;
زندگیخانواده و زناشویی

خانم ها بخوانند: ۹ روش برتر برای خوشحال کردن شوهر که قبلا نمی دانستید!

خانم ها زمانی که کسی را دوست دارند، با تمام وجود تلاش می کنند او را دوست داشته باشند. اما صرفا دوست داشتن همسر، او را خوشحال نمی کند. حتی ممکن است زنی به خاطر دوست داشتن زیاد دور مردش حلقه بزند و مدام به او چسبیده باشد. اما این نوع دوست داشتن مرد را کلافه می کند. به علاوه نمی توان او را صرفا با دوست داشتن زیاد خوشحال کرد. زمانی که مردی خوشحال نباشد از زندگی اش هم راضی نیست. بنابراین خانم ها باید به این فکر کنند که روش شاد کردن شوهر چگونه است و چه چیزی و چه کارهایی شوهرش را عمیقا خوشحال می کند. طوری که او از هر لحظه زندگی مشترک خود با شما لذت ببرد و به خاطر داشتن شما شکر گزار باشد. در بخش خانواده و زناشویی چشمک شما با ۹ روش و ترفند آشنا می شوید که عمیقا شوهرتان را خوشحال می کند و به زندگی تان استحکام می بخشد.

بیشتر بخوانید: ۸ بزرگترین ترس مردان در روابط عاشقانه

 ۹ روش برتر برای خوشحال کردن شوهر

۱.رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید

این موضوع جای تعجب ندارد. زنان از نظر عقلانی درک می کنند که ارضای جنسی یکی از نیازهای اصلی یک مرد است. آیا اقدامات شما نشان می دهد که واقعا به این نیاز توجه می کنید؟ شاید شما مراقب بچه ها بوده اید، یک شام خوشمزه درست کرده اید و حتی یک فیلم اکشن را تحمل کرده اید. در مقایسه با همسران دیگری که می شناسید، خیلی خوب عمل می کنید. با این حال ممکن است، نیاز او به انجام رابطه جنسی را نادیده بگیرید. بیشتر شوهران ترجیح می‌دهند ظرف‌ها در سینک بماند. اما همسرش در اتاق خواب با او باشد.

۲.روش شاد کردن شوهر، خانه را به پناهگاه او تبدیل کنید

دنیا می تواند جای سخت و حتی وحشتناکی باشد. وقتی شوهرت از در می آید، باید نفس راحتی بکشد. او خانه است به این فکر کنید که چگونه به شوهرتان سلام می کنید و حرف می زنید. آیا در حالی که با عصبانیت پشت کامپیوتر تایپ می کنید، به بودن او هیچ توجهی نمی کنید. یا دست از کار می کشید و به چشمان او نگاه می کنید و می گویید: “عزیزم خیلی خوشحالم که در خانه هستی”؟ خانه خود را به مکانی تبدیل کنید که شوهرتان در آن احساس آرامش و خوشحالی کند. از تمام خستگی ها و دعواها و دشواری ها به آن پناه بیاورد نه این که از آن فراری باشد.

روش شاد کردن شوهر

 

۳.به نیازهای مرد خود احترام بگذارید

شوهر شما چه نیازی دارد که شاید شما به آن فکر نمی کنید؟ ممکن است رابطه جنسی، زمان با کیفیت، شیرینی هایی که او دوست دارد برایش آماده کنید یا رفتن به بازی های فوتبال با دوستانش؟ وقتی شوهرتان نیازش را به شما می گوید، حالت تدافعی به خود نگیرید. به جای آن گوش کنید و سپس مثبت عمل کنید تا آن نیاز را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید.

بیشتر بخوانید: مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

۴.روش شاد کردن شوهر، بگذارید مردتان رهبری کند

ایده تسلیم، بسیاری از زنان را در آغوش گرفته است. چه در گذشته و چه حالا، تاکید شده که بگذارید حداقل در ظاهر مرد احساس کند مسائل زندگی را رهبری می کند. گرچه در عصر ما هدف زندگی مشترک رهبر بازی نیست اما مردها ذاتا دوست دارند احساس کنند که مرد خانه هستند و رهبری امور با آن ها است. در واقع بهتر است که به نقش همسرتان به عنوان رهبر خانه احترام بگذارید. اجازه دهید او احساس کند که برای شما یک تکیه گاه بزرگ است و مسائل و بحران های زندگی را می تواند رهبری کند. تا برای شما زندگی امن و توام با آسایش و رفاه را فراهم کند.

۵.هر روز به مدت پنج تا سی ثانیه او را ببوسید

این چیزی است که شوهر شما واقعا دوست دارد. بوسیدن یک پنی هزینه ندارد و چیز زمان بری هم نیست. بوسیدن پرشور روزانه زندگی مشترک شما را تقویت می کند و چراغ زندگی و عشق را بین شما روشن نگه می دارد. دقیقا مثل زمانی که در اوایل رابطه تان هم دیگر را می بوسیدین، بیشتر هم را ببوسید.

۶.مراقب ظاهر خود باشید

زمانی که در اوایل با هم قرار ملاقات داشتید، شوهرتان تیپ بدنی شما را جذاب می دید. نگاه او به صورت تو گره خورده بود. اکنون که متاهل هستید، مهم است که او همچنان شما را جذاب بداند. زمانی که برای ثابت نگه داشتن وزن خود و زیبایی لباس پوشیدن همسرتان وقت می گذارید و تلاش می کنید، این موضوع باعث می شود که ارتباط بیشتری برقرار کنید. این طور تفسیر می شود که من به تو اهمیت میدهم. تو هنوز برای من خاص ترین فرد زندگی هستی می خواهم به من نزدیک شوی.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

روش شاد کردن شوهر

۷.شب تاریخی خود دوباره تکرار کنید

شما حتما اولین شب رابطه تان یاد تان است. چقدر پرشور، چقدر هیجانی و چقدر عاشقانه بوده است. بنابراین تلاش کنید گاهی به خصوص در مناسبت های خاص برنامه ریزی کنید تا همان شب فراموش نشدنی را دوباره تکرار کنید. یک قرار تنظیم کنید. لباس زیبا بدوزید. آرایش خاصی انجام دهید. تلاش کنید دقیقا همان لحظات شب اول رابطه تان را دوباره زنده کنید. چنین برنامه ریزی ها و آمادگی های عاشقانه قطعا رابطه زناشویی تان را بسیار نزدیک تر و مستحکم تر می کند.

۸.روش شاد کردن شوهر، لبخند

احتمالاً این جمله را شنیده اید که “همسر شاد، زندگی شاد”. اکثر شوهران، اگر نه همه، مطمئناً با آن موافق هستند. وقتی همسری ناراضی است، همه اعضای خانه می دانند. بعضی روزها ممکن است حوصله لبخند زدن در خانه نداشته باشید، اما در ابتدا آن را جعل کنید. آن لبخند پلاستیکی را روی آن قرار دهید و به احتمال زیاد لبخند زیبای طبیعی شما مدت کوتاهی بعد ظاهر خواهد شد. لبخند شما به مرد تان می گوید: از ازدواج با تو خوشحالم. من برای یک زندگی عالی با تو سپاسگزارم.

۹.با مهربانی صحبت کنید

تلاش های شوهرتان برای راضی نگه داشتن شما و تامین معاش خانواده را ارزشمند بدانید. او کارهایی را که انجام می دهد، مستقیم یا غیر مستقیم با بد رفتاری و حرف های ناخوشایند هدر ندهید. با او مهربان باشید. با محبت و کلمات محبت آمیز صحبت کنید. زیرا کلمات شما برای او بیشتر از هر کس دیگری اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: ۸ کلید طلایی برای یک ازدواج موفق و سالم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا