;
تفریح و سرگرمی

اگه اشتباه تصویر کلاس را پیدا کنی، در باهوشی دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس: مورد عجیب و غریب را در کلاس تشخیص دهید؟ شما با پیدا کردن اشتباه موجود در کلاس درس می توانید مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! ببینید آیا می توانید در این کلاس درس، نکته عجیب و یا اشتباه فاحش را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید! پس مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و در حالی که مشغول ارزیابی هستید، کمی هم سرگرم شوید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس همره شوید.

بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان سرگرم‌کننده باشند. آنها ما را به چالش می کشند تا روی محیط خود تمرکز کنیم و از حواس خود برای مشاهده جزئیات اطرافمان استفاده کنیم. همچنین می توانند چالش برانگیز باشند – تلاش برای به خاطر سپردن همه سرنخ ها و جزئیات می تواند یک کار دلهره آور باشد. به همین دلیل مهم است که مثبت بمانید و از این روند لذت ببرید.

شاید بپسندید:قدرت تمرکزت رو با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان مخفی شده، ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس

از بازی لذت ببرید، اگر فوراً همه چیز را دریافت نکردید خیلی ناامید نشوید، و اگر با دیگران بازی می کنید، به یاد داشته باشید که تشویق و حمایت کنید. با نگرش صحیح، بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند تجربه‌ای غنی و ارزشمند باشند! ما از هم اکنون تبریک می گوئیم به کسانی که در کمتر از 5  ثانیه موارد عجیب و غریب را در کلاس پیدا کردند! اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، نگران نباشید در پایان مطلب می توانید تصویر را با راه حل پیدا کنید.

سعی کنید مهارت های مشاهده خود را با انجام بازی های منظم تمرین کنید، این مسئله به شما در بهبود تمرکز کمک می کند. فراموش نکنید که این بازی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را به چالش بکشید.

شاید بپسندید:یکی از مسیرها را انتخاب کن تا بعدش بهت بگم ویژگی اصلی اخلاقی‌ات چیه!؟

آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس

شاید بپسندید: چیستان: درختی است که تا به حال کاشته نشده است!

.

.

 

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

 

.

.

.

شاید بپسندید: داستان دختر زیبای باهوش و مرد حیله گر عیاش!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس

زمان شما به پایان رسید. می توان از زمان اضافه بعدی استفاده کنید. چشمان خود را کاملا باز کنید و اجازه ندهید چیزی از شما فرار کند، زیرا در هر یک از تصاویر می تواند سرنخی وجود داشته باشد که به راحتی شما را به مسیر اصلی هدایت کند. تمرکز کنید و با دقت تماشا کنید! .

بیشتر بخوانید: اگه فکر می کنی تیز و زبلی، گربه رو میون دسته جغدها پیدا کن!

.

.

.

 

شاید بپسندید:  اگه تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا کنی، چشات مثل عقابه!

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه اشتباه تصویر کلاس را پیدا کنی، در باهوشی دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس: به آینه دقت کنید. باید قسمتی از تصویر خانم معلم هم دیده می شد که عملا چنین چیزی در تصویر دیده نمی شود.

شاید بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس

احتمالاً بپسندید: چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه کلاس درس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چشات تیزه مثل عقاب، پس چهره مخفی تصویر اسب رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 زن، کودک خودش رو بغل نکرده!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی تعداد ببر: در عرض 9 ثانیه چند ببر را می توانید در تصویر ببینید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر بازیگر تئاتر چیه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:  داستان زیبا و عاشقانه پستچی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون دقت ذهن:خرسی که خودش رو از شکارچی مخفی کرده پیدا کن!

اگه باهوشی بگو که ترازو در آب از کدام طرف کج می شود؟ سطح IQ خود را تست کنید!

داستانی جالب و شنیدنی: داستان ماست​ ها را کیسه کردن

داستان ضرب المثل کلکش را کندن!

احتمالاً بپسندید:  با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه زن می تواند یک جادوگر خبیث باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا