;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: گربه مال کی هست!؟

آزمون شناخت صاحب گربه: توانائی ها و مهارت های مشاهده خود را در معرض آزمایش قرار دهید. شما با کمک آزمون شناخت صاحب گربه می توانید بفهمید که تا چه اندازه دقیق هستید؟ در اصل، فقط کسانی که دارای حس رصد شدید هستند می توانند امیدوار باشند که از این چالش تصویری عبور کنند. این حداقل چیزی است که برای موفقیت لازم است.

همانطور که می بینید آزمون شناخت صاحب گربه شامل یک معمای تصویری است که در آن باید از هوش و منطق خود برای شناسایی صاحب گربه استفاده کنید. بسیاری از کارآموزان با وجود چندین بار تلاش، پاسخ صحیح را بدست نیاوردند. اگر می خواهید یکی از کسانی باشید که موفق شدند، تمرکز کنید و چشمان خود را باز نگه دارید! در غیر این صورت نمی توانید صاحب گربه را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت صاحب گربه همراه شوید.

شاید بپسندید:یک پر جغد را انتخاب کنید تا ویژگی های پنهان شخصیتی خود را بفهمید!

آزمون شناخت صاحب گربه

ما تلاش می کنیم که هر روز به شما کمک کنیم تا هر چه بیشتر توانائی ها و مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید. به همین دلیل است که ما این اختیار را داریم که انواع مختلفی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم. برخی از آنها دشوارتر از بقیه هستند، همانطور که در مورد این پازل تصویری وجود دارد. در این یکی، شما باید به تصویر یک گربه که توسط سه دختر احاطه شده است نگاه کنید. گربه برای یکی از سه دختر بچه است.

کاری که در آزمون شناخت صاحب گربه، باید انجام دهید این است که صاحب گربه را در میان این سه دختر بچه شناسایی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. اگر توانستید در کمتر از 5 ثانیه پاسخ درست را بدهید، این بدان معنی است که شما دارای مهرات های بالا هستیذ و نیاز چندانی به انجام تمرین تصویری برای رشد مهارت های خود ندارید. با هم تصویر را مرور می کنیم. فرصت شما شروع شد.

شاید بپسندید: حاصل عبارت ریاضی رو در 10 ثانیه پیدا کن و اثبات کن نابغه ریاضی هستی!

آزمون شناخت صاحب گربه

شاید بپسندید:تست قدرت دید: سه تا گربه با بقیه فرق داره، اون ها را پیدا کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 8 برسید!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

پاسخ آزمون شناخت صاحب گربه

اگر چه از خودتان پیشی گرفتید، آیا 5 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ مناسب کافی نبود؟ اشکالی ندارد شانس خود را دوباره امتحان کنید.به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: شکارچی کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی: کدام ماریو با بقیه فرق داره!؟

پاسخ آزمون شناخت صاحب گربه: اگر در نهایت نتوانستید صاحب بچه گربه را پیدا کنید یا در پاسخ خود تردید داشتید، جای نگرانی نیست. ما راه حل این معمای تصویری را به شما می دهیم تا دیگر نگران آن نباشید. همچنین به شما می گوید که چه جزئیاتی را از دست داده اید که مانع از قبولی شما در این آزمون شده است. در این آزمون، باید به دست های دختران توجه ویژه ای می کردید. خواهید دید که یکی از آنها زخم کوچکی از خراش پنجه های یک گربه روی دستش دارد. بنابراین، او احتمالا صاحب گربه است.

شاید بپسندید:اگه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

جواب آزمون شناخت صاحب گربه

امیدوارم از آزمون شناخت صاحب گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم پدر یا مادر بی فکر و بی مسئولیت هست!؟

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: متر اندازه گیری را در مزرعه خرگوش ها پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دزد را بین هنرمندان سیرک پیدا کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت جالب و خواندنی اگر برای من آب نداره برای تو که نون داره!

 با دلیل بگو که نامزد این آقای خوش تیپ کدومیکی از این خان خوشکلاست!؟

حکایت چیزی که عوض داره گله نداره | داستان ملا نصرالدین و پای زن همسایه!

آزمون ریاضی: حاصل عبارت زیر چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا