;
خانواده و زناشوییزندگی

عشق مردان مغرور: ۱۰ نشانه عاشق شدن مردان مغرور!

نشانه عاشق شدن مردان مغرور: مردان مغرور در عاشق شدن سبک ویژه ای دارند که باید آن ها را شناسایی کنید. گرچه درک مردان عاشق کمی سخت است ولی مشخصه های رفتاری زیادی وجود دارد که به طور ناخود آگاه می تواند عاشق بودن افراد مغرور را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: جذب عشق شوهر: ترفندهای ساده ولی موثر برای جذب عشق و محبت همسر

حرکات مرد عاشق مغرور

۱.مردان مغرور در کنار شما احساس شادی و نشاط می کنند ، دائماً لبخند می زنند و می خندند.

۲.مردان مغرور عاشق حتی اگر وقتی هم نداشته باشد به خاطر مشغله کاری ، ولی روزهای تعطیل برای شما وقت می گذرانند.

۳.چشمان مرد عاشق کاملاً نشان دهنده هیجان او و توجه  او به شماست .وقتی مردمک چشمان مرد مغرور بزرگ شود یعنی او عاشق شده است . حتی طرز نگاه کردنش به شما نیز متفاوت است و همیشه در خلوت طوری که متوجه نیستید به شما نگاه می کند.

۴.او به کارها و فعالیت هایی که شما به آن علاقمند هستید روی خوش نشان می دهد و با شما همراهی می کند.

۵.او به طور غیر ارادی ممکن است دستان شما را بگیرد و آن را لمس می کند که تحت تأثیر احساس اوست و قطعاً برای ایجاد صمیمیت بیشتر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: قاتل خاموش زندگی مشترک: زندگی مشترک امروزی این طوری متلاشی میشه!

 نشانه عاشق شدن مردان مغرور

بیشتر بخوانید: چراغ سبز خانم ها: نشانه هایی که نشان می دهد یک زن به شما علاقه دارد!

۶. نشانه عاشق شدن مردان مغرور, مردان مغرور به هر بهانه ای برای شما هدیه می خرند و سعی می کنند شما را خوشحال کنند. چون بلد نیستند خیلی احساسات خود را بیان کند ولی از این طریق به شما نشان میدهند.

۷.برای شما نامی مستعار که حاکی از صمیمیت باا شما ست را نتخاب می کنند و با آن نام حسشان را به شما انتقال می دهند.

۸.حتی پیش دوستانش از شما تعریف می کنند و دوستانش وقتی شما را می بینند می گویند که فلانی از شما خیلی تعریف می کند و همیشه حرف شما را می زند. این هم حاکی از عشق آن مرد مغرور است.

۹. نشانه عاشق شدن مردان مغرور, مرد مغرور وقتی که زیاد حرف می زند و راجع به همه چیز صحبت می کند یعنی عاشق شماست.

۱۰. وقتی که کنار شما می نشیند احساس آرامش می کند، حتی زمانی که خودش مشکل هم دارد.

احتمالاً بپسندید: صدا زدن همسر: شوهرت را در جمع چگونه صدا بزنید؟

نشانه عاشق شدن مردان مغرور

برایتان جالب خواهد بود: شریک زندگی تان را مقدم بر والدین و فرزندان تان بدانید + ۱۲ دلیل منطقی!

زبان بدن مرد عاشق

پسر عاشق یا مردی که عاشق شما باشد، سعی می کند با چشم، ارتباط مستقیمی با شما برقرار کند. برقراری ارتباط چشمی یکی از مهم ترین و اولین نشانه های زبان بدن در یک مرد عاشق است.

دومین نکته در زبان بدن پسر عاشق، این است که خیلی تلاش در خنداندن شما دارد و هراز گاهی بعد ار نگاه چشمی یک لبخند کوچکی هم که شده، به شما می زند. به شوخی های شما هرچقدر هم بی مزه باشد میخندد . سعی می کند شمارا بخنداند.

شاید بپسندید: کودک و دیدن برخی صحنه ها: این ۶ صحنه نامناسب را هرگز نباید کودک تان ببیند!

نشانه عاشق شدن مردان مغرور، مرد عاشق و دلباخته، سعی می کند به شما نزدیک شود. این نزدیکی به صورت فیزیکی و یا وقت گذراندن بیشتر می‌تواند صورت گیرد.

پسر عاشق، همیشه برای شما بهترین لباس هایش را میپوشد و بهترین عطرهایش را برای شما استفاده می کند. بعضی وقت ها سر به سر شما می گذارد و سعی در شوخی های کودکانه دارد.

شاید بپسندید: جهاز داماد: داماد جهیزیه چی باید بیاره؟

 نشانه عاشق شدن مردان مغرور

احتمالاً بپسندید: عادت های مثبت زندگی: ۹ عادت جالبی که زندگی شما را زیر و رو می کند!

چگونه مردان مغرور را دلباخته خودمان بکنیم؟

نشانه عاشق شدن مردان مغرور، اول از همه باید بدانیم مردان مغرور معمولاً افراد خود شیفته ای هستند که حال ثابت ندارند چون تیپ شخصیتی آنها اینگونه است . این افراد همواره دنبال برتری جویی هستند. پس باید با سیاست و تدبیر با اینگونه افراد برخورد کرد تا بتوان آنها را عاشق خود کرد.

اول از همه شما باید اعتماد به نفس و امتیازات خود را بالا ببرید مثلاً جایگاه اجتماعی ، ظاهر فیزیکی، تحصیلات و …

یادتان باشد مرد مغرور باید همیشه در تاریکی بماند و از علاقه و هدف شما خبر نداشته باشد . شما هم نباید به او چیزی بگویید و به او احساس کنجکاوی بدهید تا به سمت شما قدم بردارد و این فکر در ضمیر ناخود آگاه او باید شکل بگیرد که خواهان ارتباط با شماست.

نشانه عاشق شدن مردان مغرور، اگر او متوجه شود که شما عاشق او شده اید او سریعاً کاری می کند که نشان دهنده برتری جویی اوست . او دائماً به دنبال توجه است و البته علاقه ای به همه افراد ندارد .باید بدانید ارزش از نظر او چگونه ارزیابی می شود شاید بگویید: ثروت، تحصیلات، اندام جایگاه اجتماعی و …

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

بنابراین سعی کنید به فرد مغرور بی توجه باشید زیرا بسیار او را ناراحت می کند و سعی می کند به هر ترفندی برتری خود را به شما ثابت کند و حتی شاید سعی در تخریب شخصیت شما هم بکند .پس بهترین کار این است که یک تناقص رفتاری داشته باشید .یعنی هم یک توجه ویژه و هم یک بی توجهی را در رفتارتان بوجود آورید تا نتیجه گیری هدف و رفتار شما برایش گنگ ، مبهم و سخت شده و در او ایجاد دوگانگی بوجود آید.

نشانه عاشق شدن مردان مغرور، بنابراین عاشق کردن مردان مغرور سخت ولی شدنی است .ولی همواره باید پر قدرت و قوی باشید. اعتماد به نفس قوی و عزت نفس بالا داشته باشید تا دچار شکست عشقی نشوید.

بیشتر بخوانید: خواستگار خوب: چطور تشخیص بدم که خواستگارم خوبه یا بد؟

تعامل کردن با مردان مغرور سخت است.

۱-باید به مردان مغرور یادآوری کنید که رفتار مغرورانه آن ها باعث ناراحتی و آزردگی خاطر شما می شود تا بتوانید در آن ها احساسی به وجود آورید که  این موضوع را درک کنند.

۲- در موقع صحبت کردن او را سرزنش نکنید ،زیرا تاثیرگذار نیست  .بنابراین باید آرام و صبور باشید و جلوی خشم و عصبانیت خود را بگیرید تا بتوانید با گفت‌وگو  اورا متوجه اشتباهاتش بکنید.

۳- گاهی اوقات باید او را متوجه غرور بیجایش بکنید و به او بفهمانید که خیلی اوقات او خودخواه بود ه و به نظر شما هیچ توجهی نداشته است.

۴-  نشانه عاشق شدن مردان مغرور، با دوستان تان بیرون بروید .چون باعث می شود که او متوجه احترام و توجه دیگران به شما بشود و خودش هم تصمیم بگیرد رفتار محترمانه ای با شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم + ۹ روش موثر

 نشانه عاشق شدن مردان مغرور

شاید بپسندید: مادر مهربان و دانا کودک عصبانی و پرخاشگر خود را با این روش آرام می کند!

۵-  نشانه عاشق شدن مردان مغرور، سعی کنید با زوج های شاد و خوشبخت بیرون بروید تا او متوجه شود که آنها چگونه با هم رفتار می‌کنند و چقدر با هم صمیمی و دوست هستند .شاید متوجه اشتباهات خود شود.

۶- همیشه با او خوش مشرب و خوش رو نباشید. گاهی اوقات لازم است که سرد  باشید و ناراحتی خود را نشان دهید و به او بگویید که از رابطه تان احساس شادی نمی‌کنید .مردان مغرور لیاقت مهربانی را ندارند..

۷- اگر نتوانستید رفتار او را تغییر دهید تا جایی که ممکن است به پیام ها و تماس های او پاسخ ندهید تا کمی به خود بیاید.

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

۸- این را هم باید بدانید که رفتار مردان مغرور یک شبه تغییر نخواهد کرد و مدت زمان زیادی لازم است  تا بتوانند تغییر کنند..به تدریج روی اخلاق و رفتار آن ها کار کنید.

۹- نشانه عاشق شدن مردان مغرور، اگر نتوانستید رفتارهای مردان مغرور را تغییر دهید سعی کنید از دوستانشان  کمک بگیرید .ولی با احتیاط عمل کنید.

۱۰- اگر نتوانستید رفتارش را تغییر دهید و او  دائماً مقاومت نشان می‌دهد وشما هم واقعاً دیگر تحمل رفتارهای او را ندارید و تمام راه ها را رفته اید و به نتیجه نرسیده اید  پس سعی کنید ابتدا نزد مشاور خانواده رفته و از او کمک بخواهید .ولی در غیر این صورت به احساس تان توجه کنید، شاید جدایی بهترین گزینه باشد.

شاید بپسندید: مردا و زنای شکم بزرگ: اگه شکم بزرگی داری، این بیماری تهدیدت میکنه!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

از روی تنهایی وارد رابطه شدیم یا عشق + سه سوالی که این مساله را مشخص می کنه!

شاید بپسندید: مادر مهربان و دانا کودک عصبانی و پرخاشگر خود را با این روش آرام می کند!

بیشتر بخوانید: این ۶ رفتار همسرت رو هرگز تحمل نکن!

شاید بپسندید: بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا