;
خانواده و زناشوییزندگی

جلب توجه مردان: با این ۱۰ ترفند، توجه مرد مورد علاقه خود را جلب کنید!

جلب توجه مردان: اگر در جمعی یا جایی از مردی خوش شما آمده و می خواهید با او ارتباط برقرار کنید و توجه او را به خود جلب کنید، کار دشواری به نظر می رسد. زیرا در چنین مسائلی معمولا مردان پیش قدم می شوند و ابراز علاقه می کنند. با این حال، ترفند ها و راه های زیادی وجود دارد که توجه مرد مورد علاقه خود را جلب کنید.  بنابراین در بخش خانواده و زناشویی ۱۰ راه ساده و جالب برای جلب توجه مردان آمده است.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

با این ۱۰ ترفند، توجه مرد مورد علاقه خود را جلب کنید

۱.لبخند بزنید

جلب توجه مردان، زمانی که با مردی که توجه شما را به خود جلب کرده، رو به رو می شوید، به او لبخند بزنید. خودتان را شاد و سرحال نشان دهید. مردان لبخند یک زن را نشانه خوبی می دانند که می توانند به راحتی با او ارتباط برقرار کنند.

۲.در گوشه ای پنهان نشوید

از مخفی کردن خود در گوشه ای با مبلمان یا گیاهان دوری کنید. یافتن کاری مفید برای انجام هر کجا که هستید بسیار مهم است. در یک مکالمه گروهی شرکت کنید یا ماهرانه سر صحبت را با او باز کنید. زیرا مردان متوجه می شوند که شما فعال هستید و زن گوشه گیر و منزوی نیستید.

۳.از او کمک بخواهید

جلب توجه مردان، همان طور که می دانید مردان همیشه دوست دارند مفید باشند. بنابراین شما می توانید در مورد یک موقعیت چالش برانگیز در محل کار صحبت کنید یا از او یک توصیه اپلیکیشن بخواهید. به هر چیزی که می‌توانید از او بپرسید که باعث می‌شود فکر کند باهوش است، فکر کنید. سعی کنید از او کمک بخواهید تا توجه او را به خود جلب کنید.

جلب توجه مردان

۴.در مورد سرگرمی های خود صحبت کنید

درباره کارهای کوچکی که انجام می دهید، مانند نگهداری گل های تازه در خانه، انجام یوگا، خواندن کتاب هر هفته یا خواب راحت شبانه صحبت کنید. ممکن است بی اهمیت به نظر برسند، اما هر نشانه ای از “سبک زندگی متمرکز و متعادل” برای مردان دلگرم کننده است.

بیشتر بخوانید: علاقه زن به مرد: زنان جذب این ۱۰ ویژگی مردان می شوند!

۵.برای لباس سبک کلاسیک انتخاب کنید

جلب توجه مردان، مردان خیلی مد های مختلف را درک نمی کنند، بنابراین تاپ کوتاه و ژولیده خود را برای جمع های دخترانه نگه دارید. بهترین راه برای جلب توجه مردان، پوشیدن لباسی ساده و شیک است. بهتر است یک لباس کلاسیک که راحت است را انتخاب کنید. لباسی که شما را خاص، متفاوت و با وقار نشان دهد نه سبک و جلف.

۶.در چشمان او نگاه کنید

جلب توجه مردان، برقرار کردن تماس چشمی مستقیم با مردان بسیار مهم است. در واقع چشم در چشم شدن دوستانه به او اجازه می دهد بداند که شما علاقه مند هستید با او ارتباط برقرار کیند.

۷.از بدیهیات دوری کنید

اگر مردی از چیزی که پوشیده‌اید تعریف می‌کند، نباید از برند و قیمت آن حرف بزنید. زیرا ممکن است مادی‌گرا به نظر برسید. در واقع شما باید بگویید خوشحال هستید که او از لباس تان خوشش آمده و به سرعت وارد گفتگوی دیگری شوید. همین امر در مورد مکان های غذا و نوشیدنی نیز صدق می کند..

بیشتر بخوانید: از این زنان دوری کنید: زنی با این ۵ ویژگی مناسب ازدواج نیست!

جلب توجه مردان

۸.تنها یا با یک دوست دیگر بیرون بروید

جلب توجه مردان، هنگام بیرون رفتن خود را با “دختران” احاطه نکنید. اگر در یک گروه باشید به سختی می توانید آنها را جدا کنید. اگر به صورت گروهی بیرون می‌روید، سعی کنید از بین جمعیت متمایز شوید یا راهی پیدا کنید که برای مدتی تنها باشید. تا بتوانید با او مواجه شوید. تلاش نکنید فقط ظاهر زیبای تان را به او نشان دهید. بلکه او باید متوجه درک و فهم و سواد تان نیز شود.

۹.تشکر کنید

وقتی شما از مردان تشکر نمی کنید، آن ها واقعا از دست شما عصبانی می شوند. حتی مطمئن ترین مرد هم نیاز به تشکر دارد. حتی لازم نیست شخصا آن را بگویید. شماره او را بگیرید و بعد از خرید نوشیدنی برایتان پیامک بزنید. چیزی در مورد دیدن آن به صورت نوشتاری احساس بهتری دارد، و این یک راه آسان برای قدردانی از کسی که به او علاقه دارید.

۱۰.تلفن خود را خاموش نگه دارید

جلب توجه مردان، وقتی کنار یک مرد هستید، تلفون خود را خاموش نگه دارید. حتی اگر در آسانسور هستید، سعی کنید به گوشی خود نگاه نکنید و ببینید چه کسی در اطراف است. دیدن زنی که به اسنپ چت چسبیده یا سلفی می گیرد برای یک مرد أصلا جذاب نیست.

بیشتر بخوانید: زن باکلاس: چگونه یک زن باکلاس و جذاب باشیم؟ + ۹ عادت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا