;
تفریح و سرگرمی

تست هوش شناسایی صاحب گربه: کدومیکی صاحب گربه است؟

تست هوش شناسایی صاحب گربه: توانائی ها و مهارت های مشاهده خود را در معرض آزمایش قرار دهید. شما با کمک تست هوش شناسایی صاحب گربهمی توانید بفهمید که تا چه اندازه دقیق هستید؟ در اصل، فقط کسانی که دارای حس رصد شدید هستند می توانند امیدوار باشند که از این چالش تصویری عبور کنند. این حداقل چیزی است که برای موفقیت لازم است.

تست هوش شناسایی صاحب گربه شامل یک معمای تصویری است که در آن باید از هوش و منطق خود برای شناسایی صاحب گربه استفاده کنید. بسیاری از کارآموزان با وجود چندین بار تلاش، پاسخ صحیح را بدست نیاوردند. اگر می خواهید یکی از کسانی باشید که موفق شدند، تمرکز کنید و چشمان خود را باز نگه دارید! در غیر این صورت نمی توانید صاحب گربه را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش شناسایی صاحب گربه همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه تونستی اعداد 5 را تو 6 ثانیه پیدا کنی، حتما بخاطر دقت بالا برا خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

تست هوش شناسایی صاحب گربه

ما تلاش می کنیم که هر روز به شما کمک کنیم تا هر چه بیشتر توانائی ها و مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید. به همین دلیل است که ما این اختیار را داریم که انواع مختلفی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم. برخی از آنها دشوارتر از بقیه هستند، همانطور که در مورد این پازل تصویری وجود دارد. در این یکی، شما باید به تصویر یک گربه که توسط سه دختر احاطه شده است نگاه کنید. گربه برای یکی از سه خانم تصویر  است.

کاری که در تست هوش شناسایی صاحب گربه، باید انجام دهید این است که صاحب گربه را در میان این سه خانم شناسایی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. اگر توانستید در کمتر از 5 ثانیه پاسخ درست را بدهید، این بدان معنی است که شما دارای مهرات های بالا هستیذ و نیاز چندانی به انجام تمرین تصویری برای رشد مهارت های خود ندارید. با هم تصویر را مرور می کنیم. فرصت شما شروع شد.

بیشتر بخوانید:چی تو زندگی عصبانیت می کنه!؟ اگه میخای جوابش رو بفهمی یکی از حیوانات تصویر را انتخاب کن!

تست هوش شناسایی صاحب گربه

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب‌المثل یک خشت هم بزار در دیگ !

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: در نگاه اول به این درخت، چی کم داره چی زیاد داره!؟| پاسخت خیلی چیزا درباره ات رو میکنه!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

پاسخ تست هوش شناسایی صاحب گربه

اگر چه از خودتان پیشی گرفتید، آیا 5 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ مناسب کافی نبود؟ اشکالی ندارد شانس خود را دوباره امتحان کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان کشاورز و خر بیچاره از سری داستان های پندآموز ادبیات فارسی!

.

 

 

 

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه با جابجایی 1 چوب کبریت بتونی معادله 8+5-6=4 رو درست کنی، یه نابغه تمام عیاری!

.

 

 

 

.

شاید بپسندید: یه دونه از این برگ های فانتزی رو انتخاب کن و بعد تفسیرش رو بخون! نکات جالبی را برات رو می کنه!

پاسخ تست هوش شناسایی صاحب گربه: اگر در نهایت نتوانستید صاحب بچه گربه را پیدا کنید یا در پاسخ خود تردید داشتید، جای نگرانی نیست. ما راه حل این معمای تصویری را به شما می دهیم تا دیگر نگران آن نباشید. همچنین به شما می گوید که چه جزئیاتی را از دست داده اید که مانع از قبولی شما در این آزمون شده است.

به تی شرت خانم اول از سمت راست دقت کنید. عکس یک گربه روی آن است که تفاوت فاحش با گربه تصویر ما دارد. زن اول از سمت چپ نیز یک پارگی در آستین خود دارد که برخی از افراد معتقدند بدلیل چنگ زدن گربه است و این گربه به همین دلیل از آن اوست. اما این یک دلیل منطقی نیست. ممکن است هنگام بغل کردن گربه، چون حیوان با او آشنایی نداشته به او چنگ زده و سبب پاره شدن پیراهنش شده است.

 اگر دقت کنید زن وسط یک خالکوبی گربه دارد. این خالکوبی تا اندازه ای شبیه گربه تصویر است. گربه ای که در میان گلهاست و احتمالاً مرده است. احتمالاً این گربه بچه همان گربه خاکوبی شده است. اگر دقت کنید، گربه کاملاً با زن آشنایی دارد و از طرف دیگر زن هم متعجب شده است که افراد چقدر راحت می توانند دروغ بگویند.شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که باحذف کردن حرف اولش روی آب شناورمی شود…!؟

تست شناسایی صاحب گربه

امیدوارم از تست هوش شناسایی صاحب گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان:آن چيست كه بسيارش كم است و آن چيست كه كمش بسيار است؟

 

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

داستان ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

چشات عقابی باشه، چهار تا شیر که دارن گاو میش ها را دید می زنند می بینی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:این جوون خوشتیپ قصد داره به یکی پیشنهاد ازدواج بده، اما کدومیکی از این سه زن مجرده!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این خانم خوشکلا به نسبت دیگری پولدارتره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد بیمار روی تخت هست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یه پر را انتخاب کن تا مهارت های اجتماعی ات رو کشف کنی و قدرت تعامل خودت را بشناسی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

یکی از زندانی ها برای فرار از زندان داره برنامه ریزی می کنه، به نظرتون کدومیکی هست!؟

3 تا اختلاف تصویر دخترک کوچولو را پیدا کن! | اگه تو 10 ثانیه 5 تا اختلاف پیدا کنی چشای عقاب داری!

داستان ضرب المثل علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

خود را آرام می بینی یا عصبانی!؟ | یکی از این قورباغه های بامزه را انتخاب کن تا از نتیجه شگفت زده شی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. نمیشه خانم سمت چپ هست چون گربه لباسش رو پاره کرده بعد ما باید از کجا بدونیم که گربه خانمه مرده و بعدش اونم بچه اونه من اعتراض دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا