;
موفقیت

چگونه بهترین باشیم | با به کارگیری این 4 راز، در هر چیزی بهترین باشید!

چگونه بهترین باشیم: همه ما دوست داریم که پاسخ این پرسش را در هرکاری بدانیم: چگونه بهترین باشیم؟. حداقل من و عده زیادی از شما. دیوید اپستین در این زمینه کتابی با عنوان: « ژن ورزشی: درون علم عملکرد ورزشی فوق العاده» نوشته است. ما در این یادداشت بخش موفقیت در مجموعه زندگی مجله خبری چشمک سعی می‌کنیم با توجه به آنچه که در این کتاب آمده است نکاتی را بیان کنیم که کمک کنند به این پرسش پاسخ دهیم: چگونه بهترین باشیم!؟

شاید بپسندید: پولدار شدن: ۲۰ راه آسان برای رسیدن به پول و ثروت!

چگونه بهترین باشیم

معمولی بودن چیز جالبی نیست. مطمئنم که نظر شما هم همین است. چرا باید یک فرد معمولی باقی بمانیم در صورتی‌ که می‌توانیم کاری کنیم که دنیا از قابلیت‌ها و مهارت‌های ما انگشت به دهان بماند؟! کافی است اراده کنید. واقعا اراده کنید، زمان بگذارید و برای بهترین‌ شدن تمرین کنید.

بیشتر بخوانید: این مرد بی برو برگرد عاشق شما شده | نشانه های عاشق شدن مردان

چگونه بهترین باشیم

تمرین مداوم مساوی است با تجربه‌ی بیشتر و این از شما یک آدم ویژه می‌سازد. شمایی که دیگر یک فرد معمولی نیستید. همین حالا عزم‌تان را جزم کنید! اگر با این مقاله همراه شوید، می‌توانیم با هم کشف کنیم چگونه بهترین باشیم. واقعا چه چیزی جذاب‌تر از حس بهترین بودن است؟! در هر سن‌‌ و‌ سالی که هستید این نوشته را بخوانید و به راهکارهایش عمل کنید.

احتمالا بپسندید: با توجه به این رفتارها، از دیدگاه دیگران فردی اجتماعی به نظر می رسید!

به کسی اجازه ندهید به شما بگوید استعداد ندارید!

به شما می‌گویند که استعداد طبیعی در چیزی ندارید. یا به اندازه کافی باهوش نیستید، سرعت کافی ندارید. در نتیجه شما هم تمایلتان را از دست می‌دهید. اما تحقیقات جدید نشان داده است که بعضی از توانایی‌ها تا هنگامی که در موقعیت خاصی قرار نگیرید خودشان را نشان نمی‌دهند. دیوید می‌گوید: «هنگامی که موقعیت به اندازه کافی سخت شد، انسان‌ها شروع به نغییر می‌کنند و بعضی از توانایی‌های خود را می‌بینند که اصلا فکر نمی‌کردند داشته باشند. این توانایی‌ها تنها وقتی فعال می‌شوند که فرد در نقطه درستی قرار داشته و موقعیت سخت شده باشد.»

فاکتور جدیدی در تحقیقات ورزشی به وجود آمده با عنوان «تمرین پذیری» . بعضی از انسان‌ها شاید دارای استعداد ذاتی نباشند اما به شدت تمرین پذیر هستند. اگر روز اول به چنین انسان‌هایی برخورد کنید احتمالا به آن‌ها خواهید گفت که استعداد ندارند اما بعد از چند هفته شما را متحیر خواهند کرد. چگونه بهترین باشیم: یاد بگیریم استعداد همه چیز نیست.

احتمالا بپسندید: این 9 رفتار نشان می دهد که شما دارای مهارت های اجتماعی بالا هستید!

آنچه که به شما انگیزه می دهد را پیدا کنید!

چه چیز در افراد شگفت انگیز مشترک است؟  میل سیری ناپذیر در بهتر شدن در یک چیز خاص. ما به کار انسان‌های موفق همچون معجزه نگاه می‌کنیم. درست است، شاید اگر به نتایج کارهایشان نگاه کنیم، خواهیم دید که کارهای خارق العاده‌ای انجام داده‌اند. اما یک نقطه اشتراک بین همه آن‌ها وجود دارد. آن‌ها فقط در یک کار خاص به این اندازه موفق شده‌اند.

شاید بپسندید: اگر این ویژگی ها را دارید درونگرا هستید + تفاوت درونگرایی و خجالتی بودن!

بیشتر بخوانید: این عادت های رفتاری، شما را به فردی با کلاس و باشخصیت تبدیل می کند!

چگونه بهترین باشیم

علت موفقیت آن‌ها همین است. آن‌ها چیزی را که شدیدا به آن تمایل دارند، پیدا کرده‌اند. حالا یکبار دیگر از خود بپرسیم: چگونه بهترین باشیم؟ کافی است چیزی را که بیشترین انگیزه را به ما می‌دهد پیدا کنیم. اکنون این سوال پیش می‌آید که از کجا شروع کنیم.

شاید بپسندید: با این کارهای ساده، اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید!

مثل بچه‌ها به دنبال یادگیری باشید!

چه وقتی شما بیشترین چیز را با بیشترین سرعت یاد می‌گیرید؟ بدون هیچ شکی: وقتی بچه بودید. شما بدون هیچ دستور العملی کارهای سختی مثل راه رفتن و حرف زدن را یاد گرفتید. این فرآیند (یادگیری ضمنی) فقط برای بچه‌ها نیست. ما اغلب زمانی برای چرخیدن و اشتباه کردن به خود نمی‌دهیم.زیرا فکر می‌کنیم زمانی برای اشتباه نداریم. وهمین یکی از دلایلی است که ما مثل دورانی بچگی، یاد نمی‌گیریم. و در نهایت زمان را هم از دست می‌دهیم.

چگونه بهترین باشیم: یادبگیریم گاهی باید اشتباه کرد.

بیشتر بخوانید: درمان تنبلی: روش 1 دقیقه ای ژاپنی ها برای تنبلی نکردن!

احتمالاً بپسندید: خانم ها بخوانند: مردها عاشق این ۸ مدل موی زنانه هستند!

فکر کنید!

دیوید از رئیس بخش استعداد گرونینگن خواسته است که همه چیزهای که کودکان موفق انجام می‌دهند در یک کلمه خلاصه کند. آن کلمه چیست؟ او پاسخ داد «تامل». آنها در باره کاری که انجام داده‌اند فکر می‌کنند و از خودشان می‌پرسند که آیا این کار جواب داده است؟

شاید بپسندید: ساعت تحویل سال 1403 | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

بهترین باشیم

«وقتی آن‌ها کاری را انجام می‌دهند چه خوب یا بد، زمانی را برای تامل صرف می‌کنند. از خودشان می‌پرسند: آیا سخت بود؟ آیا خیلی راحت بود؟ موجب بهتر شدن من شد؟ یا نشد؟  این به نظر سهل و آسان می‌رسد، اما من فکر می‌کنم که ما این کار را انجام نمی‌دهیم. ما تمایل شدیدی به راحتی در هر کاری داریم. و به دنبال سنجش کارهایمان نیستیم»

برای آخرین بار هم از خود بپرسیم: چگونه بهترین باشیم؟ تأمل، تأمل، تأمل

 

شاید بپسندید: شگرد ژاپنی ها برای غلبه بر تنبلی و بی حوصلگی!

بیشتر بخوانید: راهکار افزایش تمرکز ذهن : با انجام این کارهای ساده، ذهن متمرکز و دقیق داشته باشید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود:

بیشتر بخوانید: 8 بهترین راههای افزایش آسان اعتماد به نفس!

شاید بپسندید: با تکرار این ۱۵ جمله، زندگیت تغییر می کنه و تبدیل به یک انسان موفق، شاد و ثروتمند میشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا