;
تفریح و سرگرمی

روانشناسی رنگ:هر رنگ میتواند تأثیرات خاصی بر شما بگذارد، کدام رنگ سبب تقویت روحیه شما میشود!؟

تست شخصیت متکی به رنگ: به چه رنگی علاقه داری تا بگم به لحاظ اخلاقی و شخصیتی چه جور آدمی هستی؟آنچه رنگ مورد علاقه شما می تواند در مورد شما بگوید، بسیار شگفت انگیز است. رنگ هایی که به صورت روزانه انتخاب می کنید می توانند اطلاعات جالبی را به دیگران عرضه کند. رنگ ها می تواند بر رفتار و خلق و خوی شما تأثیر بگذارد و به طرق مختلف بر دیگران نیز تأثیر بگذارد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به رنگ همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

تست شخصیت متکی به رنگ

تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان و نحوه برخورد با موقعیت های مختلف زندگی باشد. با شرکت در آزمونی مانند می توانید بینشی کلی از شخصیت خود و حتی اطرافیان خود به دست آورید. تست کنید و ببینید چه چیزی در مورد شما نشان می دهد!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب آثار هنری: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این سه هنرمند است؟

تست شخصیت متکی به رنگ

شاید بپسندید:تو تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم رویاپردازی یا عاقل!؟ نتیجه شگفت زده‌ات می کنه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت چه کشکی چه پشمی؟

.

.

.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه اشتباه تصویر آرایشگاه را پیدا کنند!؟

پاسخ تست شخصیت متکی به رنگ

احتمالاً هر کدام از ما به رنگ خاصی علاقه ویژه ای داریم. شاید بیشتر لباس ها و وسایل شخصی ما را آن رنگ تشکیل دهند. به همین دلیل این انتخاب های می تواند رابطه ای با شخصیت و حتی خلق و خوی ما داشته باشد. اکنون با تفسیر تست شخصیت متکی به رنگ مجله خبری چشمک همراه شوید.

احتمالاً بپسندید: بینایی و دقت‌ات خوب باشه 3 تفاوت تصویر دو سگ پشمالو رو پیدا میکنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند، حرف R را بین B ها پیدا کنید!

تست شخصیت متکی به رنگ

نارنجی

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید و زیاد از آن استفاده می کنید، می توانید بسیار پرانرژی باشید. این رنگ حتی برای قرص ها نیز استفاده می شود زیرا محرک خوبی است.این رنگ بسیار قدرتمند است و می تواند با یک محیط اجتماعی پر جنب و جوش مرتبط باشد. همچنین رنگ نارنجی هیجان و انرژی می آورد. احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از تیم های ورزشی از آن برای لباس های خود استفاده می کنند.

رنگ قرمز

بله، رنگ قرمز می تواند تداعی هایی با پرخاشگری و تسلط داشته باشد. محققان دریافتند ورزشکارانی که این رنگ را می پوشند 5 درصد بیشتر برنده می شوند. باعث افزایش ضربان قلب و تستوسترون می شود و در نتیجه می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

برایتان جالب خواهد بود: تا حالا فکر کردی نقطه قوت‌ات چیه!؟ یه درخت رو انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

رنگ قرمز

یکی از یافته‌های جالب این است که پیشخدمت‌هایی که یونیفرم قرمز پوشیده‌اند بیشتر از مردان انعام می‌گیرند. مطالعات تایید کردند که این رنگ مردان را جذب می کند. با عشق و علاقه همراه است. بنابراین، اگر دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید، رنگ قرمز را امتحان کنید.

احتمالاً  بپسندید: چند حیوان در این تصویر وجود داره!| قدرت بینایی ات رو با پیدا کردن حیوانات مخفی تصویر ارزیابی کنید!

سبز

ما سبز را با پول و سبزیجات مرتبط می‌دانیم، اما محققان می‌گویند که شخصیت‌های سبز تیپ‌هایی هستند که در فضای باز هستند و میل به امنیت دارند. رنگ سبز ممکن است با موفقیت همراه باشد. به عنوان یک اثر فیزیکی، باعث ایجاد آرامش و آرامش می شود. همچنین یک رنگ با طراوت است. می تواند با رشد، یادگیری و سلامتی مرتبط باشد.

رنگ بنفش

رنگ بنفش با سلطنت و مراسم سلطنتی همراه است. علاوه بر این، این اثر جادویی و فانتزی را به جا می گذارد. بنفش خلاقیت را تحریک می‌کند و آرامش را به ارمغان می‌آورد، اما در عین حال با حساس و احساسی بودن ارتباط دارد.

