;
تفریح و سرگرمی

کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم: شاید برایتان عجیب باشد، اما این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟  افراد شرکت کننده در آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم، باید به دنبال نشانه هایی باشند که فرد مجرم تصویر که سبب شده تا مراسم نامزدی بهم بریزد را شناسایی کنند. اما شاید شما با جستجوی بیشتر در این آزمون ناامیدتر شوید. به طوری که برخی از افراد شرکت کننده این آزمون در بخش نظرات نوشته بودند که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری است.

بر همین اساس مجله خبری چشمک تصمیم گرفت تا با انتشار آزمون شناخت برهم زننده مراسم، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. لذا شما اگر فکر می کنید در حل آزمون ها و چالش ها تصویری نابغه اید؟  اگر احساس می کنید که مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا دارید؟ نباید این آزمون را از دست بدهید. این آزمون به آسانی می تواند سطح ادراک و قوه شناسایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس با آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی دختر تنها و پادشاه زیرک!

آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم

بنابر آنچه در سطور بالا ذکر شد، برای آنکه بتوانید آزمون شناخت برهم زننده مراسم را حل کنید باید تمام حواس و حداکثر ظرفیت هوشی و مهارت های شناختی خود را فعال کنید. برای حل آزمون شناخت برهم زننده مراسم و آزمون مشابه، شما به این مسئله نیازمند هستید. ما امیدواریم که شما این سوال تصویری پیچیده را حل کنید و به همه اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید….

ماموریت امروز  شما آسان به نظر می رسد. در تصویر شما شاهد برگزاری یک مراسم نامزدی هستید. عروس و داماد خوشحالند، اما گویا کسی با عروس خانم مشکل داشته است. زمانی که عروسدر جایگاه قرار می گیرد، سطل رنگ یا آب میوه بر سر وی سرازیر می شود و تمام لباس و آرایش وی بهم می ریزد.  طراح این آزمون معتقد است که این مراسم بعد از این اتفاق به هم خورد و حتی عروس خانم معتقد است که اقای داماد این کار را کرده است. اما به نظر شما واقعاً چه کسی این کار را کرده است.

برای حل این آزمون شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. اکنون که تصویر آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم را با شما به اشتراک می گذاریم زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید پرتره زن متفاوت را پیدا کنید!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: انتخابتان در میان بوقلمون ها نشان می دهد که آیا آدم شکاک هستی یا خیر!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم

چطور گذشت؟ ایا توانستید فرد مجرم یا برهم زننده مراسم را شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل منطقی خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت دختر شوهر کش پادشاه چین که توسط درویش درمان شد | بخش اول

پاسخ آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم: به طنابی که سطل به آن متصل شده است دقت کنید. طناب در دست مرد سمت چپ است. آیا او این کار را کرده است؟ غیرممکن به نظر می رسد. او نیز نگران شده و از این اتفاق جا خورده است. اما طناب در دستان اوست. شاید همین مسئله سبب شده است که همه فکر کنند که او این کار را کرده است. او طناب متصل به سطل را به تصور اینکه طناب کشیدن پرده ها است کشیده است. غافل از اینکه این طناب همرنگ پرده بوده و به سطل پر از رنگ متصل است.

به احتمال زیاد کسی که با عروس خانم رقابت و دشمنی داشته است این کار را کرده است. زن سمت راست خوشحال است و می خندد. او از این اتفاق خوشحال شده است. به احتمال زیاد او این کار را کرده است.

شاید بپسندید: فقط افراد دقیق تو یه نگاه چهره های مخفی را شناسایی می کنند!

پاسخ آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت برهم زننده مراسم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حکایت ماهی و زن حریص | حکایت زنی که آنقدر حریص بود که هیچ چیز راضیش نمی کرد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: کدام تصویر گربه بیسبال باز با بقیه فرق داره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

چه کسی مهماندار را به قتل رسانده است | خیلی های پاسخی پیدا نکردند!

داستان دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا