;
تفریح و سرگرمی

چه کسی مرد نگون بخت را در رستوران مسموم کرده است!؟

آزمون شناخت قاتل در کافه:آیا شما فکر می کنید در حل سوالات و معماهای تصویری متبحر هستید. اگر فکر می کنید دارای ذهنی خلاق و هوش بالا هستید، می توانید به آزمون شناخت قاتل در کافه مراجعه کنید. اگر چنین است، پس این معما می تواند راهی عالی برای درگیر کردن مغز شما باشد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت قاتل در کافه همراه شده و بگوئید کدامیک از افراد تصویر در قتل مرد تصویر نقش داشته اند. برای این کار فقط 5 ثانیه وقت دارید.

آنچه که شما در آزمون شناخت قاتل در کافه با آن برخورد می کنید، می تواند به خوبی هوش و مهارت های شناختی شما را محک بزند. شما با کمک این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک میتوانید مغز خود را ورزش دهید. با ورزش مغز فعالیت این عنصر مهم بدن افزایش پیدا می کند. به باور بسیاری از کارشناساین حوزه سلامت، کاهش فعالیت های مغزی می تواند در سنین کهنسالی ما را با بیماری هایی همچون فراموشی، ضعف حافظه و … مواجه کند.

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

آزمون شناخت قاتل در کافه

این تمرین ذهنی که تحت عنوان آزمون شناخت قاتل در کافه در مجله خبری چشمک منتشر شده است، قبل از آن در شبکه های اجتماعی مختلف بارها همرسانی شده است. اگر علاقه مند هستید می توانید آزمون را در ثانیه حل کنید. هزاران نفر در هر زمانی از روز به دنبال دشوارترین معماهای تصویری برای غلبه بر خستگی هستند. به همین دلیل، چالشی ذهنی را به شما ارائه می کنیم که هر یک از توانایی های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

آیا برای نشان دادن قدرت بینایی و هوش خود آماده اید؟ در تصویر شما خدمتکاری را می بینید که تعجب کرده است. زیرا زن سمت چپ او را متهم به مسموم کردن مرد تصویر کرده است. به نظر شما چه کسی مرد نگون بخت را مسموم کرده است؟ برای شناسایی این موضوع شما زمان زیادی ندارید. از تمام مهارت ها و توانائیهای شناختی خود استفاده کرد و آزمون شناخت قاتل در کافه را رمزگشایی کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناخت قاتل در کافه را با هم مرو می کنیم.

شاید بپسندید: کدامیک از افراد کافه می تواند یک قاتل باشد!؟

آزمون شناخت قاتل در کافه

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف آخرش را برداریم متضاد نسیه می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت قاتل در کافه

آیا آزمون شناخت قاتل در کافه را حل کردید!؟ نگران نباشید، در پایان این مطلب ما پاسخ را برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از آن لازم است بار دیگر به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو مرد، نوزاد واقعی خودش را در بغل دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت قاتل در کافه: زن سمت چپ این کار را کرده است. او یکی از سیب ها را که مسموم بوده است به مرد تصویر داده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که اگر گریه کند می‌میرد!؟

جواب شناخت قاتل در کافه

امیدوارم از آزمون شناخت قاتل در کافه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: عروسک خرسی را بین خرس های قهوه ای واقعی پیدا کنید!

سوال هوش: با توجه به دو عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر را پیدا کنید!

 اگر در نگاه اول اشتباه کافه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

با پیدا حرف متفاوت تصویر، اثبات کن که قدرت تمرکز و دیدت مثل عقابه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا