;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن!| چگونه ممکن است که زن تصویر روز دوشنبه در تصویر روز سه شنبه زنده است!؟

تست هوش چگونگی زنده ماندن: پازل تصویر و آزمونی که امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است از جمله آزمون هایی است که برای پاسخگویی علاوه بر دقت و تمرکز نیازمند اطلاعات عمومی است. این بار، باید بر یک چالش تصویری غلبه کنید که به دلیل “جنجال” بزرگی که در بین کاربران ایجاد کرد، به سرعت در یوتیوب و تیک تاک به سرعت منتشر شد. این یک مورد مرموز است که تنها 4٪ از کاربران توانستند با موفقیت آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و تست هوش چگونگی زنده ماندن همراه باشید.

به عکس دقت کنید. همانطور که در تصویر تست هوش چگونگی زنده ماندن مشاهده می شود، دو صحنه از دو روز مختلف وجود دارد: روز دوشنبه یک زن جوان ظاهراً مرده دیده می شود، اما در صحنه بعدی یعنی روز سه شنبه احتمالاً زنده است. ماموریت شما تعیین این است که آیا او واقعاً مرده است یا خیر؟ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا تست هوش چگونگی زنده ماندن را رمزگشایی کنید!

باید بدانید که این آزمون همانند دیگر آزمون ها با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید بتوانید در کمتر از 7 ثانیه این معما یا آزمون را رمزگشایی و حل کنید. ما اطمینان داریم که تست هوش چگونگی زنده ماندن می تواند به خوبی ذهن شما را مشغول کند و به این وسیله مغزتان ورزش مناسبی خواهد داشت. ورزش هر روزه مغز در  سلامت این اندام حیاتی بدن و نیز افزایش توانائیها و مهارت های شناختی شما نقش موثری دارد. با مجله خبری چشمک و تست هوش چگونگی زنده ماندن همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل آش نخورده دهن سوخته!

تست هوش چگونگی زنده ماندن

آزمون ها، پازل ها و معماهای تصویری امروز در شبکه های اجتماعی با اقبال فراوانی روبرو هستند. چرا که  سطح پیچیدگی آنها حتی چابک ترین ذهن ها را در معرض آزمایش قرار می دهد. با کمک تست هوش چگونگی زنده ماندن میزان استعدادها و توانائیهای خود را محک بزنید و نشان دهید که در حل معماهای تصویری یک نابغه حرفه ای هستید.

سازنده و طراح این آزمون معتقد است که تنها 4 درصد از اشتراک کنندگان در تست هوش چگونگی زنده ماندن توانسته اند در زمان مشخص شده آن را حل کنند. آیا فکر می کنید این آزمون نیز همانند دیگر آزمون ها برای شما آسان و ساده است

همانطور که اشاره شد در تصویر تست هوش چگونگی زنده ماندن، شما می توانید یک صحنه جالب را مرور کنید که در آن دو صحنه از دو روز مختلف وجود دارد: روز دوشنبه یک زن جوان ظاهراً مرده دیده می شود، اما در صحنه بعدی یعنی روز سه شنبه احتمالاً زنده است. ماموریت شما تعیین این است که آیا او واقعاً مرده است یا خیر؟ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا تست هوش چگونگی زنده ماندن را رمزگشایی کنید!

شاید بپسندید: با حرکت دادن و جابجایی 1 چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کن! | نابغه ها تو یه نگاه موفق میشن!

تست هوش چگونگی زنده ماندن

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از این بچه گربه ها مشخص می‌کنید که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟ | عجیبه اما نتیجه جالبه!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: راحت تصمیم می گیری یا سخت!؟ اگه مطمئن نیستی فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در ۲۱ ثانیه به مرد کمک کنی تا در درست را برای فرار انتخاب کنه، واقعا تیزهوش و نابغه ای!

جواب و پاسخ تست هوش چگونگی زنده ماندن

مدت زمان پاسخگویی شما به تست هوش چگونگی زنده ماندن به پایان رسیده است. آیا به پاسخ دست پیدا کردید؟ اگر هنوز به پاسخ مشخصی دست پیدا نکرده اید بهتر است، تمام قسمت‌های این تصویر را با جزئیات بیشتر مطالعه و مشاهده کنیدو فرصت دوم شما نیز 5 ثانیه زمان دارد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر دخترک زیبا:کدامیک از این دو زن، مادر این دختر نوجوان زیباست!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: در کمتر از 5 ثانیه گربه را میان جغدها شناسایی کنید!

 

 

 

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از این بچه گربه ها مشخص می‌کنید که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟ | عجیبه اما نتیجه جالبه!

پاسخ تست هوش چگونگی زنده ماندن:زن زامبی نیست، او زنده است. اگر به دقت تجزیه و تحلیل کنید، می بینید که اگرچه روز دوشنبه او روی زمین افتاده بود و در کنار او لکه خونی بود، اما این خون از بدنش بیرون نیامده است. او با دوست خود شوخی کرده بوده و می خواست واکنش او را بررسی کند.  لذا روز سه شنبه او زنده است و دوست خود را سورپرایز می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی متوفی در سینما: کدومیکی از افراد حاضر در سالن سینما فوت کرده است!؟

تست هوش چگونگی زنده ماندن

احتمالاً بپسندید: کدام صندلی را انتخاب می کنی؟ | صندلی ای که انتخاب می کنی نکات جالبی را افشا می کند!

امیدوارم از تست هوش چگونگی زنده ماندن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش ریاضی مختص نابغه ها: فقط نابغه ها می توانند عدد مناسب را در تصویر پیدا کنند!

 

 

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: یکی از این 3 مسافر با اینکه وضع مالی خوب نداره، سوار بخش بیزنس کلاس قطار شده، اون کیه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: اگر هنوز استعدادت رو نشناختی، یه نماد را انتخاب کن تا متوجه شی! | آدم خلاق هستی یا منطقی یا ….؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بی صدا زنگ می زند؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که باحذف کردن حرف اولش روی آب شناورمی شود…!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: تمرکزت خوب باشه، تو 7 ثانیه 3 اختلاف دو تصویر راستی و چپی از عروس و دوماد را پیدا میکنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: وقتی عصبانی میشی، چیکار می کنی، از کنترل خارج میشی یا …..!؟| یه منظره رو انتخاب کن تا بهت بگم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آیا کسی رو که به عنوان دیوونه گرفتن، واقعا یه دیوونه است!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این دو اینفلوئنسر اینستاگرام، یه آدم واقعی نیست و بواقع یه خون آشامه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن! | نابغه ها خیلی راحت موفق میشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: دخترک واقعی رو میون عروسکا شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تقریباً هیچ کی غیر یه نابغه نمی تونه همسر بابانوئل را تو 3 ثانیه پیدا کنه!

شاید برایتان جالب باشد

اگه میخای بدونی در برابر مشکلات و مسائل زندگی انعطاف پذیری یا نه، فقط یه دونه پر را انتخاب کن!

اگه هوش و نبوغ ات مثل هرکول پوآروست، باید بگی کدومیکی از این دو تا زن تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

میخای بفهمی خودت یا اطرافیانت چقدر منظم هستید، با انتخاب یک گل متوجه خواهید شد!

یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا