;
تفریح و سرگرمی

قفل کدام صندوق گنج با کلید دزد دریایی مطابقت دارد!؟

آزمون شناسایی کلید صندوق: وب سایت چشمک این بار هم با یک پازل تصویری مهمان شما شده است. این پازل یا آزمون شناسایی کلید صندوق فوق العاده است. شما شاهد تصویر جالبی از چند صندوق گنج و یک دزد دریایی با یک کلید را مشاهده می کنید. این دزد دریایی در صدد پیدا کردن صندوق مناسب یا همان صندوق گنج است. وظیفه شما پیدا کردن صندوقی است که قفل آن با کلید در دست دزد دریایی مطابقت دارد. برای یافتن کلید مناسب در آزمون شناسایی کلید صندوق تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

این تصویر خیره کننده مطمئنا بینایی و صبر شما را آزمایش خواهد کرد. همان طور که اشاره شد برای این کار تنها 5 ثانیه فرصت دارید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی کلید صندوق همراه باشید. کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس آزمون شناسایی کلید صندوق مجله خبری چشمک را نیز انجام دهید.

شاید بپسندید: اشتباه اصلی تصویر اداره و کارمنداش چیه!؟

آزمون شناسایی کلید صندوق

تصاویری شبیه تصویر آزمون شناسایی کلید صندوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون شناسایی کلید صندوق نگاه کنید. رکورد یافتن کلید در این تصویر 5 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در زمان کمتر هم می توانند کلید را در تصویر شناسایی کنند.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

آماده اید! شروع کنید به یافتن کلید صندوق!

شاید بپسندید: چیستان: نام فلزی است که اگر وارونه اش کنید یکی از سبزیجات می شود؟

آزمون شناسایی کلید صندوق

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر طوطی را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر دخترک در ساحل را پیدا کنید!

جواب آزمون شناسایی کلید صندوق

اگر نتوانستیدکلید را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود کلید را بیابید.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه در یک نگاه حروف C را بین G ها پیدا می کنی!

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

 

 

 

.

شاید بپسندید: حکایت پسر باسواد چوپان | حکایت پسری که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

پاسخ آزمون شناسایی کلید صندوق: کلیذ در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ریاضی هستی پاسخ عبارت 45 ÷ 3 x (1 + 5) =؟ را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی کلید صندوق

امیدوارم از آزمون شناسایی کلید صندوق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: در عین اینکه اسم یک پرنده است، اسم یک غذا نیز هست!

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کدومیکی از افراد تصویر یک قاتل است!؟

چیستان: آن چیست که می خورد خون سیاه می رود راه سفید!؟

آیا وسواسی هستید!؟ | در تصویر چی دیدی؟

حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود | خیلی ها موفق نشدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا