;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: گلی که با بقیه فرق داره رو پیدا کن!

آزمون قدرت دید با گل متفاوت: ببینید آیا می توانید در این لیست تصاویر مربوط به آزمون قدرت دید با گل متفاوت، گلی که با بقیه متفاوت است را پیدا کنید. برای خودتان وقت بگذارید و ببینید چقدر سریع می توانید این کار را انجام دهید. پیدا کردن گلی که شبیه گل های دیگر نیست در کمتر از 10 ثانیه،  نیاز به یک چشم تیزبین و رفلکس های سریع دارد. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با گل متفاوت همراه شوید.

این چالش بازی فکری توانایی شما را در شناسایی تفاوت های جزئی بین اشیا آزمایش می کند. این به تمرین مغز شما کمک می کند زیرا شما را تشویق می کند تا به جزئیات توجه کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. این کار از شما می‌خواهد به دنبال نشانه‌های تصویری باشید که در نگاه اول به سختی قابل تشخیص هستند. با این حال، با تمرین، می‌توانید موارد عجیب و غریب را سریع‌تر شناسایی کنید. این نوع چالش می تواند به تقویت مهارت های شما در تشخیص الگو، حل مسئله و تصمیم گیری سریع کمک کند.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

آزمون قدرت دید با گل متفاوت

خود را با 10 ثانیه به چالش بکشید و یکی از آنها را پیدا کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این شانس شما برای اثبات این است که می توانید شانس را شکست دهید! فقط 6 درصد از مردم می توانند 10 ثانیه را پشت سر بگذارند و چالش عجیب و غریب را پیدا کنند. آیا می توانید گلی را که به تصویر تعلق ندارد را تشخیص دهید؟ مهارت های خود را امتحان کنید و ببینید آیا آنچه را که لازم است برای قرار گرفتن در میان 6 درصد برتر دارید، دارید یا خیر؟

با این حال، همانطور که این چالش نشان می دهد، توانایی تمرکز و مشاهده جزئیات جزئی در مدت زمان کوتاه یک مهارت ارزشمند است. این نیاز به تمرکز و توانایی رمزگشایی سریع ویژگی هایی دارد که یک شی را از بقیه متمایز می کند. این مهارتی است که می‌توان آن را در طول زمان و با تمرین تقویت و بهبود بخشید، پس چرا آن را امتحان نکنید؟ ممکن است کمی کار لازم باشد، اما با فداکاری ممکن است بتوانید به 6 درصدی بپیوندید که می‌توانند چالش 10 ثانیه را شکست دهند.

شاید بپسندید:شکارچی کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

آزمون قدرت دید با گل متفاوت

شاید بپسندید:حکایت مرد سه زنه | آخر و عاقبت مردی که چند زن گرفته بود و آنها را فریب می داد!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت ضرب المثل اهل بخیه هست!

پاسخ آزمون قدرت دید با گل متفاوت

آیا موفق به حل معما شده اید یا خیر؟ بازی های عجیب و غریب یک راه عالی برای تمرین مغز و تقویت مهارت های مشاهده ای شما هستند. برای موفقیت در آنها، با صرف زمان و مشاهده دقیق همه گزینه ها شروع کنید. شباهت ها یا تفاوت های بین آنها را یادداشت کنید و به دنبال هر چیزی باشید که برجسته است. زمانی که احساس کردید اطلاعات کافی جمع آوری کرده اید، گزینه های خود را محدود کنید و حدس درستی بزنید. همانطور که بیشتر تمرین می کنید، درک بهتری از الگوهای پشت این بازی ها نیز خواهید داشت که حل آنها را آسان تر می کند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 8÷2(2+2)=؟ چند می شود | خیلی ها فکر کردن ساده است!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: بیمار باندپیچی شده همسر زن گریون هست یا زنه توهم زده!؟

جواب آزمون قدرت دید با گل متفاوت: به شما تبریک می گویم اگر شما یکی از 6 درصد افرادی بودید که توانستند 10 ثانیه آزمون قدرت دید با گل متفاوت را شکست دهند و چالش های عجیب و غریب را پیدا کنند! تصویر زیر با راه حل است. دوستان خود را به چالش بکشید و این بازی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تست هوش: کدومیکی از خانمای عصبانی همسر این مرد بیچاره است!؟

جواب آزمون قدرت دید با گل متفاوت

امیدوارم از آزمون قدرت دید با گل متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر آزمایشگاه را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگه 3 تا تفاوت دو تصویر پسرک را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو اول چی دیدی تا بگم متوجه شوید که آدم متعهد و مسئولیت پذیری یا خیر!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی لاک پشت و مار | داستان از چاله درآمد داخل چاه افتاد!

اگر ببر مخفی را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

تست هوش: پدر دختر کوچولوی در حال بازی کیه!؟

حکایت میراث پیرمرد برای پسرانش | داستان سه میراث بی ارزش پیرمرد به پسرانش که ثروت ساز شدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا