;
تفریح و سرگرمی

با انجام این تست شخصیت میتونی علت کارهایی که انجام میدی و دست خودت نیس را بفهمی!

تست شخصیت وابسته به نگاه اول: آنچه در ابتدا می بینید، عمیق ترین و پنهان ترین انگیزه های شما را برای انجام کارها آشکار می کند.آیا تا به حال فکر کرده اید که عمیق ترین انگیزه های شما چیست؟ انجام تست شخصیت وابسته به نگاه اول می تواند پاسخ هایی را به شما بدهد. آن را امتحان کنید و ببینید نتایج شما چه چیزی را در مورد شما نشان می دهد! با تست شخصیت وابسته به نگاه اول و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: معمای آشنایی با فرد دروغگو: آیا مرد تصویر واقعا یک دیوانه زنجیری است!؟

تست شخصیت وابسته به نگاه اول

این تست بر اساس این ایده است که آنچه شما ابتدا می بینید جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار می کند. با تمرکز بر روی یک تصویر خاص، می‌توانید سرنخ‌هایی در مورد خودتان که ممکن است قبلاً نمی‌دانستید کشف کنید. با هم تصویر تست شخصیت وابسته به نگاه اول را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

تست شخصیت وابسته به نگاه اول

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو که آیا کودک بیمار، فرزند زن است یا اینکه زن تصویر فرزندی ندارد!؟

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

تفسیر  تست شخصیت وابسته به نگاه اول

اکنون که تصاویر مربوط به تست شخصیت را مرور کردیم بهتر است به تفسیر هر یک نیز مراجعه کنیم. تفسیر تصویر هایی که در تست شخصیت وابسته به نگاه اول دیدید می تواند نکات جالبی را برای شما روشن کند.

شاید بپسندید:حکایت کشاورز فقیر و حاکم نیشابور

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: احساست رو چه جوری ابراز می کنی؟ | یه دسته گل را انتخاب کن تا بفهمی چه جور عاشق دل خسته ای!؟

 

 

 

شاید بپسندید: بازی فکری جالب با چوب کبریت : اگه با قرار دادن یه چوب کبریت معادله رو اصلاح کنی، نابغه ای!

تست وابسته به نگاه اول

حیوانات پرنده: رویاپردازان

افرادی که ابتدا به حیوانات پرنده در تست شخصیت وابسته به نگاه اول توجه می کنند معمولاً رویاپرداز هستند. آنها اغلب تخیل قوی دارند و تمایل به خیالبافی دارند و در افکار خود گم می شوند. آنها اغلب خلاق هستند و از کشف ناشناخته ها لذت می برند. رویاپردازان تمایل دارندخوشبین و امیدوار باشند و بر این باورند که هیچ محدودیتی برای آنچه می توانند به دست آورند وجود ندارد.

این افراد همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود زندگی خود و اطرافیان خود هستند. انرژی آنها اغلب معطوف به تحقق رویاهایشان است و مصمم به تحقق آنها هستند.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

قلعه ها: مدافعان

افرادی که ابتدا به قلعه ها در تست شخصیت وابسته به نگاه اول توجه می کنند را می توان به عنوان مدافع توصیف کرد. آن‌ها تمایل دارند که به علت‌ها علاقه داشته باشند و برای عدالت در جهان تلاش کنند. آنها رهبران طبیعی هستند و سخت تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که صدای همه شنیده می شود و با همه منصفانه رفتار می شود. مدافعان، اعتقادات و ارزش‌های قوی دارند و صرف نظر از هزینه‌ها، از آنچه درست است دفاع می‌کنند.

آنها از هوش و اراده خود برای تفکر انتقادی در مورد دنیای اطراف خود استفاده می کنند و مطمئن می شوند که همه فرصتی برای شنیدن صدای خود دارند.

احتمالاً بپسندید: یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

درختان قرمز و آبی: جاه طلب

افرادی که به درختان قرمز و آبی در تست شخصیت وابسته به نگاه اول توجه می کنند ابتدا شخصیتی جاه طلب دارند. این افراد با موفقیت هدایت می شوند و برای برتری در تمام زمینه های زندگی تلاش می کنند.آنها اهداف قوی و دید روشنی از آنچه می خواهند به دست آورند دارند، که باعث می شود به طور باورنکردنی روی دستیابی به آن اهداف متمرکز شوند.

این افراد همچنین انگیزه بالایی دارند و به خود فشار می آورند تا به حداکثر پتانسیل خود برسند. افراد جاه طلب نیز اهمیت سخت کوشی را درک می کنند و خود را به طور کامل وقف هر چیزی که در ذهن خود دارند، می کنند.

احتمالاً بپسندید: حکایت چه کشکی چه پشمی؟

دریاچه: نوع دوستی

کسانی که ابتدا دریاچه را در تست شخصیت وابسته به نگاه اول مورد توجه قرار می دهند، تمایل دارند افرادی نوع دوست با پیوند عمیق با طبیعت باشند. آن‌ها از بودن در فضای باز و دیدن زیبایی آن لذت می‌برند، وقتی در محاصره شگفتی‌های طبیعت قرار می‌گیرند، احساس رضایت درونی می‌کنند.

این افراد همچنین عمیقاً به سایر موجودات زنده اهمیت می دهند و برای همه موجودات بزرگ و کوچک ترحم می کنند. افراد نوع دوست نیز قدردانی زیادی از زندگی و شکنندگی آن دارند و اهمیت گرامی داشتن هر لحظه را درک می کنند.

خانه های کوچک: کنجکاو

افراد کنجکاو ابتدا به خانه‌های کوچک در تست شخصیت وابسته به نگاه اول توجه می‌کنند، نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی طبیعی دارند.

این افراد برای کسب دانش و درک تلاش می کنند و می خواهند تا حد امکان در مورد هر موقعیت یا موضوع خاصی بیاموزند. آنها با چشمانی تازه به دنیا می نگرند، هرگز چیزی را به صورت ظاهری در نظر نمی گیرند، بلکه قبل از نتیجه گیری به دنبال اطلاعات بیشتر هستند. کنجکاوی انگیزه این افراد را در تلاش برای کشف بینش های جدید در مورد اسرار زندگی تقویت می کند.

برایتان جالب خواهد بود: دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

امیدوارم از تست شخصیت وابسته به نگاه اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با یپدا کردن اشتباهات این باغ زیبا اثبات کن که نابغه ای!

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اجتمالاً بپسندید: صنار بده آش به همین خیال باش!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای خشن همسر این آقای مظلومه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه اشتباه تصویر آرایشگاه را پیدا کنند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن:علت مسمومیت مرد با آبمیوه و زنده ماندن زن چه بوده، در حالی که هر دو آبمیوه خوردند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه 5 تا تفاوت رو تو تصویر قورباغه سبز چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

شاید برایتان جالب باشد

 دیگران درباره‌ات چطوری فکر می کنند!؟| یه گل رو انتخاب و از نتیجه شگفت زده شو!

چند تا تفاوت تو تصویر دخترک قارچ جمع کن هست!؟بینایی و دقت‌ات خوب باشه تو 10ثانیه حداقل5 تا پیدا میکنی!

آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

حکایت اگر تو کلاغی من بچه کلاغم!

آزمون شناسایی نامزد مرد: نابغه ای اگر تو 3 ثانیه، نامزد مرد تصویر رو شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا