;
تفریح و سرگرمی

آیا آن طور که در تصویر می بینید واقعاً به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان: تست یا آزمون تصویری امروز که با عنوان معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان در چشمک منتشر شده است از جمله سوالات و معماهای تصویری است که مغز را مجبور به فعالیت دو چندان می کند.سازندگان آزمون شناسایی واقعیت تصویر بیمارستان معتقدند که تنها افرادی که توانائیهای شناختی و هوش بالا داشته باشند، می توانند این آزمون را رمزشگایی کنند. از سوی دیگر باید بدانید که معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان می تواند میزان احاطه شما بر مهارت ها و حواس های پنج گانه تان را مشخص کند.

با کمک سوالات هوش و تست های مجله خبری چشمک می توانید مهارت هاو توانایی های شناختی خود را افزایش دهید. در آزمون هایی شبیه معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان باید به توضیحات و جزئیات تصویر آزمون با دقت نگاه کنید تا بتوانید معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. به هر ترتیب سوالات و معماهای تصویری، مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. با معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوسفند در میان چهره های بابانوئل، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!

معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان

برای رمزگشایی معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان تلاش کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان تعیین شده آن را تحلیل، بررسی و رمزگشایی کنید. برای حل آزمون شناسایی واقعیت تصویر بیمارستان تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این سوال تصویری معمایی، همان طور که اشاره شد تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

در تصویر معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان شما تصویری از اتاق یک بیمارستان را مشاهده می کنید. زن تصویر مدعی است که دکتر پاهای او را عمل کرده است و پای دیگری را به او پیوند زده است. اما دکتر از این حرف بیمار تعجب کرده است. به نظر شما کدامیک درست می گوید؟

برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها 5 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر تارزان را پیدا کنید!

معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان

شاید بپسندید: حکایت کشاورز ساده دل و دله دزدها| داستان کشاورزی که کلاه گشادی سرش رفت!

.

.

.

 

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: عدد شانس متولدین هر ماه در سال جدید + روش محاسبه

پاسخ معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان

اگر تاکنون پاسخ معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان را پیدا کنید اشکالی ندارد.برای پاسخ نیاز به تمرکز بیشنر دارید، لذا ما 5 ثانیه بیشتر در اختیارتان می گذاریم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد معما را حل کنید.

بیشتر بخوانید: تست روان شناسی: وضعیت عاطفی تان را با نوع دست گرفتن طرف مقابل شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:باهوشا جواب بدن: چه نکته عجیبی در این کلاس درس وجود دارد!؟

پاسخ معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان: در ابتدا به نظر می رسد که زن تصویر متوهم شده است. چون رنگ لاک های ناخن پا متفاوت است شاید او به این نتیجه رسیده که پای فرد دیگری را به او پیوند زده اند. اما اگر به تعداد انگشتان پای باندپیچی شده دقت کنید می بینید 4 عدد است. لذا زن متوهم نیست و دکتر پای دیگری به او پیوند زده است. اگر پاهای زن شکسته بود و گچ گرفته شده بود، نیاز نبود به او سرم وصل کنند. اما شما در تصویر می بینید که به او سرم نیز وصل کرده اند. پس این زن یک عملیات جراحی را پشت سر گذاشته است.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو زن همسر مرد جوان است!؟

جواب شناخت واقعیت تصویر بیمارستان

امیدوارم از معمای شناخت واقعیت تصویر بیمارستان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

معنی ضرب المثل شستم خبردار شد!

به نظر شما در مسابقه طناب کشی کدام گروه برنده خواهد شد!؟

با توجه به سه عبارت دیگر، مجموع دو شکلک در عبارت چهارم را پیدا کنید!

باهوشا بگن: کدام مخزن زودتر از آب پر می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا