;
تفریح و سرگرمی

سبک ارتباط‌ با اطرافیانت چه جوره، یک هدیه را انتخاب و از نتیجه برای بهبود ارتباطات خودت استفاده کن!

تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه: تست های شخصیت می توانند بینشی دقیق و عمیق به شما در مورد نحوه ارتباط تا با دیگران ارائه دهد. این تست را انجام دهید تا سبک ارتباطی خود را متوجه شوید. از طریق این تست سرگرم کننده و آموزنده، سبک ارتباطی خود را کشف خواهید کرد. امروز در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه شرکت کنید و با وضوح و اطمینان بیشتری شروع به برقراری ارتباط با دیگران کنید!

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه

همان گونه که بارها اشاره شده است تست های شخصیت راهی عالی برای دریافت بینشی از رفتار و سبک ارتباطی خودمان است. این تست های شخصیت، یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای درک شخصیت ما ارائه می دهند. هدف این است که به شما کمک کند خود و افراد اطرافتان را بهتر بشناسید. اگر آماده هستید به تصویر تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه نگاه کرده و سپس یکی از هدیه ها را انتخاب کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه هوش کارآگاهی‌ات بالا باشه، تو یه نگاه می تونی همسر مرد رو تو تصویر شناسایی کنی!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه

شرکت در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه به شما کمک می‌کند دنیای سبک‌های ارتباطی را کشف کنید و بفهمید سبک شما چگونه در روابط و تعاملات شما با دیگران چگونه است؟

احتمالاً بپسندید: اگه 5 تا تفاوت رو تو تصویر قورباغه سبز چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دزد باش و مرد باش

تست متکی به انتخاب هدیه

جعبه هدیه شماره 1

افرادی که هدیه شماره 1 را در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه گزینش می کنند، معمولاً در سبک ارتباطی خود دیپلماتیک هستند. آنها صبور، فهمیده هستند و اغلب خود را به جای دیگران قرار می دهند. قبل از صحبت فکر می کنند و به دقت بررسی می کنند که یک نظر یا بیانیه خاص چگونه دریافت خواهد شد.

آنها به جای اینکه بخواهند ایده های خود را به دیگران تحمیل کنند، به دنبال راه حل هایی هستند که همه بپذیرند. علاوه بر این، آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند که برای درک واقعی صحبت های طرف مقابل وقت صرف می کنند.

احتمالاً بپسندید: هر کسی میگی من سخاوتمندم، شما چطور!؟ با انتخاب یه دونه از این دونات ها، همه چیز مشخص میشه!

جعبه هدیه شماره 2

افرادی که هدیه شماره 2 را در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه گزینش می کنند، معمولاً دارای سبک ارتباطی همدلانه هستند. آنها درک عمیقی از احساسات و عواطف دیگران دارند و وظیفه خود می دانند که اطمینان حاصل کنند که همه شنیده می شوند و برای آنها ارزش قائل هستند.

این افراد صبور، دلسوز هستند و اغلب با ذهنی باز به گفتگوهای دشوار می پردازند. آنها تلاش می کنند تا محیطی محترمانه ایجاد کنند که در آن نظرات مختلف بدون قضاوت رد و بدل شود. علاوه بر این، آنها اغلب از تجربیات خود برای ارتباط با موقعیت مورد نظر استفاده می کنند.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی خروسی که با بقیه متفاوته، پیدا کنی حتماً برا خودت اسپند دود کن!

جعبه هدیه شماره 3

افرادی که هدیه شماره 3 را در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه گزینش می کنند، تمایل دارند به شیوه ای پرخاشگرانه ارتباط برقرار کنند. آنها قاطعانه، صریح و غالباً سلطه جو هستند. معمولاً نظرات قوی دارند و حتی زمانی که با نظرات دیگران مخالف هستند از بیان آنها دریغ نمی کنند. آنها وضوح و کارایی را به مودب یا دیپلماتیک بودن ارج می نهند. علاوه بر این، آنها از دیگران انتظار دارند که به عقاید آنها پایبند باشند، حتی اگر این به معنای قربانی کردن نظر خودشان باشد.

احتمالاً بپسندید: تیزبین باشی تو 5 ثانیه صورتک خوک را میان صورت آدمک های تصویر پیدا می کنی! صورتک خوک کجاست؟

جعبه هدیه شماره 4

افرادی که هدیه شماره 4 را در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه گزینش می کنند، معمولاً صادقانه و علنی ارتباط برقرار می کنند. آنها هیچ چیز را نمی پوشانند، حتی اگر آنها را در بین گروه های خاصی از مردم منفور یا نامحبوب کند.

آنها از گفتگوها یا درگیری های دشوار ابایی ندارند، بلکه با شجاعت و قاطعیت به آنها برخورد می کنند. علاوه بر این، آنها صداقت را بر ادب ترجیح می دهند و همیشه برای حقیقت تلاش خواهند کرد.

احتمالاً بپسندید: ریاضی ات خوبه، پس این معادله رو تو 10 ثانیه حل کن!

هدیه شماره 5

افرادی که هدیه شماره 5 را در تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه گزینش می کنند، معمولاً به صورت مستقیم با هم ارتباط برقرار می کنند. آنها مستقیماً به سر اصل مطلب می‌رسند، بدون اینکه وقت خود را برای صحبت‌های کوچک تلف کنند.

این افراد وضوح را بر ابهام ترجیح می دهند و همیشه برای راه حل تلاش می کنند حتی زمانی که با مکالمات چالش برانگیز یا اختلاف نظر مواجه می شوند. علاوه بر این، آنها در صورت لزوم برای انجام کارها از به چالش کشیدن وضعیت موجود دریغ نمی کنند.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی ریاضی ات خیلی خوبه، این معادله به ظاهر ساده رو تو 10 ثانیه حل کن!

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب هدیه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با 2 حرکت یک معادله صحیح درست کرده و ضریب هوشی خود را ثابت کنید!؟

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل آش نخورده دهن سوخته!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آدم منطقی و تحلیل گر هستی یا خلاق!/ | یه پروانه رو انتخاب کن تا متوجه بشی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:فقط باهوشا میتونن مردی که دو تا معشوقه داره رو پیدا کنن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: قدرت هوش ریاضی خود را ارزیابی کنید!|  این چالش را با حرکت دادن یک چوب حل کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:یکی از سه کودک تصویر پسر نیست و یک دختر بچه است، اما کدومیکیه!؟ فقط باهوشا متوجه میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مربع تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

شاید برایتان جالب باشد

چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

 دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

 3 تا تفاوت بین تصویر گربه سمت چپ و راست هست که فقط یه تیزبین اونا را پیدا می کنه!

دقت و تمرکزت برای حل سوالات ریاضی خوبه، پس پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نه =

دکمه بازگشت به بالا