;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

صاف کردن شکم در ۴ روز با دستور باورنکردنی ماست و زردآلو!

صاف کردن شکم: هر کسی دوست دارد تا شکم صاف و بدون چربی داشته باشد. به خصوص این یکی از آرزوهای بزرگ خانم ها است. البته صاف کردن شکم و پهلو بسیار کار دشواری است. ممکن است شما روش های مختلفی مثل ورزش های سنگین، رژیم های سخت و حتی مصرف دارو را امتحان کرده باشید. اما نتیجه دلخواه را نگرفته باشید. در بخش تناسب اندام و تغذیه، برای صاف کردن شکم، یک دستور شگفت انگیز را معرفی می کنیم که در مدت زمان کوتاه نتیجه آن را می بینید.

بیشتر بخوانید: لاغری شکم و پهلو مخصوص خانم ها + 8 بهترین روش ساده و علمی

دستور باورنکردنی ماست و زردآلو

مواد لازم

۱ کاسه ماست (۴ قاشق غذاخوری برای زنان، ۶ قاشق غذاخوری برای مردان)

۱ قاشق غذاخوری جوانه گندم

۳ عدد زردآلو تازه

۱ عدد خرمالو

۲ عدد گردو کامل

صاف کردن شکم، مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مقداری دارچین هم اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: از بین بردن چربی شکم با خوردن این ۱۴ مواد غذایی

صاف کردن شکم

چگونه باید مصرف شود و به چه نکاتی باید توجه کرد؟

صاف کردن شکم، مهمترین جنبه این روش، مصرف آن به عنوان وعده غذایی اصلی است. زیرا تمام مواد مغذی که باید در وعده غذایی اصلی باشد را دارد. پروتئین، فیبر، کربوهیدرات و چربی دارد، این یک دستور غذای کاملا همه کاره است. از این دستور غذا به عنوان جایگزین غذای اصلی استفاده کنید تا به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کنید.

“آیا باید آن را برای شام استفاده کنم یا می توانم آن را در ناهار بخورم؟” سوالاتی از این دست ممکن است برای تان پیش بیاید. البته در صورت تمایل می توانید به جای ناهار هم درست کنید. اما برای شام بهتر است. زیرا ظهر کار می کنید، ممکن است انرژی شما کاهش یابد. پس برای شام یک وعده غذایی خوب است. همچنین، اگر عصرانه یک وعده غذایی سنگین نخورید، ممکن است کمی سریعتر وزن کم کنید. بهتر است غذای خود را حداکثر حدود ساعت هشت شب تمام کنید. به هر حال، چنین چیزی بعد از شام شما را گرسنه نمی کند. اما در صورت تمایل می توانید آن را به جای ناهار یا صبحانه مصرف کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این روش این است که شما را سیر نگه می دارد و چربی می سوزاند. البته می توانید چای گیاهی، چای، قهوه بنوشید. در سم زدایی معمولاً می گویند: «چای یا قهوه ننوشید» اما این در مورد این روش صدق نمی کند. اگر از این طریق تغذیه کنید مشکلی پیش نمی آید. از آنجایی که این درمان به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، توصیه نمی شود که بعد از شام چیزی بخورید.

بیشتر بخوانید: علم تایید می کند، ۱۹ موثرترین روش برای از بین بردن چربی شکم

صاف کردن شکم

برای چه کسانی مناسب نیست؟

صاف کردن شکم، در واقع از نظر محتوا یک درمان بسیار سالم است، اما با این حال برای این گروه از افراد مناسب نیست.

۱.بیماران کلیوی.

۲.افراد دیابتی که از انسولین استفاده می کنند.

۳.مادران شیرده باید با متخصص تغذیه مشورت کنند.

۴.زنان باردار باید با متخصص تغذیه مشورت کنند.

بیشتر بخوانید: ۲۳ فایده شنا کردن برای لاغری و سلامتی که قبلا نمی دانستید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا