;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در تست قدرت بینایی با گرگ نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید گرگ را در تصویر شناسایی کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

تست قدرت بینایی با گرگ

آیا شما از جمله کسانی هستید که معتقد هستید قدرت بینایی و دقت تان عالی است؟ اگر این طور هست، ما می خواهیم با تست قدرت بینایی با پلنگ شما را به یک چالش دعوت کنیم. آیا شما می توانید گرگ را زودتر از بقیه در این تصویر ببینید؟ به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در عرض 18 ثانیه گرگ استتار شده را ببینید. این تصویر توهم نوری مدت زیادی است که در اینترنت دست به دست می شود و بسیار محبوب شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان تعیین شده گرگ را پیدا کنید و در چالش جهانی پیروز شوید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون دقت ذهن: با یافتن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

تست قدرت بینایی با گرگ

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

اگر بتوانید آن را قبل از دیگران و در کمتر از 18 ثانیه تشخیص دهی،  شما در جمله 1٪ از افرادی هستید که این کار را انجام داده اید و واقعا قدرت بینایی و دقت تان عالی است. امیدوارم گرگ را پیدا کرده باشید.

این یک مکان جنگلی زیبا پوشیده از برف است. اخیرا برف باریده است و حیوانات در لانه های خود پنهان شده اند. اما این گرگ تنهاست و در اطراف جنگل می چرخد ​​تا غذای خود را بیابد. چرا شما گرگ را پیدا نمی کنید ؟ اما او غذای خود را در میان برف ها پیدا می کند؟

باید به شما بگوییم که پیدا کردن گرگ در اینجا اصلاً آسان نیست، زیرا به خوبی خود را استتار کرده است. ما احساس می کنیم که عکاس این تصویر نیز از حضور این گرگ بی خبر بوده است و شاید بعدا متوجه حضور گرگ شده است.

آیا گرگ را پیدا کرده اید؟ نه؟ اجازه دهید با نکاتی به شما کمک کنیم.

 نکات مهم تست قدرت بینایی با گرگ:

گرگ درست به تو خیره شده است.

سعی کنید به تصویر نگاه کنید و گرگ را به روش قدیمی پیدا کنید.

شروع به نگاه کردن به تصویر از بالا به پایین کنید.

گرگ برفی نیست، یعنی رنگش سفید نیست.

ما امیدواریم که شما گرگ را الان پیدا کرده باشید.

اگر نه؟ ما نمی توانیم بیشتر از این به شما کمک کنیم، کافی است وسط تصویر را نگاه کنید تا گرگ را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد: چند اسب را می تونید در این صحنه برفی تشخیص بدین؟ 5 تا یا 7 تا!

تست قدرت بینایی با گرگ

استتار حیوانات

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

قابل توجه تیزبین ها: شبدر 4 برگی در تصویر کجاست!

تست: قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

آزمون دقت چشم: اگر آدم برفی‌های بدون بینی را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

 اگر گربه را در 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تست بینایی: فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند گربه را پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا