;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی والدین کودک:باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی والدین کودک : مطالعات فراوانی در زمنیه تأثیر بازی های فکری بر مغز انجام شده است. یک پژوهش علمی در سال 2012 نشان داده است که انجام مرتب بازی های فکری، خطر بیماری های مربوط به سلامت مغز همچون فراموشی و آلزایمر  را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این بدان معنی است که افرادی که به طور فعال بازی هایی مانند شطرنج انجام می دهند یا پازل حل می کنند به احتمال فراوان تا اواخر عمر تحت تأثیر آلزایمر یا زوال عقل قرار نمی گیرند! مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین بازی های فکری با شماست.

مجله خبری چشمک امروز یک معمای تصویری تحت عنوان آزمون شناسایی والدین کودک را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. بیشتر سوالات هوش منتشر شده در وب سایت خبری چشمک تحریک کننده مغز بوده و سبب افزایش فعالیت آن می شود.این بار، سوال هوش تصویری ما کمی متفاوت خواهد بود. در آزمون شناسایی والدین کودک از شما خواسته می شود که والدین کودکی که در تصویر در حال بازی کردن است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

آزمون شناسایی والدین کودک

اگر احساس می کنید که باهوشید میتوانید مهارت های شناختی خود را با انجام این آزمون محک بزنید. سعی کنید به این تست آی کیو پاسخ صحیح بدهید و اگر درست باشد پس شما فرد باهوشی هستید. اگر احساس می‌کنید در انجام آن با چالش مواجه هستید، باید به چند نکته توجه کنید، مانند حفظ آرامش و توجه و تمرکز.

البته فراموش نکنید که پی بردن به نمره ضریب هوشی افراد به تست دقیق تری نیاز دارد که توسط روانشناس انجام می شود. شما در آزمون شناسایی والدین کودک خواهید توانست قدرت دقت و تمرکز خود را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

در تصویر آزمون شناسایی والدین کودک  شما با تصویری روبرو هستید که در آن یک کودک 2ساله در حال بازی است. در اطراف او  سه فرد حضور دارند. شما فقط باید بفهمید که والدین کودکی که در شن بازی می کند چه کسانی هستند. البته نباید فراموش کنید که این کار را فقط در 15 ثانیه انجام دهید. آرامش خود را حفظ کنید و به درستی پاسخ دهید.

شاید بپسندید: براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی والدین کودک

.

برایتان جالب خواهد بود: حتی تیزبین ترین چشم ها هم به سختی آفتاب پرست را می بینند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوانی که توجه شما را جلب کند میزان سطحی نگری شما را آشکار می کند.

.

پاسخ آزمون شناسایی والدین کودک

پاسخ آزمون شناسایی والدین کودک در انتهای این مطلب موجود است، پس نگران نباشید زیرا می توانید پاسخ و چرایی آن را بیابید. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید، میتوانید بار دیگر به بالا برگشته و تصویر را بررسی کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: گرم شدن هوا و شهرهایی که تا سال 2030 از بین می روند!

.

.

.

به سه تصویر والدین با دقت نگاه کنید، در دست یکی عروسک، یکی دیگر ماشین اسباب بازی و یکی دیگر یک کوله پشتی دارد.اگر خوب دقت کنید در تصویر زن سمت راستی عروسک در دست دارد. از آنجایی که کودک پسر است، غروسک مورد علاقه یک پس نمیتواند یک عروسک باشد.

در دست مرد ماشین اسباب بازی است که با یک روبان می پیچید.محتمل ترین گزینه زن سمت چپی است که کوله پشتی حمل می یک شیشه شیر برای نوشیدن کودک در این کوله وجود دارد. پس مادر کودک همان زن است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

سوالات و چالش های تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت شیخ صنعان و عاشق شدنش: وقتی زیبایی زن جرم است!

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید بپسندید: آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماریا: کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا  است؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی والدین کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

دکمه بازگشت به بالا