;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: اشتباهات تصویر ورزشی را پیدا کنید!

آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی: امروزه شبکه های اجتماعی در میان کاربران اینترنت محبوبت زیادی دارند. شاید این محبوبیت از آن جهت باشد که این شبکه ها توانسته اند زمینه را برای ارضای علایق و سلایق مختلف فراهم کنند. شما با صفحات متعددی در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی مواجه می شوید که هر کس بر اساس علایق خود آنها را دنبال می کند. شاید بر همین اساس است که برخی معتقدند که می توان با کمک شبکه های اجتماعی، شخصیت افراد را شناخت. در آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی مجله خبری چشمک، شما باید در زمان مشخص شده اشکال موجود در تصویر ورزشی را شناسایی کنید.

چالش های تصویری توانسته اند بخش قابل توجهی از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص دهند. شما برای پاسخگویی به این سوالات نیازمند آن هستید که از حواس پنج گانه و همچنین هوش خود به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین چالش ها و معماهای تصویر علاوه بر به چالش کشیدن معماهای تصویری می توانند ذهن و مغز شما را ورزش دهند. ورزش مغز می تواند سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما شوند. بر همین اساس مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش همانند آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی مجله خبری چشمک با شماست.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول چی دیدی، تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی

باید بدانید که آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی مجله خبری چشمک یکی دیگر از معماهایی است که توانسته است به خوبی توانائیهای شناختی و مغز شما را به چالش بکشد. دقت، تمرکز و تیزبینی شما می تواند کلید حل معماها و آزمون هایی شبیه آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی می باشد.

شما در آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی با تصویر جالبی از یک صحنه ورزشی یعنی مسابقه بسکتبال روبرو هستید. در نگاه اول و سر سری هیچ اشکال یا اشتباهی در تصویر موجود نیست. اما پس از اینکه تصویر را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهید، می توانید اشکال و یا اشتباهاتی فاحشی را در تصویر مشاهده کنید. یک ذهن خلاق و چشم تیزبین و هوش عالی می تواند در 3 ثانیه اشتباه تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی را شناسایی کند.

اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: هویج متفاوت را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی

شاید بپسندید: چیستان: در روز از آن یکی را می بینی، ولی در شب چهار تا، آن چیست!؟

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی

اگر هنوز به پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر تست هوش با دقت و تمرکز بیشتری نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

شاید بپسندید: پرنده را در تصویر پیدا کن و اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی: سبد بسکتبال چهارگوش است. توپ فوتبال به جای چوب بسکتبال توسط ورزشکاران استفاده شده است. یک موجود فضایی در تصویر دیده می شود. پشت پیراهن یکی از ورزشکاران به جای شماره یک عبارت نوشته شده است. یکی از بازیکنان سه دست دارد. شما چند اشتباه در تصویر را دیدید!؟

شاید بپسندید: کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه آشپزخانه را در یک نگاه می بینند!

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر ورزشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: موش را بین خرگوش ها پیدا کن!

چیستان: چه چیز میان دربا و رادیو مشترک است!؟

سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 5/60(7-5)=؟ چند می شود!؟

آزمون تمرکز: صندل لنگه به لنگه را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا