;
آشپزی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی، با مواد بسیار کم به صورت آسان و سریع !

طرز تهیه بستنی توت فرنگی: توت فرنگی با طعم رسیده و بوی شیرین خود روی پیشخوان منتظر شماست. بدون اینکه آنها را بیش از حد منتظر بگذارید، وقت آن است که در حالی که گرما افزایش پیدا کرده است، خنکی شیرینی را به خانواده و اطرافیان خود هدیه دهید. پس بیایید از توت فرنگی هایی خوشرنگ و خوشمزه، یک بستنی بسار عالی، خوشرنگ و خوشمزه تهیه کنیم. با بخش آشپزی مجله خبری چشمک و طرز تهیه بستنی توت فرنگی همراه شوید.

ما اطمینان داریم که شما حتی حدس نخواهید زد که درست کردن بستنی در خانه به این راحتی باشد. شما می توانید تنها با 5 ماده و یک کاسه بزرگ بستنی درست کنید و با افتخار بستنی خانگی خود را برای خانواده، همسر و دوستان خود سرو کنید. به طرز تهیه بستنی توت فرنگی ما توجه کنید که حتما آن را خواهید پسندید.

شاید بپسندید: طرز تهیه کلوچه بدون لبنیات به شیوه آسان در زمان بسیار کم!

مواد لازم برای طرز تهیه بستنی توت فرنگی

  • 500 گرم توت فرنگی
  • 100 گرم خامه سرد
  • یک فنجان شکر
  • ¼ عدد لیمو که آب ان برای بستنی به صورت کامل گرفته شود.
  • 2 قاشق سوپخوری ماست

شاید بپسندید: دستور العمل تهیه بستنی ساده برای همه علاقمندان به بستنی کلاسیک!

طرز تهیه بستنی توت فرنگی

نکته طرز تهیه بستنی

اگر بستنی خود را از فریزر بیرون بیاورید و هر ساعت یک بار مخلوط کنید و این کار را 4 تا 5 بار انجام دهید، مطمئن خواهید شد که سریعتر و یکنواختتر یخ می زند.

خوشمزه است: دستور العمل کاپ کیک کاکائویی به شیوه ای آسان در خانه!

طرز تهیه بستنی توت فرنگی چگونه است؟

توت فرنگی ها را در فریزر فریز کنید. پس از جدا کردن قسمت های سبز توت فرنگی و شستن آن، شکر را به آن اضافه کرده و از مخلوط کن رد کنید.

شاید بپسندید: طرز تهیه کیک ساده کاکائویی در 10 دقیقه به شیوه ای ساده در منزل!

1

طرز تهیه بستنی توت فرنگی

سپس ماست و آبلیمو را اضافه کنید.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی

در آخر خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه سفت شود. برای قوام بیشتر این بستنی و افزایش طعم می توانید در این مرحله نصف قاشق چای خوری پودر ثعلب اضافه کنید.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی

آن را به ظرفی که در فریزر قرار می دهید منتقل کنید. هر از چند گاهی به مدت 3 ساعت آن را بیرون بیاورید و آن را هم بزنید و دوباره در فریزر قرار دهید. بعد از یک روز می توانید آن را مصرف کنید.

شما همواره می توانید دستور تهیه انواع غذاها، دسرها، سوپ ها و … را در بخش آشپزی وب سایت چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمند به امتحان غذاهای کشورهای دیگر هستند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط

دستور العمل تهیه کتلت خانگی، خوشمزه و چشم نواز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا