;
درمان خانگیسلامت

درمان زودانزالی در طب سنتی: ۹ دمنوش خوش عطر و طعم برای درمان زودانزالی + روش استفاده

درمان زودانزالی در طب سنتی: انزال زودرس یا زودانزالی یکی از مشکلات جنسی شایع در میان مردان است که می‌تواند تاثیر زیادی روی روابط زناشویی و حتی اعتمادبه‌نفس فرد بگذارد. هر چند این عارضه خطرات سلامتی ندارد، اما بیشتر افرادی که به زود انزالی مبتلا هستند با ناامیدی و اضطراب روبرو می‌شوند و نمی‌توانند از معاشقه لذت کافی را ببرند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال درمان خانگی زود انزالی هستند. شیوه‌های خانگی و گیاهی وجود دارند که می‌توانند به شما در مدیریت این اختلال کمک شایانی کنند. در ادامه این مطلب سلامت جنسی با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چه چیزی جذابیت جنسی را در زنان تعیین می کند + واقعیت هایی ساده درباره ی جاذبه های جنسی

۱. زنجبیل و عسل

ترکیب زنجبیل و عسل مدت‌هاست که برای افزایش قدرت جنسی مردان، توسط متخصصان طب سنتی تجویز می‌شود. زنجبیل به افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی کمک می‌کند، از این رو با مصرف این ماده خوراکی شما کنترل بیشتری روی انزال خود خواهید داشت. عسل یکی دیگر از مواد تقویت کننده قوای جنسی است که می‌تواند اثربخشی زنجبیل را دو برابر کند. برای تاثیر این معجون گیاهی، هر شب قبل از خواب نصف قاشق زنجبیل و عسل را با یکدیگر میل نمایید.

بیشتر بخوانید: درمان زانو درد فوری با ۷ روش خانگی موثر که نمی دانستید!

۲. دارچین و عسل

درمان زودانزالی در طب سنتی, یکی از موثرترین گیاهان طبیعی در درمان خانگی زودانزالی، دارچین با رایحه معطر آن است. از آنجایی که دارچین حاوی برخی ترکیبات معطر و مواد شیمیایی طبیعی است، یکی از برجسته‌ترین داروهای گیاهی برای انزال زودرس و رابطه جنسی طولانی مدت محسوب می‌شود.

دارچین همچنین در ساخت داروهای پزشکی برای درمان مشکل زودانزالی استفاده می‌شود که برای به تاخیر انداختن انزال با چندین نوع گیاه طبیعی دیگر مخلوط می‌شود. بنابراین، دمنوش دارچینی لذیذ اضافه شده به عسل را تهیه کنید و دو ساعت قبل از آمیزش با شریک جنسی‌تان میل نمایید همچنین می‌توانید پودر دارچین را در حین پخت به غذاها اضافه کنید و چند درمان خانگی جادویی برای زودانزالی داشته باشید.

شاید بپسندید: این دانه گیاهی را هر روز صبح با معده خالی مصرف کنید، نه دیابت باقی می ماند و نه کلسترول بد!

درمان زودانزالی در طب سنتی

جالب است بخوانید: با استفاده از این عرقیات گیاهی، قند خون بالا را کنترل کنید+نحوه مصرف

احتمالا بپسندید: رفع هرگونه آلرژی با ۱۰ روغن گیاهی شگفت انگیز!

۳. جو دوسر

جو دوسر ممکن است یکی از غیرمنتظره‌ترین درمان‌های طبیعی برای درمان زودانزالی در مردان باشد. اما پس از مطالعات و بررسی‌های پزشکی مشخص شده است، جو دوسر در آرام کردن عضلات انقباضی موثر است. بنابراین می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال مردان و افزایش طول مدت معاشقه کمک کند.

درمان زودانزالی در طب سنتی، جو دوسر اضطراب، تنش و احساس ناآرامی روانی را از بین می‌برد ئ باعث افزایش حس لذت در حین آمیزش می‌شود. در برخی تحقیقات مشخص شده است که جو دوسر می‌تواند ترشح هورمون سروتونین را افزایش دهد. سروتونین با عنوان هورمون شادی و لذت شناخته می‌شود.

برای تاثیر جو دو سر در درمان خانگی زودانزالی، می‌توانید مقداری از این دارو را در آب خیس کنید و مستقیما قبل از برقراری رابطه جنسی میل نمایید.

شاید بپسندید: آنتی بیوتیک های طبیعی | با خوردن این خوراکی ها عفونت های داخلی بدن خود را از بین ببرید!

۴. روغن نعناع

روغن‌های طبیعی نقش مهمی در رفع مشکل زود انزالی به روشی موثر و طبیعی دارند. یکی از برجسته‌ترین انواع روغن‌های طبیعی که این نقش را ایفا می‌کند، روغن نعناع است. روغن نعناع حاوی خواص متعددی است که باعث بهبود عملکرد نعوظ در مردان می‌شود. همچنین این روغن کیفیت و کمیت اسپرم را بهبود می‌بخشد و مردانگی را تقویت می‎کند. حتماً با این واقعیت آشنا هستید که ضعف اسپرم منجر به مشکلات شدید غیر انزالی یا زود انزالی می‌شود.

درمان زودانزالی در طب سنتی، روغن نعناع همچنین احساس بی حسی آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و احساس هیجان را کاهش می‌دهد که ممکن است انزال را به تاخیر بیندازد. بنابراین هر مردی که دچار انزال زودرس است می‌تواند قبل از نزدیکی، چند دقیقه آلت تناسلی خود را با روغن نعنا ماساژ دهد و مشکل زود‌انزالی را به طرز جادویی برطرف کند.

شاید بپسندید: احساس غم و ناراحتی: ۷ راهکار ساده برای از بین بردن غم و اندوه!

۵. گیاه هلیون

هلیون به تقویت سلامت زندگی جنسی مردان کمک می‌کند و نقش خود را در به تاخیر انداختن انزال مردان و طولانی شدن دوره آمیزش ایفا می‌کند. این داروی گیاهی حس لذت جنسی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با افزایش حس لذت، مرد می‌تواند با موفقیت به حداکثر میل جنسی برسد.

درمان زودانزالی در طب سنتی، این گیاه همچنین به افزایش رضایت جنسی زوجین کمک می‌کند، زیرا حاوی درصد بسیار بالایی از ویتامین‌های مهم مورد نیاز اندام تناسلی است تا ضمن افزایش توانایی برای داشتن رابطه جنسی صمیمی، حس انرژی و نشاط را به آنها بدهد.

شما می‌توانید برای مصرف این داروی گیاهی، مقداری هلیون تازه را در آب بجوشانید و سپس یک قاشق غذاخوری عسل کوهی را به آن اضافه کنید و به صورت روزانه به مدت یک هفته آن را میل نمایید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گیاه شگفت انگیز که برای درمان کم خونی معجزه می کند!

۶. پیاز

پیاز و پیازچه، هر دو تاثیر بسزایی در درمان زودانزالی دارند. پیاز دارای خواص تقویت کنندگی جنسی در مردان است و می‌تواند انزال را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. برای اثر بخشی این داروی گیاهی، ابتدا پیازها را خرد کرده و در مقداری آب قرار دهید. سپس بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون ظرف را بنوشید. آب این معجون را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی میل نمایید.

احتمالا بپسندید: این ترکیب گیاهی برای تسکین دردهای عمومی بدن معجزه می کند+نحوه تهیه و مصرف

درمان زودانزالی در طب سنتی

شاید بپسندید:  شربت گیاهی خانگی برای درمان سریع سرفه کودکان و بزرگسالان!

۷. سیر

درمان زودانزالی در طب سنتی، سیر یکی دیگر از داروهای طبیعی است که می‌تواند به افزایش جریان خون آلت تناسلی کمک کند و همچنین به گرم کردن بدن شما کمک می‌کند. چند تکه سیر را با شعله ملایم در روغن حیوانی تفت دهید تا قهوه‌ای طلایی شود. این معجون به دست آمده را هر روز مصرف کنید. یا به جای پخت سیر می‌توانید ۳ تا ۴ حبه سیر را برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ در خانه بجوید.

شاید بپسندید: کاهش فشار خون در ۲ دقیقه با این روش جالب در خانه!

برایتان جالب خواهد بود: داشتن عمر طولانی با ۵ راز ساده که نمی دانستید!

۸. مارچوبه

درمان زودانزالی در طب سنتی، ریشه گیاه مارچوبه در درمان خانگی زودانزالی بسیار موثر است. می‌توانید ریشه گیاه را در شیر بجوشانید و هر روز دو بار بنوشید تا کنترل خود را بر عضلات آلت تناسلی تقویت کنید.

احتمالا بپسندید: ۱۲ نوشیدنی شگفت انگیز خانگی برای درمان کم خونی!

شاید بپسندید: اگر کبد چرب دارید به این خوراکی ها لب هم نزنید | گاهی یک راه درمان پرهیز است!

۹. معجون تخم مرغ، هویج و عسلچ

هرگز در مورد این مخلوط نشنیده‌اید؟ باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید تا بفهمید چرا یک ترکیب شگفت انگیز است! یک عدد تخم مرغ نیم پز را بردارید و با هویج رنده شده مخلوط کنید. ۳ قاشق چایخوری عسل را بردارید و به مخلوط تخم مرغ و هویج اضافه کنید. این معجون را به مدت حدود سه ماه به صورت روزانه مصرف کنید تا به نتایج عالی برسید.

بیشتر بخوانید: درمان زودانزالی با مصرف ۷ ماده غذایی شگفت انگیز به صورت روزانه!  

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: این خوراکی‌ها برای ماه رمضان عالی ان | خوراکی هایی که چندین ساعت شما را سیر نگه می‌دارد!

بیشتر بخوانید: ۸ درد جسمی که نشان می دهد افسردگی شدید دارید!

شاید بپسندید: این دمنوش گیاهی خون شما را پاکسازی و تصفیه می کند+نحوه تهیه و مصرف

اختمالا بپسندید: تخم مرغ خام، عسلی یا سفت +برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ چطور باید آن را پخت!؟

بیشتر بپسندید: با این دمنوش معجزه گر انسداد عروق را درمان کنید+نحوه تهیه و مصرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا