;
تفریح و سرگرمی

آزمون:دقت و تیز بینی خود را با پیدا کردن حیوانات مخفی اثبات کنید!

قدرت تمرکز، دقت و بینایی رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغز شما دارد. به باور محققان، افزایش عملکرد مغز با کمک بازهای های فکری، تست های هوش، چالش های تصویری که نیازمند تمرکز و دقت هستند و … امکان پذیر است. شما وقتی بیشتر سوالات هوش تصویری و پازل تصویری را مشاهده می کنید، متوجه می شوید که برای حل آن باید به جزئی ترین چیزها دقت کنید و این مسئله خود زمینه را برای افزایش فعالیت های مغزی شما فراهم می کند. در تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی شما می بایست با ارزیابی جزئی ترین اشکال، حیوانات استتار شده را پیدا کنید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با تست شخصیت شناسی زوندی خود را بهتر بشناسید!

درباره تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

امروز هم چند تصویر چالش برانگیز برای شما انتخاب کرده ایم. این تصاویر از آن جهت چالش برانگیز هستند که در هر تصویر حیوانی توانسته است خود را به خوبی با محیط اطرافش ترکیب کند. به این ترتیب برای دیدن این حیوانات باید از تمام تمرکز و دقت خود استفاده کنید. به باور محققین افرادی که به آسانی و در زمانی کمتر از 15 ثانیه قادر به شناسایی به این حیوانات استتار شده هستند، از قدرت بینایی و دقت و تمرکز بسیار عالی برخوردار هستند. اگر آماده هستید به سراغ تصاویر می رویم.

بیشتر بخوانید: چقدر تیزبین هستید؟ | با این تصاویر خود را محک بزنید!؟

تصویر اول

تصویر اول در تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی شما با یک عکس روبرو هستید که از صخره های راجستان هند برداشته شده است. در نگاه اول صخره به چشم می خورد اما با کمی دقت متوجه می شوید که در قسمتی از این تصویر، در میان صخره ها پلنگی در حال استراحت می باشد. این عکس در تیک تاک منتشر گردید و عکاس این عکس مدعی شد که در ابتدا متوجه پلنگ نشده بوده و بعد از چند عکس گرفتن از محیط اطراف به یکباره متوجه این پلنگ شده است. همین مسئله سبب شد تا وی این عکس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. او با این عکس تلاش کرد که دوستان خود را به چالش چه کسی دارای چشمان عقابی است؟ دعوت کند.

اکنون وب سایت چشمک شما را به این چالش دعوت می کند. آیا می توانید این پلنگ را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست حیوانات درهم: اولین چیزی که می بینی چیه؟ شوکه خواهید شد!

تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

شاید بپسندید: تست هوش: ضریب هوشی خود را با تصاویر ذیل محک بزنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون مغز:اگر مغز فعالی دارید،باید هر دو چهره تصویر را ببینید!

پاسخ تصویر اول

تنها چند نفر از دوستان این عکاس توانستند که بدون راهنکایی و در زمان کمتر از 10 ثانیه این پلنگ را در تصویر شناسایی کنند. امیدوارم شما توانسته باشید تاکنون این پلنگ را شناسایی کرده باشید، در غیر این صورت به تصویر پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

پاسخ تصویر اول

شاید بپسندید: تست شخصیت: مهمترین ویژگی جذاب شما از نگاه مردم چی هست!؟

و این هم پلنگ که بزرگ نمایی شده است!

تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

شاید بپسندید: با پاسخ به این سوالات هوش،جنبه پلیسی شخصیت‌تان را تقویت کنید!

تصویر دوم در تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

در تصیویر دوم یک جنگل زیبا با برگ ریزان پاییزی را مشاهده می کنید. درختانی با پوسته سفید در تصویر دیده می شوند و شاید شما با دیدن این تصویر علاقه پیدا کرده باشید تا در این جنگل پیاده روی کنید. شاید شنیدن خش خش برگ درختان زیر پا بسیار لذت بخش باشد. اما اگر بدانید که گرگی در این جنگل در کمین شماست و در حال دید زدن شماست، دیگر این آرزو را نخواهید کرد. با دقت نگاه کنید. آیا در یک نگاه گرگ را مشاهد کردید؟ اگر قدرت بینایی خوبی داشته باشی در یک نگاه گرگ را تشخیص می دهی!

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: پلنگ مخفی که در حال دید زدن شماست، کجاست!؟

تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

شاید بپسندید: تست شخصیت:در تصویر ابتدا چی دیدی تا بگم چه شخصیتی داری!

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

دیدن این گرگ بسیار آسان است. باید فقط دقت و تمرکز کرد. اما چون در بیشتر ما، چشم هایمان عادت کرده است به دیدن کلیات و مرکز تصاویر، نمی توانیم به جزئیات دقت کنیم. گرگ دقیقا پیش چشمان شماست. دیدید!

شاید بپسندید: چقدرباهوشید؟ | با این سوالات هوش خود را محک بزنید!

تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

شاید بپسندید: تست بینایی: یوز پلنگ در کمین بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید!

تصویر سوم

این تصویر از جمله ناب ترین تصاویر برای به چالش کشیدن قدرت تمرکز و بینایی شماست. یک پلنگ برفی در این تصویر وجود دارد. آیا می توانید آن را  را در میان صخره و برف بیابید؟ اما اگر قدرت بینایی عالی داشته باشید در کمتر از ده ثانیه آن را پیدا می کنید. بابی-جو ویال، عکاس استرالیایی خالق این عکس معتقد است که یافت پلنگ در این تصویر بسیار لذت بخش است! اگر آماده هستید با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

شاید بپسندید: تست حیوانات درهم: اولین چیزی که می بینی چیه؟ شوکه خواهید شد!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر سوم در تست قدرت بینایی با حیوانات وحشی

این هم تصویر پلنگ مخفی شده در تصویر! پلنگ برفی در حال حاضر در 12 کشور آسیای مرکزی از جمله هند، نپال، تبت و چین یافت می شود. اما ایا شما این پلنگ را در این تصویر پیدا کردید؟

شاید بپسندید: بزرگترین عیب خود را با توجه به آینه ای که انتخاب می کنید کشف کنید

تصویر سوم

و این هم تصویری بزرگ نمایی شده از پلنگ برفی ما!

شاید بپسندید: این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

تصویر سوم

در میان حیواتات شکارچی، پلنگ بیشترین استتار را دارد!

پلنگ برای تناسب با محیط اطرافش به کت خالدار نیاز دارد. به این می گویند استتار. همانطور که در تصویر می بینید، کت خالدار به خوبی با صخزه های قهوه ای و و زرد هماهنگ است. این به پلنگ اجازه می دهد تا غذا را بدون دیده شدن شکار کند و از شکارچیان دیگر نیز پنهان بماند. البته باید گفت که پلنگ نیاز صد در صدی به کت خالدار خود ندارد، زیرا پلنگ های سیاهی هستند که کت خالدار ندارند. کت های خالدار برای پلنگ ها سیی شده است که این حیوان از گزینه استتار به خوبی برای نفوذ در حریفان خود استفاده کند.

اهمیت انجام این تست ها

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون خطای دید: چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟

در این مجسمه باستانی، ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید!؟

تست شخصیت شناسی: کدام حیوان را ابتدا در تصویر تشخیص دادید!؟

سوالات هوش: میزان هوش خود را با این سوالات محک بزنید!

تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. لطفا اینگونه عکس ها رو با کیفیت بالاتر قرار بدید که با زوم و یا حداقل با کامپیوتر بشه چیزی ازش فهمید

    1. تشکر از نظر نیک تان. حتما ان شالله در پست های بعدی تصاویر باکیفیت انتخاب خواهد شد. ممنون از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + ده =

دکمه بازگشت به بالا