;
تفریح و سرگرمی

یکی از زندانی ها برای فرار از زندان داره برنامه ریزی می کنه، به نظرتون کدومیکی هست!؟

تست هوش شناخت زندانی مشکوک: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار تست هوش شناخت زندانی مشکوک از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

پس از انتشار تست هوش شناخت زندانی مشکوک در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و تست هوش شناخت زندانی مشکوک همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه زندانی مشکوکی که قصد فرار از زندان دارد را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: 3 تا اختلاف تصویر دخترک کوچولو را پیدا کن! | اگه تو 10 ثانیه 5 تا اختلاف پیدا کنی چشای عقاب داری!

تست هوش شناخت زندانی مشکوک

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی تست هوش شناخت زندانی مشکوک، به دلیل زمان محدود 4 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد.. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر تست هوش شناخت زندانی مشکوک، شما با تصویری از یک زندان و سه زندانی و یک پلیس روبرو هستید. یکی از زندانیان در حال مطالعه است و دیگری تصمیم دارد سالروز تولدش را در زندان، گرامی بدارد. زندانی دیگر هم مرموزانه دیگر زندانیان و زندانبان را زیر نظر دارد.سوال اینجاست: کدامیک از زندانیان تصویر مشکوک است و قصد فرار از زندان را دارد؟ شما 4 ثانیه فرصت دارید تا او را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

تست هوش شناخت زندانی مشکوک

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب‌المثل یک خشت هم بزار در دیگ !

.

.

.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

.

.

شاید بپسندید: یه دونه از این برگ های فانتزی رو انتخاب کن و بعد تفسیرش رو بخون! نکات جالبی را برات رو می کنه!

پاسخ تست هوش شناخت زندانی مشکوک

زمان 4 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم. 5 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

احتمالاً بپسندید: داستان کشاورز و خر بیچاره از سری داستان های پندآموز ادبیات فارسی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه با جابجایی 1 چوب کبریت بتونی معادله 8+5-6=4 رو درست کنی، یه نابغه تمام عیاری!

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که باحذف کردن حرف اولش روی آب شناورمی شود…!؟

پاسخ تست هوش شناخت زندانی مشکوک: به تصویر دقیق تر نگاه کنید. زندانی با همدستی زندانبان توانسته است درون کیک ، یک سوهان آهن بر را وارد سلول کند. احتمالاً این فرد به زودی از زندان فرار کند. او اصلاً هم مشکوک به نظر نمی رسد و تلاش دارد به صورت نرمال محموله غیرمجاز خود را دریافت کند. اما یک نکته مهم! این مرد دو هم سلولی دارد و نمی تواند دور از چشم آنها میله ها را ببرد. پس معقولانه و منطقی این است که هر سه در حال برنامه ریزی هستند. آن دو منتظرند که ابزار کار بدستشان برسد و مشغول شوند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: خود را آرام می بینی یا عصبانی!؟ | یکی از این قورباغه های بامزه را انتخاب کن تا از نتیجه شگفت زده شی!

تست شناخت زندانی مشکوک

امیدوارم از تست هوش شناخت زندانی مشکوک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان:آن چيست كه بسيارش كم است و آن چيست كه كمش بسيار است؟

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کدوم راننده باعث و بانی تصادف رانندگی بوده!؟ | مرد جوون یا زن جوون!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

جالب خواهد بود: سعی کنید برای اثبات دقت و تمرکزتون تو 10 ثانیه اختلافات تصویر اژدها رو پیداشون کنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این خانم خوشکلا به نسبت دیگری پولدارتره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد بیمار روی تخت هست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:  چیستان: آن چیست که متعلق به شماست، اما افراد دیگر هم از آن استفاده می كنند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یه پر را انتخاب کن تا مهارت های اجتماعی ات رو کشف کنی و قدرت تعامل خودت را بشناسی!

شاید برایتان جالب باشد

فقط باهوشا میتونن بگن که کدومیکی از این عروس خانم های عصبانی، عروس اقای داماده!؟

چیستان: چه چیزی آنقدر شکننده است که گفتن نامش هم آن را می شکند؟

فقط 15 درصد افراد میتونن تو 10 ثانیه عددمناسب رو به چای علامت سوال پیدا کنند!

تمرکزت خوب باشه، تو 7 ثانیه 3 اختلاف دو تصویر راستی و چپی از عروس و دوماد را پیدا میکنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

دکمه بازگشت به بالا