;
خانواده و زناشوییزندگی

خواسته های مرد از زن: مردان در مورد این ۲۰ نیاز خود به همسرشان چیزی نمی گویند!

خواسته های مرد از زن:  همانطور که می دانید مردان و زنان از لحاظ ویژگی های شخصیتی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. آن ها معمولا نیاز های متفاوتی دارند و شاید در بعضی از جنبه ها هم به یکدیگر شباهت داشته باشند. مردان مانند زنان همه چیز را به زبان نمی آورند و احتمالا خواسته های پنهانی دارند که در این قسمت از خانواده و زناشویی چشمک آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: از روی تنهایی وارد رابطه شدیم یا عشق + سه سوالی که این مساله را مشخص می کنه!

۱.او خواهان احترام است

آقایان در زندگی از خانم ها انتظار دارند که به آنها احترام بگذارند. مهمترین خواسته یک مرد از زن زندگی اش احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات او است.

شاید بپسندید: جهاز داماد: داماد جهیزیه چی باید بیاره؟

۲.او در مورد نظرات دوستانش نگران است

خواسته های مرد از زن، مردان معمولا فشار های روانی زیادی را تحمل می کنند و به روی خودشان نمی آورند. او معمولا زمانی که در جمع دوستان مردش قرار می گیرد، کمی استرس دارد و از نظرات رک و صریح آن ها می ترسد.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز خانم ها: نشانه هایی که نشان می دهد یک زن به شما علاقه دارد!

خواسته های مرد از زن

۳.روش ابراز علاقه اش متفاوت است

شما دوست دارید با تعریف و تمجید و جملات عاشقانه عشق خود را ابراز کنید اما این تنها راه ابراز عشق نیست. مردان معمولا در ابراز علاقه کلامی خیلی راحت نیستند و معمولا علاقه خود را به روش دیگری ابراز می کنند. شاید شما حرف های عاشقانه و آغوش بخواهید اما او عشقش را با خریدن یک شام خوشمزه به شما ابراز کند.

احتمالاً بپسندید: عادت های مثبت زندگی: ۹ عادت جالبی که زندگی شما را زیر و رو می کند!

۴.گاهی نگران حرف زدن شماست

زمانی که در مورد او با دوستان تان حرف می زنید، حس عجیبی پیدا می کند. خانم ها به راحتی می توانند در جمع دوستان شان هر صحبتی را داشته باشند و در مورد آن فکر قبلی ندارند.

خواسته های مرد از زن، در واقع از قضاوت شدن توسط دوستان شان نمی ترسند اما مردان این گونه نیستند. زمانی که شما راجع به او با دوستان تان حرف می زنید یا از رفتار او جلوی دوستان تان انتقاد می کنید، ضربه بدی به او وارد خواهید کرد.

شاید بپسندید: مادر مهربان و دانا کودک عصبانی و پرخاشگر خود را با این روش آرام می کند!

۵.او عاشق تحسین شدن است

مردها عاشق تحسین شدن هستند، اما به یک شرط، این تعریف و تمجید باید واقعی باشد. اگر می خواهید او را مورد تعریف و تمجید قرار دهید در مورد چیزهایی باشد که حقیقت دارند.

برایتان جالب خواهد بود: شریک زندگی تان را مقدم بر والدین و فرزندان تان بدانید + ۱۲ دلیل منطقی!

خواسته های مرد از زن

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

۶.او همیشه آماده انجام کارهای شجاعانه نیست

گاهی اوقات جهان به جای ترسناکی تبدیل می شود. مردان هم تحت تاثیر این ترس ها قرار می گیرند و نمی توانند همیشه مانند یک شوالیه شجاع باشند. پس گاهی توقعات زیادی از آن ها نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: خواستگار خوب: چطور تشخیص بدم که خواستگارم خوبه یا بد؟

۷.رقابت برای مردان اهمیت زیادی دارد

احتمالا برای کمک به مردان تان تصمیم گرفتید کار های ساده ای مثل عوض کردن لامپ را خودتان انجام دهید اما او اصرار دارد که دست نزنید تا خودش برسد. مردان نمی خواهند ضعیف به نظر برسند و روحیه رقابتی شان را کنار بگذارند. انجام این کار ها به آن ها اعتماد بنفس می دهد و به همین دلیل دوست دارند خودشان حلال مشکلات باشند.

بیشتر بخوانید: این ۶ رفتار همسرت رو هرگز تحمل نکن!

۸.با تفریحات تنهایی مشکلی ندارند

خواسته های مرد از زن، مردان اغلب علاقه دارند به تنهایی به سینما، کنسرت یا مهمانی بروند و برعکس خانم ها هیچ مشکلی با تنهایی ندارند اما خانم ها برعکس انجام کار های تفریحی را بیشتر جمعی می پسندند.

احتمالاً بپسندید: چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم + ۹ روش موثر

۹.او از همراهی همسرش لذت می برد

مردان دوست دارند که همسرشان همیشه آنها را در کارهایی که از آنها لذت می برد، مانند دیدن مسابقه فوتبال، تماشای برنامه تلویزیونی، گردش و مسافرت و… همراهی کنند. پس برای همراهی با او زمان بگذارید، حتی اگر گاهی کاری که می کنید زیاد باب میلتان نباشد.

شاید بپسندید: بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

۱۰.خوش گذرانی برای مردان فقط هم صحبتی نیست

خواسته های مرد از زن، شاید مردان چند روز پشت سر هم با دوستان شان وقت بگذرانند اما خیلی با هم حرف نزنند. مردان روش متفاوتی برای برقراری ارتباط نسبت به خانم ها دارند. آن ها با دوستان شان بازی فوتبال می بینند، بدون این که یک کلمه به زبان بیاورند.

شاید بپسندید: مردا و زنای شکم بزرگ: اگه شکم بزرگی داری، این بیماری تهدیدت میکنه!

خواسته های مرد از زن

شاید بپسندید: کودک و دیدن برخی صحنه ها: این ۶ صحنه نامناسب را هرگز نباید کودک تان ببیند!

۱۱.مردان هم به اکسسوری های شان اهمیت می دهند

مردان هم به اندازه خانم ها به اکسسوری ها و زیورالات مردانه علاقه دارند و سلامت این لوازم شان برایشان بسیار پر اهمیت است. به همین دلیل شما نیز باید مراقب لوازم آن ها باشید.

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

۱۲.او از صدای بلند بدش می آید

مردها صدای خوشایند همسرشان را تحسین می کنند و از یک صدای مهربان و خوشایند لذت می برند، پس با کمی تلاش تن صدایتان را تنظیم کرده و با آرامش و مهربانی صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

۱۳.برای مردان ظاهر همه چیز نیست

خواسته های مرد از زن، بر خلاف این که اکثر برنامه های تلویزیونی اینگونه یاد داده اند که مردان فقط به دنبال ظاهر هستند اما این موضوع صد در صدی نیست. ظاهر فیزیکی نقش مهمی برای شان دارد اما همه ماجرا نیست و فقط جزء فاکتور های مهم است.

۱۴.او عاشق استقلال است

مردها عاشق استقلال خود هستند، پس فراموش نکنید که زمانی را به همسرتان بدهید تا با دوستانش و کسانی که دوست دارد وقت بگذراند یا حتی تنها باشد.

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

۱۵.او دوست دارد که مشوقش باشید

آقایان به تشویق شدن علاقه و نیاز دارند و دوست دارند که همسرشان طرف آنها را گیرد و مشوق آنها باشد. اگر می خواهید آنها همیشه طرف شما را گیرند و در کنارتان باشند، او را تشویق کنید.

۱۶.او هم به اندازه شما نگران می شود

خواسته های مرد از زن، مردان اکثر اوقات اعتماد بنفس خود را حفظ می کنند، حتی وقتی به یک مصاحبه شغلی یا جلسه مهم می روند اما آن ها هم به اندازه شما استرس می گیرند اما فقط واکنش متفاوت دارند و بیشتر روی خودشان مسلط هستند.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

خواسته های مرد از زن

۱۷.به حرفهای دوستانش عادت دارد

دادن لقب های منفی به دوستان شان علامت محبتشان به آن هاست. خانم ها معمولا هرگز دوستان صمیمی خود را با القاب بد و منفی صدا نمی کنند اما مردان هنگامی که می خواهند محبت و صمیمیت شان را به دوستان شان نشان دهند، اغلب از القاب منفی استفاده می کنند.

۱۸.او تمایل دارد بدون آرایش شما را ببیند

خواسته های مرد از زن، او از این که شما به خودتان اهمیت می دهید، به شدت استقبال می کند اما دوست دارد که اغلب شما را بدون آرایش و میکاپ ببیند. پس بهتر است این مورد را فراموش نکنید و در آرایش زیاده روی نکنید.

۱۹.کمک خواستن برای مردان شبیه به گناه کبیره است

خواسته های مرد از زن، همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم مردان روحیه رقابتی دارند و دوست دارند همیشه خودشان قهرمان ماجرا باشند بنابراین تا جایی که بتوانند از کمک خواستن از دیگران طفره می روند.

۲۰.او دوست ندارد هر کادویی بگیرد

خواسته های مرد از زن، بسیاری از خانم ها فکر می کنند که مردان به خاطر علاقه شان به برق و تکنولوژی تمایل دارند کادوی تولدشان هم برقی باشد اما در واقع این چنین نیست. در خریدن کادو برای او باید تلاش کنید تا بفهمید او به چه چیزی علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: عشق مردان مغرور: ۱۰ نشانه عاشق شدن مردان مغرور!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا