;
تفریح و سرگرمی

با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

آزمون شناسایی فرد مریض: امروز یکی دیگر از سوالات هموش معمایی را با شما به اشتراک می گذاریم. این سوال نیز از جمله سوالاتی است که می تواند چالش برانگیز باشد و سلول های خاکستری مغزشما را به فعالیت وادار کند. شما برای اینکه بتوانید به این معمای تصویری پاسخ دهید، باید تمام قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبر چشمک و آزمون شناسایی فرد مریض همراه باشید.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

همانطور که بارها اشاره کرده ایم شما برای رسیدن به پاسخ باید به تمام جزئیات تصویر دقت کنید. پاسخ این معماها در جزئیات است. اساساً هدف اصلی این معماها، ارتقای قدرت دید و دقت و تمرکز شماست. چرا که شما برای رسیدن پاسخ مجبورید با دقت و تمرکز کامل به تصاویر معمایی نگاه کنید. این دقت و تمرکز می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شما شود. افزایش فعالیت های مغزی در بلند مدت به رشد مهارت های شناختی شما کمک می کند. با آزمون شناسایی فرد مریض همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

آزمون شناسایی فرد مریض

تلاش کنید تا می توانید با دقت به تصویر نگاه کنید. برای دستیابی به پاسخ تلاش کنید تا شرایط را فراهم کنید. در مکان آرام قرار بگیرید و تمرکز کنید. تلاش کنید موانعی که ممکن است جلوی تمرکز شما را بگیرد را حذف کنید.

در تصویر آزمون شناسایی فرد مریض شما با تصویر خاصی روبرو هستید. شما در تصویر سه فرد را مشاهده می کنید. همه چیز طبیعی به نظر می رسد. اما در این میان یکی از افراد تصویر نیازمند مراجعه فوری به بیمارستان می باشد. برای دست یافتن به پاسخ به تمام جزئیات تصویر دقت کنید. پاسخ این معمای تصویری در جزئیات نهفته است. البته یادتان باشد برای یافتن پاسخ نیز تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید. اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی فرد مریض

 

برایتان جالب خواهد بود: حکایت شیخ صنعان و عاشق شدنش: وقتی زیبایی زن جرم است!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوانی که توجه شما را جلب کند میزان سطحی نگری شما را آشکار می کند

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مریض

همانطور که اشاره شد یکی از سه نفر در تصویر باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند، اگر پاسخ درست را پیدا کرده باشید در کنار آنکه نابغه هستید، اطلاعات سلامت خوبی نیز دارید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید می توانید برای 5 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر توجه کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: گرم شدن هوا و شهرهایی که تا سال 2030 از بین می روند!

.

.

سه نفر در تصویر هستند که ممکن است به دلایلی نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند. زن سمت چپ به نظر اضافه وزن دارد. اما نشانه ای دیده نمی شود که او باید حتما به پزشک مراجعه کند.

مرد تصویر نیز دستش شکسته است و قطعا او از بیمارستان بازگشته است. لذا نیاز دیده نمی شود که بار دیگر بیمارستان برود. اما به زن جوان وسط نگاه کنید. به پاهای او خوب دقت کنید. شما در ناحیه پاخهای او تورم را می بینید. تغییر رنگ یا تورم ساق پا و مچ پا نشانه واضحی از مشکل قلبی است.

شاید بپسندید: یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش زن باردار: کدام زن باردار است؟

بتابراین این زن جوان، باید به پزشک مراجعه کند تا مطمئن شود سلامتش خوب است و یا مشکلی وجود ندارد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید برایتان جالب باشد:  سوال هوش فرار از زندان: کدام زندانی مایکل اسکافیلد است و موفق به فرار می شود؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مریض استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. دلیل قانع کننده نیست باتوجه به فرم کفشش میشه گفت کفشش مناسب نیست اگه درش بیاره پاس خوب میشه

  2. دلیل مناسبی نیست.. زن سمت چپ فکر میکنم از بینی داره خونریزی میکنه تو تصویر.. فکر کنم سمت چپی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + ده =

دکمه بازگشت به بالا