خواهید توانست بینایی خود را آزمایش کنید و 3 تفاوت را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید که چشمان خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید تفاوت را در این تصویر متوجه شوید – شرط می بندم که نمی توانید به خوبی و در زمان مشخص شده 8 ثانیه ای این کار را انجام دهید! با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی همراه شوید.

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای مشغول نگه داشتن ذهن و تمرین دادن مغز خود هستید، در جای درستی هستید. جلوترش رو نگاه نکن! بازی امروز یک چالش سرگرم کننده و سریع برای تمام سنین است. در این بازی دو تصویر یکسان از یک سگ خوابیده در  اتاق  بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. وظیفه شما یافتن سه تفاوت بین دو تصویر در 8 ثانیه یا کمتر است.

شاید بپسندید: مایکل برای دیدن همسرش یک قرار عاشقانه ترتیب داد اما نامزدش با خواهر دوقلوش اومد، نامزدش کیه!؟

آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی

ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسد، اما گول نخورید. اگر چشم تیزبینی نداشته باشید، این بازی می تواند بسیار مشکل باشد! برای هیجان‌انگیزتر کردن آن، می‌توانید خودتان را به چالش بکشید و سعی کنید تفاوت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. بنابراین کلاه کارآگاهی خود را به سر بگذارید و آماده شوید. زمان شما از هم اکنون شروع می شود!

چشمان خود را امتحان کنید. چالش را قبول کنید! مهارت های چشمی خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید تفاوت را در این تصویر سگ فانتزی را تشخیص دهید. هدف شما این است که 3 تفاوت را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید. آیا می توانید این کار را انجام دهید؟ شرط می بندیم که می توانید!

شاید بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی

احتمالاً بپسندید: با کمک تست شخصیت براساس انتخاب مسیر رانندگی، میتونی خودت رو بهتر بشناسی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 5 تا تفاوت بین دو تصویر را پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی

اگر فوراً موفق نشدید ناامید نشوید. تمرین عالی می شود! می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید. پس چرا همین الان آن را امتحان نمی کنید؟ با جستجوی 3 تفاوت در کمتر از 8 ثانیه چشم و ذهن خود را آزمایش کنید! تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید، زیرا تفاوت ها ممکن است ظریف باشند. مراقب تغییرات در رنگ، اندازه یا جهت باشید.

شاید بپسندید: باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: میخای بفهمی دوست‌ات عاشق پیشه است یا نه، به انگشت کوچیک دستش نگاه کن!

 

 

 

شاید بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو 5 ثانیه نامزد واقعی عروس خانم رو شناسایی کنه!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت های سگ فانتزی: آیا سه تفاوت بین این دو عکس را مشاهده کرده اید؟ آن را امتحان کنید و ببینید که آیا می توانید هر سه را پیدا کنید. بازی‌های مشاهده‌ای مانند نقطه تفاوت می‌توانند برای هر گروه سنی فوق‌العاده مفید و لذت‌بخش باشند. این یک راه عالی برای تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای شما و کمک به آموزش مغز شما است. اگر نتوانستید آنها را پیدا کنید، نگران نباشید – ما تصویری را به شما نشان می دهیم که می توانید آنها را ببینید.

شاید بپسندید: بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

شناخت تفاوت های سگ فانتزی

احتمالاً بپسندید: معمای شناخت خانواده ثروتمند: کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

امیدوارم از آزمون تشخیص نامزد مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چقدر زبل و تیزی!؟| اگه میخای بدونی در 7 ثانیه 3 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: این معادله را حل کن تا متوجه بشی که ریاضی دبستان رو خوب یاد گرفتی یا نه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی و هرکول پوآرو بودن خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه پولداره، اثبات کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو فک دریایی، اثبات کن که دقت‌ات عالیه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

آیا می‌تونی 6 انسان را در این تصویر ببینی؟|سلامت روانی خودت را با این تست جذاب بررسی کن!

15 شی در این آزمایشگاه پنهان شده است، به داروسازها کمک کنید تا آنها را پیدا کنند؟

دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی، تفاوت های تصویر زنی که تو فروشگاه لباسه را پیدا کن!

داستان ضرب المثل دزد باش و مرد باش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا