;
تفریح و سرگرمی

آیا در یک نگاه مار مخفی شده را در تصویر پیدا کردید؟

استتار در میان حیوانات با اهداف گوناگون انجام می شود. شکارچی برای رسیدن به طعمه و طعمه برای دور ماندن از چشمان شکارچی. تصاویر موجود از استتار این حیوانات در طبیعت بسیار جالب توجه هستند. این تصاویر می توانند اثبات کنند که تا چه اندازه دید آدمی می تواند اشتباه کند و بعضی جزئیات را نبیند. در تست قدرت بینایی با مار جنگل شما می توانید قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را ازمایش کنید. در صورتی که بتوانید مار را در هر تصویر با یک نگاه شناسایی کنید دارای قدرت دید و تمرکز بسار خوبی هستید. با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

تست قدرت بینایی با مار جنگل

قدرت بینایی، دقت ذهن و تمرکز آدمی رابطه مستقیم با عملکردهای مغزی دارند. در صورتی که مغز بتواند فعالیت مناسب داشته باشد، قدرت تمرکز و دقت افزایش می یابد. با افزایش توانائیهای شناختی شما بهتر می توانید جزئیات را مشاهده و بررسی کنید. البته ناگفته نماند برای افزایش عملکرد مغزی باید این نوع چالش ها و بازی های فکری را بر اساس وقت و زمانی که به شما داده شده است، حل نمائید.

در تست قدرت بینایی با مار جنگل شما با یک نگاه باید مارها را شناسایی کنید. در این صورت مغز شما برای دست یافتن به نتیجه نیاز دارد که بیشتر دقت و تمرکز کند. همین موضوع کافی است که مغز شما بیشتر فعالیت کند. اگر آماده هستید تصاویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست مغز: چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

تصویر اول

در این تصویر شما باید ماری که خود را به خوبی با محیط اطرافش ترکیب کرده است شناسایی کنید. ممکن است در یک نگاه نتوانید این مار را شناسایی کنید. اما نگران نباشید. با انجام تست های مختلف می توانید قدرت و توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کرده و سپس مار درون تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: در میان تصاویر، کدام غروب آفتاب را دوست دارید!

تست قدرت بینایی با مار جنگل

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری: شما یک نابغه هستید اگر بتوانید جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

.

.

.

.

.

تست بینایی حلقه پنهان: اگر چشمان عقابی دارید حلقه را پیدا می کنید!

.

.

.

پاسخ تصویر اول در تست قدرت بینایی با مار جنگل

خوب دقت کنید. بر روی این تنه خشکیده، مار توانسته خود را با آن ترکیب کند و مطمئن هستیم که بیشتر افراد در یک نگاه نمی توانند این مار را شناسایی کنند. بر اساس یک مطالعه در دبیرستان آمریکا، از میان 18 نوجوان شرکت کننده در این ازمون تنها 2 نفر توانستند که این مار را در نگاه اول شناسایی کنند. مار دقیقا همینجاست.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حیوانات استتار شده، ثابت کنید که چشمان عقابی دارید!

پاسخ تصویر اول

به هر روی اگز شما توانستید این مار را در نگاه اول پیدا کنید، قدرت دید و تمرکز شما بسیار عالی است. آماده باشید تصویر دوم را با هم مرور می کنیم.

بیشتر ببینید: استتار عجیب قورباغه در بین گل و برگ ها: می توانید پیدایش کنید؟

تصویر دوم

در این تصویر زمین پوشیده از برگ و پوشش گیاهی یک جنگل در معرض نمایش گذاشته شده است. مار توانسته است خود را به خوبی با برگ های فرسوده و زرد درختان خود را هماهنگ کند. به تصویر نگاه کنید. باید در یک نگاه این مار را شناسایی کند.

شاید بپسندید: سوالات هوش: 3 معما که نشان می دهد چه اندازه جزئی بین هستید!

تست قدرت بینایی با مار جنگل

بیشتر ببینید: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم در تست قدرت بینایی با مار جنگل

به تصویر بار دیگر نگاه کنید. مار در این تصویر به خوبی علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: اگر دقت و قدرت دیدت عالی باشه،10 حیوان تصویر را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی: فقط عکاسان و طراحان گرافیک می توانند هر 12 پاندا را پیدا کنند!

 

تصویر سوم

 

شاید بپسندید: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

تصویر سوم

.برایتان جالب خواهد بود:تنها ماهی که در این اقیانوس است را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر سوم در تست قدرت بینایی با مار جنگل

 

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

تست قدرت بینایی با مار جنگل

انجام این تست ها

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

تست قدرت بینایی: مواظب مارهای پنهان شده در طبیعت باشید!

قابل توجه تیزبین‌ها: جغدهای مخفی تصاویر را در 10 ثانیه پیدا کنند!

تست قدرت بینایی:چهره‌ مخفی موجود در تصاویر را پیدا کنید!

ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا