;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

آزمون هوش ریاضی جذاب: بخش تفریح و سرگرم چشمک امروز برای اینکه بیشتر مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهد، آزمون هوش ریاضی جذاب را برایتان در نظر گرفته است. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند آزمون هوش ریاضی جذاب را که در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند.

این سوال شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را درگیر کرده و هر چه بیشتر مجبور به فعالیت کند. این فعالیت ها می‌توانند در رشد مهارت ها و توانائی های فردی همچون نکته سنجی، دقت نظر، توجه و تمرکز موثر بوده و در افزایش آن تأثیرگذار باشد. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش ریاضی جذاب همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

آزمون هوش ریاضی جذاب

پرش تالوالکار یک ریاضیدان آمریکایی است که به‌ویژه به خاطر بازی‌های فکری که مرتباً در MindYourDecisions پست می‌کند، شناخته شده است. مسائل معمولا بر اساس تمرین های ساده ای است که می توان آنها را با عملیاتی که همه ما در سال های اول مدرسه یاد گرفتیم حل کرد: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. موردی که اکنون پیشنهاد می کنیم از این چهار عمل استفاده می کند و اعداد را جایگزین سه شکل ساده می کند: چندضلعی، موز و ساعت. اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر شکل و یافتن راه حل برای آخرین عملیات است.

اماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا آزمون هوش ریاضی جذاب را پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید و در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!

به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال در تصویر آزمون هوش ریاضی جذاب، چه عددی می تواند باشد. برای انجام آزمون هوش ریاضی جذاب تنها 8 ثانیه فرصت دارید. یادتان باشد این زمان محدود، زمان رکوردی است که افراد نابغه توانسته اند در این زمان، این تصویر و آزمون را حل کنند.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

آزمون هوش ریاضی جذاب

شاید بپسندید: اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی متوجه چی شدی!؟ جواب بده تا بگم چقدر ریسک پذیری!؟

پاسخ آزمون هوش ریاضی جذاب

آیا به پاسخ آزمون هوش ریاضی جذاب دست پیدا کردید؟ آیا هنوز در حال محاسبه هستید و به دنبال زمان بیشتر برای حل آزمون. اشکالی ندارد، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

پاسخ آزمون هوش ریاضی جذاب: باید ایتدا به جزئیات دقت کنید. به تعداد موزها، ضلع ها و زمانی که هر ساعت نشان می دهد، باید دقت شود.

راه حل،  11×3+3+2  معنای 38 می شود. مهم است که به یاد داشته باشید، همانطور که در مدرسه به ما گفتند، اولین کاری که باید انجام دهید همیشه ضرب است و به دنبال آن جمع. اگر شما جواب صحیح را بدست آورید،در نظرات به ما اطلاع دهید. باید به تعداد چند ضلعی در ابتدایی ها و بعد صورت سوال دقت کنید.

در حالت نرمال:

چند ضلعی: 45/3= 15

موز: 23-15= 8   8/2=4

ساعت: 10-4= 6   6/2=3

در صورت سوال ما یک مربع کم داریم. یک موز و ساعت هم زمان 2 را نشان می دهد.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

آزمون ریاضی جذاب

امیدوارم از آزمون هوش ریاضی جذاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟

شاید عحیب باشه، اما یه گل رو انتخاب کن تا بگم بقیه تو رو چه جوری می شناسن!؟

نکته تصویر اتاق بیمار را پیدا کن! | فقط تیزبینا و نابغه ها متوجه میشن!

چیستان: قبل از کشف قله‌ اورست، کدام قله بلندترین قله‌ روی زمین بود؟

نوشته های مشابه

19 دیدگاه

    1. کاملادرسته.درودبرشماو هزارآفرین برشما. منم دقیقا همین جواب شمارابدست آوردم.👌👍👏اون کسیکه این جواب اشتباه را دراینجا نوشته وقرارداده است،مطمئنم ویقین دارم که درحدکلاس دوم ابتدایی هم سواد ریاضی وشعورنداشته است!!🙄🤔🤨🤨😁😆😆😅😅🤪🤪واقعاکه خاک برسرش کنم!!😳😳🤔🤨🤨😡😡👺👹👹

  1. احسنت به نبوغ شما و خاک بر سرتون
    جواب ۶۷ میشه سه ساعت توضیح دادی آخرش سه رو ضربدر ۱۱ کردی؟😐😐

    1. خب یه دقت کنین بعد بیاین مچ بگیرین اون سه تا شکل شش ضلعی و پنج ضلعی و چهار ضلعی هست مه هر ضلع یکی حساب میشه . تو اخری چهار ضلعی رو برداشته یعنی شده یازده و اون موز هم سه تا هست که سه ضرب در یازده میشه سی و سه . حالا نوبت جمع هست که ساعت دو رو نشون میده و با سه تا موز جمع میشه که میشه پنج و در اخر با سی و سه جمع میشه که میشه سی و هشت

  2. کاملادرسته.درودبرشماو هزارآفرین برشما. منم دقیقا همین جواب شمارابدست آوردم.👌👍👏اون کسیکه این جواب اشتباه را دراینجا نوشته وقرارداده است،مطمئنم ویقین دارم که درحدکلاس دوم ابتدایی هم سواد ریاضی وشعورنداشته است!!🙄🤔🤨🤨😁😆😆😅😅🤪🤪واقعاکه خاک برسرش کنم!!😳😳🤔🤨🤨😡😡👺👹👹

  3. رفقایی که میگن جواب سایت اشتباهه به تعداد موز و اضلاع و ساعت در دو حالت اول و در حالت سوم توجه فرمایید

  4. بابا نابغه جوابت اشتباهه سایت کاملا درست میگه.
    یه بار برگرد به تعداد اضلاع و موز ها و ساعتی که عدد دو رو نشون میده نه ۳ دقت کن سایت کاملا درست میگه

  5. بابا نابغه جوابت اشتباهه سایت کاملا درست میگه.
    یه بار برگرد به تعداد اضلاع و موز ها و ساعتی که عدد دو رو نشون میده نه ۳ دقت کن سایت کاملا درست میگه بله

  6. سلام من کاری به اظهار فضل رفقای نابغه ندارم .از ارائه مطالب قشنگتون ممنونم جوابتون هم درسته چون سه تا شکل که اولی ۶ ضلع داره دومی ۵ تا وسومی ۴ تا جمعا میشن ۱۵ سه پانزده تا چهل وپنج تا ردیف دوم دوتا دسته موز چهار تایی داریم که با اون چند ضلعی ۱۵ تایی میشن ۲۳ تا ردیف سوم یک دسته موز چهارتایی و دوتا ساعت که عدد سه را نشان میده جمعا میشه ۱۰ ردیف آخر چند ضلعی چهار ضلعش کم شده میشه ۱۱ که در چهار عمل اصلی ضرب اولویت داره ۱۱ ضرب در موز ها که ۳ تا هستند میشه ۳۳ وبا۳ تا موز جمع میشه و ساعتی که عدد ۲ را نشون میده جمعا میشه ۳۸

  7. اگر دقت کنید در ردیف اول یک مربع که چهار ضلعی هست در یک پنج ضلعی و پنج ضلعی در شش ضلعی هست ، که اینطور حساب می کنیم که ۴+۵+۶=۱۵ پس هر کدوم ۱۵ هستن ، ردیف دوم از ۲۳ ، ۱۵ تا کم می کنیم که میشه ۸ که هر دسته موز میشه ۴ و هر کدوم از اون دسته ها ۴ تا موز داره که هر موز میشه ۱ . دسته سوم از ۱۰ ، ۴ تا کم می کنیم میشه ۶ که هر کدام از ساعت ها ، ساعت ۳ رو نشون میدن پس ۳ حساب میشه و در ردیف چهارم میگم یک دسته سه تایی موز داریم که در یک پنج ضلعی داخل شش ضلعی ضرب میشه یعنی ۳×۱۱ و بعد با ساعت که ساعت دو رو نشون میده که میشه دو و سه تا موز جمع میشه : ۲+۳+۳×۱۱ . و جواب درست میشه ۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا