;
تفریح و سرگرمی

نکته سنجی و هرکول پوآرو بودن خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه پولداره، اثبات کن!

تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از دو زن تصویر چندان ثروتمند نیست، اما تظاهر می کند که از اوضاع مالی خوبی برخوردار است. به قول نویسنده و طراح اصلی آتست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویریی را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره مجله خبری چشمک را در 3 ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند نیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره

محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 88 درصد از اشتراک کنندگان در این آزمون نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در تصویر شما 2 زن را مشاهده می کنید که یکی از آنها تمکن مالی چندان خوبی ندارد، اما تلاش می کند که تظاهر کند ثروتمند است. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره

شاید بپسندید:هوش بالای ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تیزبین باشی تو 5 ثانیه صورتک خوک را میان صورت آدمک های تصویر پیدا می کنی! صورتک خوک کجاست؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: ریشه ضرب المثل قمپز در کردن!

پاسخ تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را  برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی خروسی که با بقیه متفاوته، پیدا کنی حتماً برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

شاید بپسندید:اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مربع تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

 

 

.

شاید بپسندید: کسی بهت خیانت کنه واکنش ات چیه!؟ با انجام تست می فهمی که چقدر تو زندگی قوی هستی!؟

پاسخ تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره: زنی که تظاهر به ثروتمند بودن می کند، زنی است که در سمت راست تصویر حضور دارد. لباس قرمز او یک لباس غیراصل از یک برند معروف لباس های ورزشی است و این مسئله از برعکس قرار گرفتن آرم برند بر روی پیراهن مشخص است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

تست زنی که تظاهر می کنه پولداره

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی ریاضی ات خیلی خوبه، این معادله به ظاهر ساده رو تو 10 ثانیه حل کن!

امیدوارم از تست هوش زنی که تظاهر می کنه پولداره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با 2 حرکت یک معادله صحیح درست کرده و ضریب هوشی خود را ثابت کنید!؟

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مثل خر در گل ماندن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:باهوشا بگن!| چگونه ممکن است که زن تصویر روز دوشنبه در تصویر روز سه شنبه زنده است!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: اگه میخای بفهمی خودت یا اطرافیانت چقدر منظم هستید، با انتخاب یک گل متوجه خواهید شد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن اشتباهات کارگاه مکانیکی، اثبات کن که نابغه ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قدرت هوش ریاضی خود را ارزیابی کنید!|  این چالش را با حرکت دادن یک چوب حل کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی کی دروغ میگه: آیا مرده واقعاً به همسرش خیانت کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:یکی از سه کودک تصویر پسر نیست و یک دختر بچه است، اما کدومیکیه!؟ فقط باهوشا متوجه میشن!

شاید برایتان جالب باشد

اگه 5 تا تفاوت رو تو تصویر قورباغه سبز چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

 سبک ارتباط‌ با اطرافیانت چه جوره، یک هدیه را انتخاب و از نتیجه برای بهبود ارتباطات خودت استفاده کن!

با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

اگه هوش کارآگاهی‌ات بالا باشه، تو یه نگاه می تونی همسر مرد رو تو تصویر شناسایی کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا