;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی‌ات را فقط با حرکت دادن 1 چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کن!

آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز: آیا آماده اید تا ضریب هوشی خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا فقط با استفاده از 1 چوب کبریت می توانید پازل را بشکنید یا خیر! آیا می توانید پاسخ را بفهمید؟ در این چالش از شما خواسته می شود تا یک معادله به ظاهر غیرممکن را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید. معادله شروع 9-7=12 است. آیا می توانید از پس چالش برآیید و رمز و راز این معادله را باز کنید؟

در حالی که این معادله در نگاه اول درست به نظر می رسد، در واقع نادرست است. آیا می توانید خطا را حل کنید و این بازی فکری را باز کنید؟تست‌های آی‌کیو، پازل‌ها و بازی‌های فکری قرن‌هاست که به‌عنوان راهی برای سنجش مهارت‌های تحلیلی و هوش ذهنی وجود داشته‌اند.در سال های اخیر، این چالش ها به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی محبوب شده اند، زیرا مردم به دنبال راه هایی برای آزمایش توانایی های حل مسئله خود هستند. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز همراه باشید.

شاید بپسندید: میخای اطرافیانت را بهتر بشناسی کافیه ازشون بپرسی که کدوم منظره رو پسندیدن!؟

آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز

ما از شما دعوت می کنیم تا برای آزمایش مهارت های شناختی خود در آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز شرکت کنید. برای موفقیت، باید به شدت تمرکز کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بازی فکری از شما می‌خواهد که از قوه تخیل خود استفاده کنید و به جزئیات دقت کنید. معادله چالش روز فقط در صورتی حل می شود که یک چوب کبریت را جابه جا کنید.

پازل ها می توانند راهی عالی برای تحریک ذهن و تقویت خلاقیت باشند. چه به دنبال یک چالش ذهنی باشید یا صرفاً می خواهید یک فعالیت سرگرم کننده پیدا کنید، پازل ها می توانند بهترین راه برای درگیر شدن و سرگرمی باشند. ما شما را تشویق می کنیم که نگاه دقیق تری داشته باشید، تمرکز کنید و از مهارت های حل مسئله خود برای تکمیل پازل استفاده کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، ممکن است خود را در چالش غرق کنید و به دنبال پاسخ باشید!

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر پلنگ را پیدا می کنی!

آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز

بگو کدوم شیرینی یا کیک را انتخاب می کنی تا بگم آیا بیشتر یه رهبر هستی یا یه پیرو؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با انجام این تست شخصیت میتونی علت کارهایی که انجام میدی و دست خودت نیس را بفهمی!

پاسخ آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز

آیا توانسته اید بفهمید کدام یک چوب کبریت باید در کمتر از 10 ثانیه جابجا شود؟ اگر چنین است، به پائین صفحه رفته و ببینید که آیا حق با شماست. اگر نه، وقت بگذارید، تمرکز کنید و به تلاش ادامه دهید!

احتمالاً بپسندید: اگه خیلی تیز و زرنگ باشی باید تو یه نگاه همسر این آقای خوش تیپ رو بین این سه تا زن پیدا کنی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

 

 

 

 

شاید بپسندید:ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

پاسخ آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز:  اگر درست متوجه شدید، برای خودتان خودتان دست بزنید. راه حل 5+7=12 است. به همه کسانی که در کمتر از 10 ثانیه پاسخ را فهمیدند تبریک می گویم! ما از شما دعوت می کنیم تا این چالش را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی می تواند سریعتر آن را حل کند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

آزمون ریاضی چالش برانگیز

احتمالاً بپسندید: 3 تا تفاوت بین تصویر گربه سمت چپ و راست هست که فقط یه تیزبین اونا را پیدا می کنه!

شما می توانید آزمون ریاضی جذاب چالش برانگیز را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه پاکت نامه را در صحنه ورزشی پیدا کنید، یک نابغه تمام عیارید!

 

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اجتمالاً بپسندید: صنار بده آش به همین خیال باش!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: ضرب المثل دیوار موش داره موشم گوش داره!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:روانشناسی رنگ:هر رنگ میتواند تأثیرات خاصی بر شما بگذارد، کدام رنگ سبب تقویت روحیه شما میشود!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با یپدا کردن اشتباهات این باغ زیبا اثبات کن که نابغه ای!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط کسایی که دقت‌اشون بالاست میتونن 5 تا تفاوت رو تو تصویر اسکیمو پیدا کنند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سبک ارتباط‌ با اطرافیانت چه جوره، یک هدیه را انتخاب و از نتیجه برای بهبود ارتباطات خودت استفاده کن!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت عطایش را به لقایش بخشیدم!

آنچه ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که چگونه استرس را مدیریت می‌کنید، آرام باشید و در آزمون شرکت کنید!

 با حرکت دادن یک چوب کبریت، حاصل هر دو معادله را یکی و برابر کنید!| نبوغ ریاضی ات را اثبات کن!

تشخیص مارهای پنهان شده در این تصاویر دقت و تیزبینی بالا لازم داره،آیا شما مارها را پیدا می کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا