;
تفریح و سرگرمی

به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

تست قدرت بینایی با خرگوش: یک شکارچی بزرگ به دنبال طعمه خود می گردد، اما طعمه ها که دو خرگوش بزرگ است، از چنگال او گریزان و از چشم دید او پنهان شده است. تنها یک چشم آموزش دیده آنها را در تست قدرت بینایی با خرگوش مجله خبری چشمک می بیند. آیا می توانید دو خرگوش را که در این حفاظتگاه پنهان شده اند را کشف کنید؟

همه چیز در جزئیات است. شما فقط باید دو خرگوش را پیدا کنید که به روشی استادانه پنهان شده اند که به این راحتی دیده نمی شوند، پس تمام توجه خود را معطوف کنید. می گویند بهترین شکارچی دلتنگ کبوترها می شود، اما این شکارچی تازه کار نیست و فقط به دنبال فرصتی می گردد تا طعمه خود را پیدا کند. حالا اگر بتوانید در این چالش تصویری یا تست قدرت بینایی با خرگوش به او کمک کنید، او از شما سپاسگزار خواهد بود. برای پیدا کردن این خرگوش ها فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: اگه ویژگی اصلی شخصیتی ات رو نمی دونی، یکی از نمادهای خورشید را انتخاب کن!

تست قدرت بینایی با خرگوش

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

این چالش تصویری مهارت های شناختی شما را به حداکثر می رساند. برای حل تست قدرت بینایی با خرگوش، باید حواس پنج گانه خود را آماده کنید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. شکارچی ما بی وقفه به دنبال طعمه خود است، اما آنها خود را از چنگال شکارچی به خوبی پنهان کرده اند.

فراموش نکنید که این تصاویر به ما کمک می‌کنند در هر جنبه ای پیشرفت کنیم. علاوه بر این، این تست ها ما را از نظر ذهنی قوی و سریع می‌کنند تا محرک‌های خاصی را روز به روز جذب کنیم. اگر در این چالش ها تجربه داشته باشید، می دانید که چالشی که امروز با آن روبرو هستید، یکی از پیچیده ترین چالش هاست. لذا با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با خرگوش همراه باشید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی ملانصرالدین و دزد کفش!

تست قدرت بینایی با خرگوش

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:داستان آهو در طویله خران | همنشینی با احمق از جهنم بدتر است!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان ابن سیرین و زن هوس باز

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش

اگر نتوانستید تست قدرت بینایی با خرگوش را حل کنید، مشکلی نیست. شما بخشی از گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که در این چالش به موفقیت رسیدند. اما نگران نباشید. از شما دعوت می کنیم راه حل این چالش باورنکردنی ویروسی را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

تست قدرت بینایی با خرگوش

برایتان جالب خواهد بود: زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش: در این تصویر علامتگذاری شده اند. باید بدانید که معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش

امیدوارم از تست قدرت بینایی با خرگوش متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: قدرت دید خود را با پیدا کردن عدد 2 ارزیابی کنید!

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت دختر شوهر کش پادشاه چین که توسط درویش درمان شد | بخش اول

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش: کدومیکیی کیف دستی این زن رو دزدیده!؟

داستان مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز: داستان دختر حقه بازی که مرد جوجه فروش را برهنه کرد!

چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا