;
تفریح و سرگرمی

آیا چشمی مثل عقاب داری!؟| فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

آزمون شناسایی عدد 7 : مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین چالش ها و تصاویر معمایی با شما همراه است. امروز هم چالش جدیدی تحت عنوان آزمون شناسایی عدد 7 را با شما به اشتراک گذاشته است. یکی دیگر از چالش هایی که می تواند به خوبی دقت، تمرکز و حتی قدرت دید شما را مورد آزمایش قرار دهد. برای حل این معمای دشوار که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، توجه کنید. که فرصت بسیار محدودی دارید. این محدودیت 3 ثانیه است و اگر شما یک نابغه در انجام چالش های تصویری باشید خواهید توانست که در زمان مشخص شده آن را حل کنید.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

ما فکر می کنیم که برای شما معمول است که در شبکه های اجتماعی با چالش های تصویری مختلفی روبرو شوید که برای ذهن و نبوغ کاملاً چالش برانگیز است. در آزمون شناسایی عدد 7، شما را با معمای تصویری سختی مواجه خواهیم نمود که  97 درصد از مردم در تلاش اول شکست خوردند. دقت کنید و  عدد 7 پنهان را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عدد 7 همراه باشید.

شاید بپسندید:  اگه نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

آزمون شناسایی عدد 7

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی برای کاربرانی است که در شبکه های اجتماعی حضور دارند و وقت آزاد دارند. این چالش ها می توانند ذهن و مغز را وادار به فعالیت کنند. چنین فعالیتی حکم ورزش برای مغز را دارد و زمینه را برای رشد و سلامت این اندام حیاتی فراهم می کند.

آزمون شناسایی عدد 7 از جمله همین چالش های تصویری است که زمینه خوبی برای رشد توانائیهای و مهارت های شناختی شماست. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. همانطور که اشاره شد برای یافتن شماره متفاوت در تصویر فقط 3 ثانیه فرصت دارید. پس تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید و از هر چه که سبب حواس پرتی شما می شود دوری کنید.تصویر آزمون شناسایی عدد 7 را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

آزمون-شناسایی-عدد-7

احتمالاً بپسندید:این مرد خوش تیپ، همسر کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیز چشمایی!

پاسخ آزمون شناسایی عدد 7

آیا توانستید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای عدد 7 را در آزمون شناسایی عدد 7 پیدا کنید؟ اگر جواب مثبات است به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت فرصت دوم در اختیار شما قرار داده می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد، آیا می توانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است!؟

.

.

احتمالاً بپسندید: تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

.

.

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

پاسخ آزمون شناسایی عدد 7 : به تصویر ذیل نگاه کنید. عدد 7 در آن علامتگذاری شده است. اساساً این تصاویر طراحی می شوند که میزان دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. شما با انجام منظم این ازمون ها ضمن ورزش دادن مغز می توانید توانائیهای خود را نیز افزایش دهید.

شاید بپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

پاسخ شناسایی عدد 7

احتمالاً بپسندید: مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

امیدوارم از آزمون شناسایی عدد 7 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفته چه اخلاقای زشتی داری!؟ این تست رو انجام بده تا خودت بفهمی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

برایتان جالب خواهد بود

یه اشتباه عجیب تو این تصویر نقاشی شده از ساحل هست که اگه تیزبین باشی در یک نگاه متوجه میشی!

فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

آیا جزو 17 درصد افراد تیزبین هستی که خیلی راحت در 4 ثانیه عدد چهار را پیدا می کنند!؟

چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا