;
تفریح و سرگرمی

اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن: بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک به همراه محمد شایسته، امروز هم با یک معمای تصویری جالب و چالشی همراه شما است. باید بدانید که این سوال یا معمای تصویری می تواند به خوبی مهارت ها و توانائیهای شناختی و همچنین اطلاعات عمومی شما را محک بزنند، علی الخصوص توانائیهایی همچون بینایی، دقت و نیز تمرکز شما. پس از انتشار در فیس بوک، تعداد بسیاری کمی از شرکت کنندگان توانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای، خطای موجود در آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن را شناسایی کنند.

باید گفت که سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. به واقع این قبیل سوالات در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای آزمایش ما وتوانائیهای ما باشند. بناربراین بخش سرگرمی مجله خبری چشمک به صورت مرتب جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. معماها و سوالات تصویری می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند. پس هر روز با چشمک همراه باشید. امروز نیز آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن را امتحان کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی : مداد گم شده کجاست!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن

با توجه به آنچه در سطور بالا گفته شد، آیا برای محک زدن تیزبینی و دقت و تمرکز خود آماده اید؟ آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن از جمله سوالات تصویری است که شما برای ارائه پاسخ و رمزگشایی آن، از توانائیهای شناختی و مهارت های دیدن، تمرکز کردن و … به نحو احسن استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن شما با تصویری از یک خیابان در شهر لندن مواجه هستید. شاید در نگاه اول همه چیز عادی باشد، اما یک خطای فاحش در تصویر دیده می شود. آن را باید شناسایی کنید.

به نظر شما اشتباه و خطای تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن چیست ؟ تحلیل شما و دلیل شما چیست؟ اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن

شاید بپسندید: فیلم برداشت خوشه های موز 100 کیلویی | هیچ وقت فکر نمی کردم اینجوری باشه!

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن

ایا پاسخ را پیدا کردید؟ اگر در زمان 5 ثانیه شما خطای موجود در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن را پیدا کردید باید به شما تبریک گفت. شما نکته سنج و تیزبین هستید و می توانید کارآگاه خوبی باشید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن سبب ورزش مغز شما شده است.در بلند مدت انجام این آزمون ها شما را نیز نکته سنج و تیزبین خواهد نمود.بهتر است باز شانس خود را برای یافتن پاسخ امتحان کنید.

شاید بپسندید: حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن

بیشتر بخوانید:داستان آهو در طویله خران | همنشینی با احمق از جهنم بدتر است!

 

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت دید خود را با پیدا کردن عدد 2 ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن: اشکال در جهت رفت و آمد اتوبوس و دیگر اتومبیل ها و جهت فرمان آنهاست. باید بدانید که در ابتدای آزمون هم اشاره گردید که اینجا خیابانی در لندن است و تصویر نیر گویای آن است. در لندن جهت فرمان اتومبیل ها در سمت راست است و به همین علت جهت رفت و برگست اتومبیل ها نیز باید متفاوت باشد.

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان لندن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت دختر شوهر کش پادشاه چین که توسط درویش درمان شد | بخش اول

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

داستان شنیدنی ملانصرالدین و دزد کفش!

پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اشکال چرخ ماشین مشکی بود ولی نفهمیدم اونا کلاه ندارن ولی راننده اتوبوس کلاه داره

  2. اشتباه تصویر در راننده هست در لندن راننده در قسمت راست ماشین هست و ماشینها از قسمت چپ جاده حرکت می کنند نه راست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا