;
تفریح و سرگرمی

تست ضریب هوشی: آیا می توانید اشتباه را در تصویر ایستگاه فضایی در 7 ثانیه پیدا کنید؟

تست ضریب هوشی: در این آزمون سرگرم کننده، سعی کنید اشتباهی را که در داخل تصویری که فضانوردان در ایستگاه فضایی مشغول کار هستند را پیدا کنید. آیا می توانید این اشتباه را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟ با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوشی همراه باشید.

ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

باید بدانید که تست ضریب هوشی یک معمای مغزی برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و سوالات تصویری لذت می برند. بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها باید از ذهن خلاق استفاده کنید و مسئله را کمی متفاوت تحلیل کنید. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید اشتباه پنهان شده در تصویر ایستگاه فضایی را تشخیص دهید. فقط یادتان باشد که محدودیت زمانی دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

تست ضریب هوشی

در تصویر بالا، شما باید اشتباه پنهان شده در تصویر فضانوردانی که در یک ایستگاه فضایی در مریخ کار می کنند را ببینید. یک ذهن فعال می تواند این معما را در عرض 7 ثانیه حل کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده است.

اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر تست ضریب هوشی را مروز می کنیم. قبل از آنکه پاسخ را ارائه دهید باید بگوئیم که شما نیازمند آن هستید که ذهن خود را آرام کنید. با ذهنی آرام و دقت و تمرکزی صد در صدی می توانید تست ضریب هوشی را به اسانی حل کنید.

شاید بپسندید: اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

تست ضریب هوشی

.

برایتان جالب خواهد بود:بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

.

.

.

.

آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

پاسخ تست ضریب هوشی

برای پیدا کردن اشتباه و عبور از چالش، به عکس نگاهی دقیق بیندازید. حالا یک لحظه وقت بگذارید و سعی کنید ببینید آیا چیزی به نظر شما نادرست است یا خیر. در ابتدا، احتمالاً بلافاصله متوجه اشتباه نخواهید شد زیرا جزئیات کوچک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اما پس از چند ثانیه، ممکن است بتوانید اشتباه در سوال پرسیده شده را شناسایی کنید. 5 ثانیه دیگر برای تلاش دوم فرصت دارید.

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

.

.

 احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

.

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ثروتمند در پارک: کدام خانواده ثروتمندتر است!؟

پاسخ تست ضریب هوشی: پاسخ مریخ اضافی در تصویر است. فضانوردان فقط در ایستگاه فضایی مریخ کار می کنند. بنابراین، سیاره در آسمان نیز نمی تواند خدشه دار شود. بسیاری از مردم سعی می کنند اشتباه را در فضانوردان یا تجهیزات فضایی بیابند. hlh در نهایت، اشتباه واقعی مریخ دوم است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

پاسخ تست هوش

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زنی کودک ربا را شناسایی کنید!

برخی از پازل ها لزوماً به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای مهارت های مشاهده شما هستند. این معما پیچیده اما ساده بود زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز دارد. اما مطمئناً وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد.

احتمالاً بپسندید: پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

امیدوارم از تست ضریب هوشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 احتمالاً بپسندید:یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

اگه باهوشی سریع بگو چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: بازی فکری برای ذهن نابغه ها: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:چشمان خود را کاملا باز کنید و پاندا را در این چالش بینایی پیدا کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی الاغ در تصویر: الاغ مرد کجاست؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید:آزمون تشخیص فرد ثروتمند زندانی: با شناسایی فرد ثروتمند تصویر، هوش بالا و نبوغ شناختی خود را اثبات کنید!

عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: با توجه به شرایط، کدامیک از این دو زن زنده نخواهد ماند!؟

چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

شناسایی افراد بینا: فردی را که ادای نابینایان را در می‌آورد را شناسایی کنید!

اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 5 تفاوت میان دو تصویر شیر امتحان کنید !

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. نه خیر چرا تو فضا همه چیز ها‌ به میز وصله؟؟؟؟و اون مایع آزمایشی چرا مثل اینکه جاذبه هست کشیده شده؟؟؟؟؟

    1. دقیقا منم همینو میخواستم بگم.
      فرض کنیم همه وسائل آزمایشگاه به میز چسبیدن و خوده میز همبه زمین پیچ شده باشه ولی اون مایع درون لوله میخوان چکار کنن؟؟
      بعدشم مگه تو متن سوال حرفی از،مریخ زده شده یا اونیکه تو آسمونه شبیه مریخِ؟؟
      درکل جواب خیلی مزخرفی داشت

    2. دوست عزیز
      توی هر سیاره ای گرانش وجود داره با اندازه متفاوت
      اون توی فضا هستش ک جاذبه وجود نداره ( وجود داره به علت فاصله زیاد و .. اثرش احساس نمیشه و تاثیر گزار نیست )
      ولی وقتی توی جو سیاره قرار میگیری و بهش نزدیک تر میشی جاذبه قوی تر میشه و قابل حس
      ماه که یه قمره و خیلی کوچک تر از مریخه هم گرانشی داره در حدی که اگه بپری بکشتت پایین ؛)

    3. مریخ جاذبه داره ولی جاذبه از زمین کمتره اونقدر جاذبه هست که همه چیز نگه داره

  2. کاملا اشتباه جواب میدین و این اولین بار و اولین معما نیست. کی میگه اونجا مریخه ؟ باید این فرض رو اول به مخاطب بدین بعد طبق اون جواب بدین. سطح مریخ پر از سنگهای تیز و صخره است ، درحالیکه در تصویر یک سطح صاف و شنی داریم، بعلاوه با توجه به بزرگی قدر مریخ در آسمان عکس یعنی نزدیکی فاصله با کره ی مذکور این میتونه یکی از اقمار مریخ مثل اروپا باشه که سطح تقریبا مشابهی با اینجا دارند. اشتباه تصویر در اینه که با وجود اینکه این افراد در یک حباب حفاظتی کار میکنند که هوای قابل تنفس داره ، ولی هنوز دو نفر از اونها با کلاه اکسیژن دارن کار میکنن درحالیکه دختر وسط تصویر نشون داده که داخل حباب دارای فشار و غلظت اکسیژن طبیعیه.

    1. عزیزم اروپا یکی و البته میشه گفت معروفترین قمر مشتریه نه مریخ! در ضمن قمرهای مریخ خیلی کوچیکن.. هرچند اینها مواردی نیست که قرار باشه همه بدونن و از اساس طرح اینجور سوالا مشکل داره و کلا بستگی به فرضیات طراحش داره و با فرضیات و دید های مختلف میشه به جواب‌ های مختلف رسید که صرفا نه هیچ کدوم غلطن و نه هیچ کدوم درست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

دکمه بازگشت به بالا