شاید بپسندید: نکته سنج و باهوشا بگن: مرد تصویر با کدومیکی از این خانم خوشکلا عروسی می کنه!

رنگ بنفش

سفید

فردی که رنگ سفید را دوست دارد احساس رضایت می خواهد. آنها تمایل دارند در محل کار سازمان یافته، منطقی و جزئیات محور باشند. رنگ سفید را می توان با استقلال در خلق اشیا مرتبط کرد. همچنین می تواند احساس خلوص و سادگی را برانگیزد. شاید به خاطر همین ویژگی ها باشد که برخی شرکت ها دوست دارند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال، اپل یک پس زمینه سفید ساده دارد.

شاید بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

رنگ سفید

مشکی

این رنگ اقتدار است. رنگ مشکی  قوی است و می تواند احساس ظرافت، رسمی و رمز و راز را برانگیزد. از سوی دیگر این رنگ عملی و واقع گرایی خاصی را در جهان منعکس می کند، به همین دلیل است که توسط افرادی که نیاز به پیروی از کد لباس در محل کار خود دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فردی که به رنگ مشکی علاقه دارد می تواند با کسی که خواهان کنترل و استقلال است همراه شود.

شاید بپسندید:آدم عاشق پیشه ای یا اینکه اصلا عاشق نمی شوی!؟ | همین که تصویر را دیدی چی تشخیص دادی!؟

رنگ مشکی

آبی

افرادی که رنگ آبی را دوست دارند می توانند در کارهای خلاقانه ایده آلیست، قابل اعتماد، مستقل و متفکر باشند. آنها تمایل دارند به جزئیات توجه کنند، کمال گرا می شوند و رفتارهای بی عیب و نقصی دارند. کارشناسان می گویند که استخدام کنندگان ممکن است به دنبال نامزدهایی باشند که لباس های آبی را برای موقعیت های پر استرس انتخاب کنند.

احتمالاً بپسندید: اگه میخای بدونی در مقابل سختی ها چقدر قوی هستی، میتونی یه کلید انتخاب کنی تا بفهمی!

نارنجی تست شخصیت متکی به رنگ

زرد

کسی که عاشق رنگ زرد است هوس ماجراجویی دارد. اگر رنگ سفید مربوط به استقلال است، پس زرد مربوط به آزادی است. رنگ می تواند با شوخ طبعی، خودانگیختگی، خوش بینی و اشتیاق همراه باشد. این افراد تمایل دارند خلاق اما تکانشی باشند.

صورتی

رنگ صورتی با کاهش پرخاشگری مرتبط است، بنابراین احتمالاً مجرمی را در کت و شلوار صورتی نمی بینید. این رنگ همچنین به عنوان یک تنظیم کننده خلق و خوی خوب شناخته می شود و باعث می شود که افراد هنگام پوشیدن آن آرام تر به نظر برسند. تداعی های اصلی که صورتی ایجاد می کند عشق، حساسیت، سخاوت و مهربانی است. همچنین، این رنگ می تواند میل به محافظت از فردی را که آن را دوست دارد بیدار کند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل ریگ به کفش داشتن!

تست شخصیت متکی به رنگ

کدام رنگ مورد علاقه شماست؟ کدام رنگ می تواند روحیه شما را تقویت کند؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به رنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: تیزبینا بیان جلو: خونه ای که با بقیه متفاوته رو تو یه نگاه پیدا کن!

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: چیستان: سریع بگو، کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسنش!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: دو تا خانم تصویر ادعا می کنند همسر اقای دامادن! به نظرتون راست میگن!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل رفته آب خنک بخوره!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از این بچه گربه ها مشخص می‌کنید که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟ | عجیبه اما نتیجه جالبه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگه میخای بدونی در برابر مشکلات و مسائل زندگی انعطاف پذیری یا نه، فقط یه دونه پر را انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تو این وضعیت کی رو نجات میدی، نوزاد یا مادر نوزاد؟| هر پاسخ یک راز را در مورد شما برملا میکند!

شاید برایتان جالب باشد

اگه فکر می کنی ریاضی ات خیلی خوبه، این معادله به ظاهر ساده رو تو 10 ثانیه حل کن!

نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

تیزبینا میتونن اشتباه تصویر دخترکی که در حال شستن ظروف است رو تو یه نگاه پیدا کنن!

اگه تو یه نگاه بفهمی که نوزاد برای کدومیکی از افراد تصویره، میتونی یه کارآگاه فوق العاده بشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا