;
تفریح و سرگرمی

میخای خودت و اطرافیانت رو بهتر بشناسی، پس این تست شخصیت رو از دست نده!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب: روانشناسان معتقدند که هر یک از این درختان می توانند ویژگی غالب شخصیتی افراد را روشن کنند. اساساً تست های شخصیت شناسی تصویری ساخته شدند که بدون کاغذ و قلم، ضمیر ناخودآگاه آدمی را مورد شناسایی قرار دهند. انتخاب ها و رفتارهای آنی، براساس ضمیر ناخودآگاه آدمی صورت می گیرد.

امروز هم در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک تست شخصیت جدید روبرو خواهید بود. در تست شخصیت متکی به انتخاب خواهید توانست خود را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید:حکایت درویش و سه دزد از داستان های عامیانه ادب فارسی!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب

قابل انکار نیست که تأثیر تکنولوژی بر زندگی امروز ما بسیار بوده است. به طوری که ما امروز در حال از دست دادن ارتباط خود با دنیای طبیعی پیرامون هود هستیم. در گذشته تفریح و سرگرمی کودکان در کوچه و خیابان و کوه و دشت بود، اما امروزه پای تلویزیون و کامپیوتر و بازی های کامپیوتری.

تحقیقات نشان داده است که گذراندن وقت در طبیعت برای بهبود سلامت، شادی و وصعیت روحی و روانی ما عالی است. ما ارتباط قوی با حیوانات و گیاهان داریم. روانشناسان از این ارتباط برای کشف بخش های پنهان شخصیت ما استفاده کرده اند. به درختان بالا نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده شده اید. سپس به تفاسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب مراجعه کنید. ببینید که در مورد شخصیت شما چه اطلاعاتی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:چیستان: اسم پرنده ای است که آگر به آخر آن الف اضافه کنیم نام دخترانه می شود!

تست شخصیت متکی به انتخاب

احتمالاً بپسندید: یکی از این سه نفر از بانک سرقت کرده،کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش ریاضیاتی ات را ارزیابی و آخرین معادله را حداکثر در 15 ثانیه حل کنید!

تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب

اکنون که انتخاب خود را کردید به بخش تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب مراجعه کنید. شگفت زده خواهید شد و خود و اطرافیان خود را بهتر خواهید شناخت.

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:ضریب هوش ریاضی خود را با انجام آخرین معادله توپ نخی ارزیابی کنید!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب

 انتخاب درخت شماره 1

این درخت به درخت رمانتیک معروف است.  افرادی که به این درخت کشیده می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارند. آنها خوش بین هستند که معتقد به تعامل با جهان از محل عشق و مراقبه هستند.

چنین افرادی معتقدند که حیات واقعی از طریق عشق میسر می شود، لذا اغلب روابط جدی را بر مجرد بودن ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که این افراد ممکن است توسط عشق کور شوند و همین مسئله سبب می شود که دیگران از ایشان سواستفاده کنند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: کدامیک از افراد تصویر می تواند فرد موفقی باشد!؟

انتخاب درخت شماره 2

این درخت را درخت خلاقیت نامیده اند. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اساساً افراد خلاقی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها در زمینه هنری بسیار قوی هستند. مثلا در موسیقی و عرصه های دیگر هنر مثل گرافیک و نقاشی و خطاطی و ….

افرادی که در این دسته قرار می گیرند ممکن است از خلاقیت خود در مسیرهای دیگری مانند علم یا کارآفرینی نیز استفاده کنند. این افراد را باید علاقه به نوآوری داشت.  این افراد می توانند  راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات ارائه دهند که ممکن است دیگران قادر به دیدن آن نباشند. و یا اصلاً به مغزشان خطور نکند.

حکایت بهلول و مرد کفشدوز دزد از سری داستان های بهلول عاقل!

انتخاب درخت شماره 3

این درخت درخت پرورش نامیده می شود. افرادی که مجذوب این درخت شده و به سوی آن کشیده می شوند، افرادی دلسوز و حامی هستند که می توانند به خوبی در آینده نقش مادری یا پدری خود را ایفا کنند. به همین دلیل، آنها اغلب با کودکان یا حیوانات بسیار خوب هستند و خانواده آنها، خانواده ای شاد و دل زنده هستند. خانواده ای که نمی توانند غیبت یکدیگر را تحمل کنند.

این خصلت و ویژگی یعنی مهربانی و شفقت این افراد سبب گردیده که دوستان این افراد به دنبال شانه ای برای گریه کردن باشند. لذا به سوی این افراد متمایل می شوند. آنها نیز از این موضوع ناراحتی ندارند، در واقع آنها از ایفای نقش راهنما، روانشناس، پرستار یا مراقب لذت می برند.

انتخاب درخت شماره 4

این درخت، درخت صداقت نامیده می شود. افرادی که به این درخت کشیده می شوند، هرگز از بیان نظر خود نمی ترسند. در واقع هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت نمی کنند، حتی اگر به ضرر آنها تمام شود. آن‌ها افراد ساده‌ای هستند که بازی نمی‌کنند، بلکه دوست دارند سریع به اصل مطلب برسند.

دوستان این افراد می دانند که می توانند کاملاً روی نظرات صادقانه آنها حساب کرد، حتی اگر آن چیزی نباشد که دوستانشان دوست نداشته باشند، بشنوند. این افراد ممکن است گاهی به اشتباه افراد بی ادبی خطاب شوند، چرا که به اسانی واقعیت ها را بر زبان می آورند. اما این مسئله اشتباه است. این افراد فقط دوست دارند، همه چیز را آن طور که هست بیان کنند، بدون کم و کاست.

شاید بپسندید: در صورتی که دو نیمکره مغزتان فعال باشد، هر دو چهره را در یک نگاه تشخیص می دهید!

انتخاب درخت شماره 5

این درخت، درخت انرژی است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند سطح انرژی بالایی دارند. آنها کاملاً پرحرف و اجتماعی هستند و از انجام مجموعه ای از فعالیت ها لذت می برند. لذا طبیعی است در انواع انجمن و گروههای مختلف عضو باشند.

معمولاً این اشخاص را نمی‌بینید که ساکت باشند. مثلا نمی بینید که با دوستان خود دور هم نشسته باشند و این افراد هیچ کاری انجام ندهند. این افراد ترجیح می دهند فعال باشند، چه این فعالیت به نوعی فعالیت بدنی باشد و یا فعالیت ذهنی. در هر صورت آنان بدنبال همنشین پیدا کردن و صحبت کردن هستند.

انتخاب درخت شماره 6

این درخت معروف به درخت تمایلات عجیب و غریب است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند، تمایل زیادی به بازیگوشی دارند. آنها حس کودکانه ای نسبت به خود و درون دارند که مردم به سمت آن جذب می شوند.

آنها با هیبت و شگفتی به دنیا نگاه می کنند و بسیاری از مردم این را دوست داشتنی می دانند. با این حال، تمایلات عجیب و غریب آنها گاهی اوقات آنها را به سمت ساده بودن سوق می دهد. از سوی دیگر حس اعتماد به نفس کاذبی در آنها ایجاد می کند که می تواند بسیار مخرب باشد.

انتخاب درخت شماره 7

این درخت، درخت اعتماد نامیده می شود. تقریبا همیشه می توان روی افرادی که این درخت را انتخاب می کنند حساب کرد. آنها افرادی هستند که به قول خود وفادار می مانند و می توان به آنها اعتماد کرد، چون این افراد حتما به تعهدات خود پایبند هستند. فراتر از آن، آنها همچنین اغلب خوشحال هستند که فراتر از آنچه از آنها انتظار هست، عمل کنند. این افراد عاشق کمک به دیگران هستند.

آنها بدشان نمی‌آید که برای کسی که به او اهمیت می‌دهند، یا حتی برای کسی که ممکن است او  را خوب نشناسند، تلاش بیشتری کند. به این ترتیب این افراد در ایجاد و حفظ روابط دوستانه و صمیمانه خوب هستند.

انتخاب درخت شماره 8

این درخت واقعا منحصر به فرد است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند مطمئناً ترسی از برجسته شدن در میان جمعیت ندارند. آنها کسی نیستند که روندها را دنبال کنند یا تسلیم فشار همسالان شوند.

درعوض، آنها بدون توجه به اینکه دیگران چه فکری می کنند، بر اساس قوانین خود زندگی می کنند. آنها از منحصربه‌فرد بودن هم از نظر فکر و هم در ظاهر لذت می‌برند و همیشه در برخورد با افراد دیگر و همچنین تجربیات خود اصیل و واقعی هستند.

انتخاب درخت شماره 9

این درخت به نام درخت صبر معرفی شده است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اغلب موجوداتی صبور هستند. آنها اجازه نمی دهند موقعیت ها یا افراد به آنها برسد، بلکه با جریان زندگی پیش می روند.آنها متوجه می شوند که هر چیزی زمانی و مکانی دارد و بنابراین با احساس آرامش به موقعیت های سخت نزدیک می شوند. شکست دادن افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند بسیار نیرو و توان می خواهد. زیرا آنها با سهولت در هر موقعیتی می دانند چگونه برخورد کنند.

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی به انتخاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دخترا نوه پیرزنه است اما کتمان می کنه، اون بی ادب رو شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

حیوان زیبایی در این تصویر وجود دارد، فقط تیزبین ها در یک نگاه متوجه می شوند!

چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا