;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات تیزه، 5 تفاوت تصویر کلانتر داستان اسباب بازی را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر: واضح است که آزمون ها و چالش هایی که در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنیم، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. باید گفت که آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر از جمله این آزمون هاست و باید 5 تفاوت کلانتر داستان اسباب بازی را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید.

باید بدانید که اگر بتوانید در آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. به واقع این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس برای سنجش میزان توانائیهای شناختی خود با آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر همراه شوید.

آنگونه که مشخص است برای حل آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. سازنده آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 17 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 5 تفاوت موجود میان دو تصویر کلانتر را شناسایی کنند. می توانید یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید. با آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: وارد اتاق سردی شدید:یک کبریت،چراغ نفتی،شمع و شومینه است. اول چی را روشن می‌کنی؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر

در آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر با دو تصویر مشابه از کلانتر داستان اسباب بازی روبرو هستید: باید در کمتر از 10 ثانیه 5 تفاوت میان این دو تصویر را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. همه جزئیات آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 5 تفاوت را پیدا کنید. همان گونه که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید:ریاضی ات خوبه، پس این معادله را حل کن!| 70 درصد غلط جواب دادند!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر

شاید بپسندید: اگه باهوشی بگو، اشتباه تصویر فوتبالیست های خانم چیه!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت جالب ملانصرالدین و دزد کفش!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر

در صورتی که توانسته باشید 5 تفاوت دو تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید به شما تبریک می گوئیم. باید بدانید که فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. مشخص است که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: توانایی محاسباتی خودت رو با حل این معادله ارزیابی کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این دو تا زن عصبانی ربات هست، اگه تیز باشی تو یه نگاه تشخیصش میدی!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر: تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: چیستان: می دانید در میان لبنیات کدام یکی بیشترین خدمت را به مردم می کند!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر کلانتر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینی، تعیین می‌کنه که یک رهبر هستی یا نه؟

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست هوش:اگر N=333، 444=T، 555=F باشد، 888=؟ چه حرفی خواهد بود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه چشات عقابی باشه در 20 ثانیه تفاوت های دو تصویر کف دریا را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: 95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بگن: کدام کودک، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

داستان مرد حکیم و دختر لجباز، حکایتی شنیدنی از ادبیات بی همتای فارسی!

 قابل توجه نوابغ ریاضی: اگر 2+2=2، 3+6=3، پس 8+8=؟ چیست!؟

آیا خانمای فضول راست میگن و آدمی رو که متهم کردن یک مرد هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

دکمه بازگشت به بالا