;
تفریح و سرگرمی

یکی از این دو زن تصمیم داره مرد تصویر رو از بین ببره، به نظرتون کدوم یکی هست!؟

معمای شناسایی زن قاتل: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی زن قاتل همراه باشید.

سازنده معمای شناسایی زن قاتل معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر معمای شناسایی زن قاتل چشمک پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه زنی که قصد دارد مرد تصویر را به قتل برساند را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:فقط نابغه ها می تونن تو یه نگاه 906 را در بین اعداد 606 پیدا کنند!

معمای شناسایی زن قاتل

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در معمای شناسایی زن قاتل برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

اگر دقت کنید در معمای شناسایی زن قاتل، شما دو خانم و یک مرد را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو زن یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد مرد تصویر را به قتل برساند. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر معمای شناسایی زن قاتل را تجزیه و تحلیل کنید.

شاید بپسندید:واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

معمای شناسایی زن قاتل

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

جالب خواهد بود: چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ معمای شناسایی زن قاتل

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر معمای شناسایی زن قاتل را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگه چشات مشکلی نداره بگو کی روی مبل دراز کشیده است، زنه یا مَرده!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

پاسخ معمای شناسایی زن قاتل: زن اول از سمت راست قاتل است. او تلاش کرده با تغییر قیافه از چنگال پلیس فرار کند. او خود را تبدیل به یک دختر بچه کرده است. اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که او یک نارنجک را میان موها و اسباب بازی مخفی کرده است. او قصد دارد با کمک نارنجگ مرد تصویر را به قتل برساند. این آزمون ها تلاش دارند سطح توجه شما به جزئیات را افزایش دهند.

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن کدام درخت است که تا به حال کاشته نشده است!؟

شناسایی زن قاتل

امیدوارم از معمای شناسایی زن قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی به لحاظ روحی چه جور آدمی هستی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

شاید برایتان جالب باشد

یکی از این سه زن به تازگی از همسرش جدا شده، اون کدومیکی هست!؟

 اگه تو 20 ثانیه، پروانه رنگی را در بین گلها پیدا کنی بینایی و تمرکزت عالیه!

صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. نخیر اون اگر نارنجکو منفجر کنه خودشم میمیره ولی لباس قرمزه اسید دستشو و میتونه مردرو بکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا