;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن ارزش عددی کاج و بابانوئل و عصا، مجموع عددی معادله آخر را پیدا کن!

آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی: این پازل ریاضی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح مناسب IQ است. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی همراه شوید. چالش ریاضی امروز یک آزمون سرگرم کننده و محرک برای همه است. این آزمون عالی برای هر کسی است که به دنبال چالش تصویری است.

این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. این معما چندین معادله را به شکل بابانوئل، کاج و عصای شکلاتی به شما ارائه می کند. وظیفه شما پیدا کردن مجموع ارزش عددی این سه شی در معادله آخر است. ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید ارزش عددی هر شی را پیدا کنید. در واقع پیدا کردن مجموع نهایی ارزش عددی 3 شی، هدف نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار 10 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی

در آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی با توجه به معادلات بالا، باید با توجه به ارزش عددی بابانوئل، عصا و کاج، معادله آخر که مجموع عددی این سه شی است را یدست آورید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی نگاه کرده و مقادیر عددی را بدست آورید.

شاید بپسندید: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

.

.

 

.

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ!؟

پاسخ آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی

آیا توانستید مجموع ارزش عددی بابانوئل، کاج و عصای شکلاتی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم! مهارت های ریاضی شما واقعاً عالی است. اگر موفق به یافتن مجموع نهایی نشدید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

پاسخ آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی : اگر به معادلات یک به یک نگاه کنید، می توانید ارزش عددی بابانوئل، عصای شکلاتی و کاج را تشخیص دهید. حاصل ضرب دو بابا نوئل 36 شده است. حاصل ضرب 6 در 6 می شود 36. بنابراین ارزش عددی بابانوئل 6 می شود.

حاصلجمع کاج و بابانوئل 16 شده است. یعنی ارزش عددی کاج 10 است. حاصل جمع 2 بابانوئل و یک عصای شکلاتی 15 شده است. به این ترتیب ارزش عددی عصا 3 می شود. به این ترتیب معادله آخر 63 می شود.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

جواب آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی

امیدوارم از آزمون ریاضی با مجموع ارزش عددی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی بی عقل و با عقل !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا