;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های عشق دروغین مردان + ۱۲ نشانه که او عاشق واقعی نیست

نشانه های عشق دروغین مردان: بسیاری از زنان سعی می کنند، بدانند که آیا عشق یک مرد واقعی است یا دروغین. او به خاطر علاقه اش جلو آمده یا فقط می خواهد مدتی به خاطر تامین نیازهایش به او نزدیک شود. واقعیت این است که همه عشق ها واقعی نیستند. بلکه بسیاری از مردان فقظ تظاهر به دوست داشتن می کنند و عشق شان دروغین است. در بخش خانواده و زناشویی مهم ترین نشانه های عشق دروغین مردان بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ تفاوت بین عشق واقعی و دروغین که حتما باید بدانید

۱۲ نشانه واضح که عشق او واقعی نیست

۱. رابطه پنهانی را ترجیح می دهد

هنگامی که عشق او واقعی نباشد، او همیشه ترجیح خود را برای یک رابطه پنهانی به شما یادآوری می کند. او نمی خواهد کسی بداند که او در یک رابطه عاطفی قرار دارد و عاشق است زیرا عشق او واقعی نیست. بنابراین، او اغلب از شما درخواست می‌کند که چیزی مربوط به زندگی عاشقانه‌تان را در رسانه‌های اجتماعی خود پست نکنید تا از این موضوع جلوگیری کنید.

۲.او اکثر اوقات شما را در اولویت قرار نمی دهد

نشانه های عشق دروغین مردان، یکی از نشانه های واضحی که عشق او واقعی نیست این است که او طبیعتا شما را در اولویت قرار نمی دهد. مشاهده خواهید کرد که او برنامه، احساسات یا سایر مسائل شما را در اولویت قرار نمی دهد این بدان معنی است که او خودش را در اولویت قرار می دهد، زیرا احتمالا عشق او به شما واقعی نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین جملات عاشقانه: زن ها عاشق شنیدن این ۳۰ جمله عاشقانه هستند!

۳.قبل از تصمیم گیری حیاتی به شما اطلاع نمی دهد

وقتی عشق واقعی باشد، شما و شریک زندگی تان در تصمیم گیری های حیاتی یکدیگر را همراهی می کنید. با این حال، اگر از تصمیمات او پس از اتخاذ آن بشنوید، عشق او نسبت به شما واقعی نیست. او ممکن است قبل از تصمیم گیری با افراد دیگری در زندگی خود مشورت کرده باشد و چون نسبت به شما نظر جدی ندارد، دلیلی نمی بیند مشورت کند.

نشانه های عشق دروغین مردان

۴.شما نمی دانید در کجای زندگی او ایستاده اید

نشانه های عشق دروغین مردان، یکی از راه های شناخت عشق دروغین زمانی است که از جایگاه خود در زندگی او مطمئن نیستید. شما احساس خواهید کرد که ممکن است شما دو نفر در دراز مدت با هم نباشید.

بیشتر بخوانید: حقایق روانشناسی عشق و ازدواج که باید بدانید + ۸ حقیقت جالب!

۵.او همیشه ادعا می کند که مشغول است

وقتی مردی همیشه به شما می گوید که برنامه اش فشرده است و مدام بهانه می آورد، این یکی از نشانه هایی است که عشق او واقعی نیست. او احتمالاً نمی خواهد با شما وقت بگذراند، بنابراین به بهانه جویی ادامه می دهد.

۶.او دوست ندارد در مورد آینده بحث کند

اگر به دنبال نشانه هایی هستید که عشق او واقعی نیست، متوجه خواهید شد که او تمایلی به بحث در مورد آینده با شما ندارد. هر زمان که مسائل مربوط به آینده را مطرح کنید، او راهی برای منحرف شدن یا به تعویق انداختن بحث پیدا می کند. با این حال، او همیشه به شما خواهد گفت که هنوز زمان برای برنامه ریزی برای آینده وجود دارد.

۷.او برای نظرات شما ارزشی قائل نیست

نشانه های عشق دروغین مردان، وقتی مردی به نظرات شما احترام نمی گذارد، این یکی از نشانه هایی است که عشق او واقعی نیست. او ممکن است وانمود کند که به شما گوش می دهد، اما در نهایت، هر چیزی را که شما گفته اید به آن توجه نمی کند و به خاطر نمی سپارد. اگر شما دو نفر در مورد چیزی به نتیجه رسیدید، او بدون در نظر گرفتن شما کاری را انجام می دهد که مناسب او باشد.

نشانه های عشق دروغین مردان

۸.در طول مکالمه به درستی گوش نمی دهد

اگر می‌خواهید نشانه‌هایی را بدانید که عشق او واقعی نیست، مراقب رفتار او در طول مکالمات خود باشید. مشاهده خواهید کرد که او جزئیات مهم هر بحث را به خاطر نمی آورد. از این رو، او در نهایت چندین بار از شما سوال خواهد کرد. دلیل آن این است که او احتمالا علاقه ای به آنچه شما دارید ندارد، اما نمی خواهد شما متوجه شوید.

۹.زمانی که به چیزی نیاز دارد، محبت می کند

ممکن است درک این موضوع که شریک عاطفی شما تنها زمانی تظاهر به دوست داشتن شما می کند که می خواهد چیزی از شما دریافت کند، دردناک باشد. با این حال، وقتی او به این کار ادامه می‌دهد، یکی از نشانه‌هایی است که عشق او واقعی نیست. بعد از به دست آوردن چیزی که نیاز دارد، از نظر جسمی یا احساسی فاصله می گیرد تا دفعه بعد که چیزی از شما بخواهد.

بیشتر بخوانید: روان شناسی عشق: عواملی که باعث میشود کسی عاشق تان شود!

۱۰.عزیزان شما از رابطه تان حمایت نمی کنند

گاهی اوقات، زمانی که عاشق هستیم، ممکن است برخی از ویژگی های منفی شریک عاطفی خود را نبینیم. با این حال، خانواده و دوستان شما احتمالا متوجه برخی از این ویژگی ها خواهند شد.

نشانه های عشق دروغین مردان، وقتی مشاهده می کنید که آنها رابطه شما را تایید نمی کنند، ممکن است متوجه نشانه هایی شده باشند که یک مرد وانمود می کند که شما را دوست دارد. در ابتدا ممکن است فکر کنید که آنها نیت خوبی ندارند، اما در درازمدت متوجه خواهید شد که حق با آنها بوده است.

نشانه های عشق دروغین مردان

۱۱.او نمی خواهد که شما عزیزانش را ملاقات کنید

اغلب اوقات، یکی از نشانه های واقعی بودن عشق او زمانی است که می خواهد شما با خانواده و دوستانش ملاقات کنید. با این حال، اگر او برای ملاقات نکردن شما با خانواده اش مدام بهانه می آورد، ممکن است شما را دوست نداشته باشد. علاوه بر این، او ممکن است مدام به این موضوع اشاره کند که می‌خواهد رابطه‌اش خصوصی باشد، بنابراین نمی‌خواهد کسی بداند.

۱۲.او نمی خواهد هر دوی شما با هم رشد کنید

نشانه های عشق دروغین مردان، اگر مردی عاشق شما باشد، مشتاق رشد شما در جنبه های مختلف زندگی خواهد بود. او مشتاقانه منتظر است که شما را در هنگام اشتباهی کمک کند تا بتوانید یاد بگیرید و فرد بهتری شوید. اگر عشق مردی واقعی نباشد، او کمتر نگران رشد شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: حقایق روانشناسی عشق و ازدواج که باید بدانید + ۸ حقیقت جالب!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. واقعاهمش درسته یعنی همه اینهاراشوهرم تورفتاراش بامن داره
    خیلی تلخ احساس میکنی زن گی برات تمومه واحساسات خودت سرکوب شده

    1. مردا هر جور که باشن واس خانوما عذابن عاشقشم بده خیلی عاشقتم باشن مدام قهر میکنن. این که از اونم بدتره

  2. واقعا خسته نباشید ، کاملا درسته و بدتر اینکه در چنین رابطه ای با وجود اینکه خود زن میدونه و میفهمه ولی بازم بخاطر علاقه ادامه میده ولی دوستدارم بدونم که ادامه دادن همچین رابطه ای که بدونی و ببینی طرف چه احساسی داره اما مدام تو چشمات نگاه میکنه و دروغ میگه و اینکه مدام میگه تو داری اشتباه میکنی اما چطور میشه ادم چیزی که داره میبینه و با تمام وجودش حس میکنه اشتباه باشه ، از کارشناس محترم تقاضا دارم بفرمائید چه عواقبی داره و چطور میشه با همچین رابطه ای آدم آرامشش رو حفظ کنه و کم کم رابطه رو کم رنگ کنه تا تموم بشه متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا