;
تفریح و سرگرمی

نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد : این روزها بازی های فکری و سوالات هوش و … به مهمترین و پرطرفدارترین بخش مطالب شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. این سوالات و معماهای تصویری می توانند یک وسیله خوب برای پر کردن اوقات فراغت باشند. در کنار سرگرم کنندگی همچنین می توانند برای ذهن مفید باشند و در نهایت در رشد و توسعه فردی نقش مهمی را ایفا کنند. مجله خبری چشمک تلاش دارد هر روز با تست ها و بازی های فکری متنوع با مخاطبان خود همراه باشد.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

به باور محققان هر فردی نیازمند است به صورت روزانه و مرتب دقایقی را به انجام بازی فکری، حل جدول کلمات و امثالهم بپردازد. همانگونه که جسم نیاز به تمرین و ورزش دارد، مغز نیاز چنین نیاز مشابهی دارد. کاهش فعالیت مغز و نیز یک رژیم غذایی نامناسب می تواند بر سلامت مغز تأثیر منفی بگذارد و عوارض جبران ناپذیری را در دوران کهولت سن به همراه داشته باشد. بر همین اساس مجله خبری چشمک به شما توصیه می کند دقایقی از روز را صرف حل سوالات هوش و انجام بازی های فکری صرف کنید. در این زمینه چشمک تلاش دارد جدیدترین و بروزترین مطالب سرگرمی را با شما به اشتراک بگذارد.

شاید بپسندید: آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد

همان گونه که اشاره شد رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … در کهنسالی جلوگیری کند. در آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد شما باید بتوانید اشتباه موجود در تصویر را در کمتر از 3 ثانیه تشخیص دهید. زمان محدود به علت سخت تر شدن معمای تصویری است. لذا تلاش کنید به بهترین شکل ممکن حواس خود را جمع کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید.

در سوالات تصویری نظیر مطلب امروز، اگر شما بتوانید خطای تصویر را در زمان مشخص شده تشخیص دهید، نشان دهنده دقت بالاو تیزبنی شماست. در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد شما با یک تصویر جالب و جذاب روبرو هستید. تصویر یک جشن تولد را نشان می دهد و همگی شادی خود را با خندیدن ودست زدن نشان داده اند. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشتباه فاحش در این تصویر به چشم می خورد. با دقت تصویر زیر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد

.

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

.

اگر، اشتباه موجود در تصویر را در زمان مشخص شده پیدا کنی شما واقعا یک نابغه ای!

 پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد

ایا شما توانستید در زمان مشخص شده اشتباه تصویر را پیدا کنید. به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟ احتمالا توانسته اید پاسخ صحیح را ارائه دهید. اگر نتوانستید هنوز اشتباه را در تصویر بالا تشخیص دهید، نگران نباشید. کمی بیشتر دقت کنید. 3 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

 

بهتر است به تصویر پایین مراجعه کنید. پاسخ در تعداد شمع هایی است که بر روی کیک قرار گرفته است. شواهد حاکی از آن است که خانواده تولد هفت سالگی کودک را جشن گرفته اند، اما تعداد شمع ها شش عدد بیشتر نیست.

شاید بپسندید: با کمک سوالات تست سن عقلی ساده در عرض 5 دقیقه، سن عقلی خود را بفهمید!

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: کدام یک مشکل روحی ندارد؟

سوالات و چالش های تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر تولد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا