;
تفریح و سرگرمی

یکی از مسیرها را یرای پیاده روی انتخاب کن تا بفهمی بزرگترین ترست تو زندگی چیه!؟

تست شخصیت متکی به نوع مسیر: تست های شخصیت یک راه مفید برای شناخت بهتر و درک ویژگی ها، ترس ها و محدودیت های خود است. آنها برای کمک به تعیین ویژگی هایی مانند تیپ شخصیتی، توانایی ها و توانایی برقراری ارتباط استفاده می شوند.

در تست شخصیت متکی به نوع مسیر، زمانی را به تفکر اختصاص دهید و از بین 5 مسیر ارائه شده، مسیری را که برای شما جالب ترین به نظر می رسد انتخاب کنید. هر مسیر تست شخصیت متکی به نوع مسیر داستان خاص خود را دارد و به گونه ای طراحی شده است که آنچه شما را در زندگی شما بیشتر می ترساند برجسته کند. این تمرین به شما امکان می دهد شخصیت، ترس ها و محدودیت های خود را بهتر درک کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به نوع مسیر همراه شوید.

شاید بپسندید: این تصویر از قرن هیجدهم است، آیا می توانید در آن اشیایی را پیدا کنید که با دوره تاریخی مطابقت ندارد!؟

تست شخصیت متکی به نوع مسیر

شما یاد خواهید گرفت که تعیین کنید چه چیزی برای شما مهم است، چیزها را از زاویه دیگری ببینید و برای موقعیت های دشوار راه حل پیدا کنید.

این آزمون همچنین دیدگاه‌هایی را در مورد رفتارها یا موقعیت‌هایی ارائه می‌دهد که مطابق با شما نیستند. شما یاد خواهید گرفت که چیزهایی را که نمی توانید تغییر دهید تشخیص دهید و بپذیرید، و همچنین مواردی را که می توانید شناسایی کنید و برای بهبود آنها اقدام کنید.

شاید بپسندید: یکی تو فروشگاه سرقت انجام داده، به نظر شما کدومیکی از این 3 زن سارق هست!؟

تست شخصیت متکی به نوع مسیر

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب‌المثل یک خشت هم بزار در دیگ !

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا خانم، اتومبیلی که زیرپاشه سرقتی هست!؟ |پیرزنه یا زن جوان!؟

تفاسیر مربوط به تست شخصیت متکی به نوع مسیر

اکنون که مسیر مورد نظر خود را انتخاب کردید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. اطمینان داریم از نتایج شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که در رادیو و دریا مشترک و هردو آن را دارند؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

 

 

 

 

شاید بپسندید:معمای منطقی ریاضی: باهوشا می تونن این تست هوش ریاضی را در 20 ثانیه حل کنند!

تست متکی به نوع مسیر

مسیر 1 – خجالتی

افرادی که مسیر 1 را انتخاب می کنند عموماً افرادی خجالتی و محجوب هستند. آنها ترجیح می دهند در پس زمینه بمانند و از موقعیت هایی که در آن احساس ناراحتی می کنند اجتناب کنند. این افراد همچنین بسیار حساس هستند و می توانند به راحتی با نقدهای منفی آسیب ببینند. ترس از ناشناخته در افرادی که این نماد را انتخاب کرده اند بسیار قوی است که می تواند آنها را از امتحان چیزهای جدید و ریسک کردن باز دارد.

احتمالاً بپسندید: چیستان: شما می توانید مرا در زمین، زحل و زهره پیدا کنید اما در مریخ نه! من چیستم!؟

مسیر 2 – شهودی ها

افرادی که مسیر 2 را انتخاب می کنند اغلب بسیار شهودی هستند و ذهنی باز دارند. این افراد بسیار خلاق هستند و تخیل بالایی از خود نشان می دهند. آنها توسط کشف هدایت می شوند و کنجکاوی آنها را به کشف ایده های جدید و جستجوی دانش بیشتر سوق می دهد. ترس از نادانی بزرگترین ترس این افراد است، زیرا آنها را از رسیدن به اهدافشان باز می دارد.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما می خواهد از فروشگاه لباس چیزی را سرقت کند، کی دزده و میخاد چی بدزده!؟

مسیر 3 – بی نظم

افرادی که مسیر 3 را انتخاب می کنند معمولاً افرادی بی نظم هستند. آنها خیلی منظم نیستند و ترجیح می دهند زندگی آزادتر و بدون محدودیت های زیادی داشته باشند. این افراد بسیار خودجوش هستند و دوست دارند هر روز را طوری زندگی کنند که انگار آخرین روزشان است. ترس از عدم کنترل در این دسته از افراد بسیار شدید است، زیرا آنها را از زندگی کامل باز می دارد.

شاید بپسندید: یه دونه از این برگ های فانتزی رو انتخاب کن و بعد تفسیرش رو بخون! نکات جالبی را برات رو می کنه!

مسیر 4 – شیرینی ها

افرادی که مسیر 4 را انتخاب می کنند عموما مهربان و همدل هستند. این افراد تمایل زیادی به همدلی با دیگران دارند، زیرا به راحتی احساس دیگران را درک می کنند. آنها از کمک به دیگران و دادن آنچه به دیگران نیاز دارند لذت می برند. ترس از طرد شدن در این افراد بسیار شدید است، زیرا می ترسند دیگران از آنها قدردانی نکنند یا نپذیرند.

احتمالا بپسندید: خود را آرام می بینی یا عصبانی!؟ | یکی از این قورباغه های بامزه را انتخاب کن تا از نتیجه شگفت زده شی!

مسیر 5 – پررنگ

افرادی که مسیر 5 را انتخاب می کنند معمولا جسور و شجاع هستند. این افراد جرات ریسک کردن برای رسیدن به اهداف خود را دارند و اجازه نمی دهند ترس آنها را از تلاش برای چیزهای جدید باز دارد. آنها اعتماد به نفس بالایی از خود نشان می دهند که به آنها اجازه می دهد بر انواع موانع غلبه کنند. ترس از شکست اما بزرگترین ترس این دسته از افراد است، زیرا می ترسند تمام تلاششان بیهوده باشد.

احتمالاً بپسندید: سه تا هندونه رو طوری انتخاب کن که جمع شون 30 بشه!؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نوع مسیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

داستان خر آوازخوان و شتر رقاص!

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

داستان ضرب المثل شتر دیدی ندیدی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی شکلک خندانی که با بقیه متفاوته پیدا کنی حتماً برا خودت اسپند دود کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: برداشتت از دیگران در برخورد اول همیشه درسته!؟|چیزی که اول می بینی مسئله رو روشن می کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیک از این خانم خوشکلا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:  کدومیکی احتمال زنده موندنش بیشتره؟|مرد زنده به گور شده یا مردی که کوسه بهش حمله کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

شاید برایتان جالب باشد

وقتی عصبانی میشی، چیکار می کنی، از کنترل خارج میشی یا …..!؟| یه منظره رو انتخاب کن تا بهت بگم!

3 تا اختلاف بین دو تصویر عقاب هست که هر کسی نمی تونه در 9 ثانیه اونا را پیدا کنه! | شما چطور!؟

باهوشا بگن: زن خدمتکار، انگشتر صاحبخونه را دزدیده یا اون رو از پسر صاحبخونه گرفته!؟

چیستان جالب: یک واژه بگوید که همه حروف در آن باشد!؟

احتمالاً بپسندید: چیستان: سریع بگو، کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسنش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا