;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این پرستارها انسان نیست و یک ربات است!؟

آزمون شناخت پرستار ربات: معمای تصویری امروز که با شما به اشتراک گذاشته شده است، از جمله معماهای تصویری است که پس از انتشار در سایت سازنده آن فقط 10 درصد شرکت کنندگان توانستند در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ دهند. بسیاری از افراد مدعی شدند که این آزمون یا معمای تصویری فاقد پاسخ است. اما مجله خبری چشمک با انتشار این مطلب از مخاطبان خود می خواهد که مهارت های شناختی خود را با آزمون شناخت پرستار ربات آزمایش کنند.

برای یافتن راه حل آزمون شناخت پرستار ربات باید به دقت به تصویر توجه کنید. برای این کار لازم است که از ظرفیت بالای شناختی برخوردار باشید. قدرت دید و تمرکز ودقت برای حل این آزمون حرف اول را می زند. آیا حاضرید ثابت کنید که قدرت تمرکز و مشاهده شما بهتر از دیگران است؟ با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: چند تفاوت میان تصویر گل رز سمت راست و چپ می بینی!؟

آزمون شناخت پرستار ربات

در چالش تصویری یا آزمون شناخت پرستار ربات، شما با تصویری از یک بیمارستان روبرو هستید. عکسی از دو زن  را مشاهده می کنید که در حال ارائه غذا و دارو به بیماران هستند. به نظر نرمال و عادی است. اما آنچه که در تصویر مشاهده می کنید، کاملا نرمال و عادی نیست. یکی از پرستاران تصویر یک انسان نیست؟ او یک ربات است.

آیا می توانید بفهمید که کدامیک از افراد تصویر یک ربات است؟ وقت خود را صرف کنید و به دقت توجه کنید تا بتوانید به این پاسخ برسید که در آن 90 درصد از کسانی که سعی کردند شرکت کنند در تلاش خود شکست خوردند!

اگر آماده هستید به دقت به تصویر ذیل نگاه کنید. شما البته برای ارائه پاسخ به آزمون شناخت پرستار ربات تنها 5 ثانیه فرصت دارید. پس با کمک این آزمون تلاش کنید تا مهات های شناختی خود را افزایش دهید. دتنها یک نشانه برای دادن پاسخ کافی است.

شاید بپسندید: چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

آزمون شناخت پرستار ربات

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: بگو در نگاه اول چی دیدی، تا بعدش تفسیرش رو بگم | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

پاسخ آزمون شناخت پرستار ربات

احتمالا توانسته اید که پاسخ این آزمون را بدست بیاورید. اما ممکن است هنوز برای ارائه پاسخ خود مطمئن نباشید. اگر نیازمند زمان بیشتری هستید، می توانید 5 ثانیه بیشتر وقت دارید.

بیشتر بخوانید: اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

آزمون شناخت پرستار ربات

برایتان جالب خواهد بود: منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

اگر به تصویر خوب دقت کنید، می توانستید به آسانی پاسخ آزمون شناخت پرستار ربات را بدهید. کافی است به آینه پشت سر دو پرستار و انعکاس تصویر پشت سر این دو پرستار در آینه نگاه کنید. در پشت گردن پرستار سمت راستی، بارکد کامپیوتری دیده می شود. لذا این پرستار یک انسان نیست و ربات است.

شاید بپسندید:اگر تیزبین باشی، اشتباه میز غذاخوری را تو یه نگاه متوجه میشی!

پاسخ آزمون شناخت پرستار ربات

امیدوارم از آزمون شناخت پرستار ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل باز فیلش یاد هندوستان کرده!

تست هوش: در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه کدام گزینه است!؟

تست قدرت تمرکز: 6 تفاوت تصویر دیگ جادویی را پیدا کنید!

شرلوک هولمز باشی در یک نگاه مادر کودک را شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا