;
خانواده و زناشوییزندگی

زنان عاشق چه مردانی می شوند + ۱۴ ویژگی مرد که زنان را عاشق می کند

زنان عاشق چه مردانی می شوند: اگر شما مردی هستید که به این فکر می کنید که چگونه یک شریک عاطفی مناسبی پیدا کنید یا کاری کنید که زنی عاشق شما شود، مطمئنا تنها نیستید. بهتر است با واقعیت رو به رو شوید که نمی شود به آسانی و بدون هیچ زحمتی عشق را به دست آورد.

به علاوه عاشق شدن برای هر فرد متفاوت است. ممکن است زن و مرد دلایل متفاوتی برای عاشق شدن داشته باشند و به طور معمول، زن و مرد  در زمان های مختلف در طول یک رابطه عاشق می شوند.

وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، زنان از نظر دلایلی که ممکن است عاشق یک مرد شوند تقریبا مشابه هستند. زنان معمولا جذب یک مرد واقعی می شوند، مردی که خودش فکر می کند، خودش تصمیم می گیرد و آنچه را که می گوید دنبال می کند.

چیزهای ساده ای مانند صداقت، شفافیت، شنونده خوب بودن، وفاداری … برخی از متداول ترین ویژگی هایی است که باعث جذب شدن یک زن به مرد می شود. در بخش خانواده و زناشویی چشمک ۱۴ ویژگی مردان که زنان را عاشق می کند، بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۱۴ ویژگی مرد که زنان را عاشق می کند

۱.صداقت

زنان عاشق چه مردانی می شوند، زنان معمولا عاشق مردانی می شوند که صادق و شفاف هستند. زنان زمانی که نمی توانند به گفته های مرد اعتماد کنند، زمان سختی را سپری می کنند، و این باعث می شود که زنی نتوانید هیچ گاه مردی را دوست داشته باشد.

۲.قابل اعتماد

برای یک زن سخت است که عاشق مردی شود که نمی تواند به او اعتماد کند. زیرا اعتماد أساس رابطه عاطفی و زندگی مشترک را می سازد.

۳.توجه

زنان مردانی را دوست دارند که می توانند شنونده خوبی باشند. لزوما زنان نمی خواهند که شما مشکلات آن ها را حل کنید یا به آن ها مشاوره دهید، بلکه تلاش کنید با دقت بشنوید و به احساسات و عواطف یک زن توجه کنید.

زنان عاشق چه مردانی می شوند

۴.مراقبت

زنان عاشق چه مردانی می شوند، به او نشان دهید که برای تان مهم است و به او اهمیت می دهید. مطمئنا گفتن این که او را دوست دارید، به او احساس خوبی می دهید. اما نشان دادن عشق خود هم از طریق گفتار و هم از طریق عمل احساس بهتری را خلق می کند. بنابراین در دشواری ها و سختی ها همواره مراقب او باشید.

۵.خانواده دار

بیشتر زنان به روشی که مرد با خانواده اش دوست دارد و با آن رفتار می کند، به عنوان راهی برای تعیین توانایی او در دوست داشتن او نگاه می کنند. اگر مردی به خانواده اش توجه می کند و خانواده برایش مهم است، احتمال این که زن عاشق او شود بیشتر است.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

۶.حضور

زنان عاشق چه مردانی می شوند، هیچ کس کسی را دوست ندارد که به نظر می رسد همیشه وقتی به او نیاز دارد غایب است یا بهانه ای برای عدم حضور یا عدم حضورش دارد.

۷.مثبت

زنان معمولا عاشق مردی می‌شوند که شخصیتی راحت‌تر دارد، کسی که نگرش خوبی دارد. سخت است عاشق مردی شویم که نگرش بدی دارد یا مردی که نمی توانیم با او ارتباط برقرار کنیم.

۸.شوخ طبعی

زنان دوست دارند که یک مرد گاهی اوقات به خودش بخندد و چالش های روزمره زندگی را خیلی جدی نگیرد.

۹.آسیب پذیر

زنان عاشق چه مردانی می شوند، هر زنی دوست دارد که یک مرد بتواند هر دو جنبه سخت و نرم خود را نشان دهد. در واقع توانایی او برای باز بودن در مورد احساسات و چالش هایش بسیار جذاب است. شگفت انگیز است که یک مرد می تواند آشکارا و صادقانه در مورد احساسات خود با همسرش صحبت کند.

۱۰.خوشبین

زنان مردی را دوست دارند که بتواند یک لیمو را به لیموناد تبدیل کند و در زمانی که احساس خوبی ندارند آنها را شاد کند. توانایی کمک به زن در چارچوب بندی مجدد یک موقعیت منفی و دیدن هر دو جنبه مثبت و منفی آن موقعیت بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان بد: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

زنان عاشق چه مردانی می شوند

۱۱.همدلی

زنان عاشق چه مردانی می شوند، زنان دوست دارند وقتی مردی هنگام برنامه ریزی، انجام کار یا معاشرت با دیگران احساسات آنها را در نظر می گیرد، همدلی و تمایل به اجتناب از آسیب رساندن به او را نشان می دهد.

۱۲.محبت

زنان عاشق چه مردانی می شوند، هیچ چیز مانند در آغوش گرفتن إحساس عمیق امنیت و محبت را برای زنان ایجاد نمی کند. آغوشی عمیقی که میل به ارتباط و مراقبت از یک زن را نشان می دهد.

۱۳.توانایی

اغلب اوقات برنامه ریزی یا هماهنگی یک رویداد یا یک گردش به عهده یک زن می افتد. با این حال، ما قدردانی می کنیم که یک مرد گاهی اوقات مسئولیت را بر عهده می گیرد و می توانیم برنامه ریزی را به او بسپاریم.

۱۴.به تفاوت بین صمیمیت و رابطه جنسی توجه داشته باشد

زنان عاشق چه مردانی می شوند، زنان از مردی که می تواند او را نوازش کند و بدون این که همیشه بخواهد یا فرض کند رابطه جنسی به دنبال دارد، قدردانی می کند. داشتن صمیمیت سالم در یک رابطه نشان می دهد که برای لذت بردن از یک زن، رابطه جنسی همیشه لازم نیست.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا